لوگو موبایل آباد
صفحه اصلی موبایل آباد تماس باما

برگزاری رویداد ایده یابی با همراهی موبایل آباد در دانشگاه آزاد تهران شمال

برگزاری رویداد ایده یابی با همراهی موبایل آباد در دانشگاه آزاد تهران شمال

روز شنبه 21 اردیبهشت ماه 1398 در دانشگاه تهران شمال و با همکاری موبایل آباد، مراسم افتتاحیه رویداد ایده آسانسوری با هدف توسعه کارآفرینی، جذب ایده های نوآورنه، تقویت ارتباط دانشگاه با صنعت و توسعه بازار کسب وکارها و صنایع برتر ایرانی برگزار می گردد.

این رویداد از تاریخ 14 اردیبهشت ماه بصورت غیررسمی آغاز شده و پلی است بین ایده های نوآورانه و کسب وکارهای برتر ایرانی که برای اولین بار در کشور، فرآیند ایده یابی، پرورش و غربال کردن ایده در قالب کارگاه های آموزشی در طول 26 روز فعالیت با همراهی کارشناسان برتر حوزه کسب و کار و مدیران ارشد موبایل اباد رخ می دهد.

ایده آسانسوری رویدادی آموزشی - تجربی برای دانشجویان، متخصصین و عموم مردم برای عرضه ایده ها و اختراعات، گامی مهم در راستای پیوند صنعت و دانشگاه برمی دارد.

موبایل آباد با در اختیار قرار دادن تجارب ارزشمند حوزه استارتاپی و موفقیت های خود در بازار تلفن همراه کشور، اینک برای ارتقاء و پیشرفت جوانان کشور تلاش می نماید.

هر دوره از ایده آسانسوری با یک صورت مسئله اصلی و چند صورت مسئله فرعی مواجه است که برای ایده پردازان طرح می‌شود و ایشان در راستای پاسخ به این صورت ‌مسئله ایده‌های خود را به رویداد ارسال می‌کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت ایده به لینک زیر مراجعه فرمائید:

ایده آسانسوری (سامانه دکتر کارآفرینی)


لینک مقاله کپی شد
میانگین امتیاز این مقاله 0 امتیاز از 5

دیدگاه و امتیاز شما

با بیان دیدگاه و نظرات سازنده خود، ‌موبایل آباد را در جهت ارائه مقالات با کیفیت بالاتر یاری فرمایید.

امتیاز شما
ثبت درخواست تعمیرات