لوگو موبایل آباد
صفحه اصلی موبایل آباد تماس باما

بهترین ابزارک صفحه اصلی آیفون برای iOS 14

بهترین ابزارک صفحه اصلی آیفون برای iOS 14

بهترین ابزارک صفحه اصلی آیفون برای iOS 14


این روزها جدیدا ویجت هایی روی صفحه اصلی آیفون را اساساً تغییر داده اند. در جاهایی که قبلاً ، قابلیت باز کردن قفل Touch / Face ID ، ضربه زدن و استفاده از آن بود ، امروزه ویجت(ابزارکها) به iPhone اجازه می دهند اکنون فقط قفل گوشی باز را باز کنند. همچنین در این مطلب از موبایل آباد قصد داریم تا محبوب ترین و کاربردی ترین ویجت های آیفون را به شما عزیزان معرفی کنیم. 

 

ویجت آیفون چیست و چه وظایفی دارد؟


ابزارکها موارد کوچک برنامه ای هستند که می توانند در پس زمینه به روز شوند و اطلاعات به روز را در صفحه اصلی شما با قالبی به روز نگه دارند. در گوشی های تازه نفس اپل به ویژه آیفون 12 که دارای نسخه ی iOS 14است  ، ابزارک ها در سه اندازه مختلف وجود دارد: کوچک ، متوسط و بزرگ (البته توجه داشته باشید که یک اندازه فوق العاده بزرگ مخصوص برنامه News خود اپل وجود دارد). هر اندازه برای هدف خاص خود مناسب است و توسعه دهندگان برنامه تاکنون کار بسیار خوبی انجام داده اند که میزان اطلاعات هر اندازه ویجت را بهینه می کند.


 ویجت های آیفون - پشته های هوشمند


پشته ها گروهی از ابزارک ها هستند که می توانند به راحتی در صفحه اصلی شما مرور شوند. با استفاده از Stack ، می توانید چندین ابزارک را در یک مکان ابزارک بدون اشغال فضای اضافی در صفحه اصلی خود نگه دارید.
Smart Stack مجموعه ابزارکهایی است که از هوش Siri برای پیش بینی ویجت مورد نیاز هنگام استفاده از iPhone یا iPad استفاده می کند. بنابراین هنگامی که صفحه اصلی آیفون خود را برای بررسی آب و هوا و ویجت آب و هوا باز می کنید ، می توانید از Siri و Smart Stacks برای صرفه جویی در وقت استفاده کنید.


ویجت های آیفون - سلام آب و هوا


در حال حاضر تعداد زیادی ابزارک عالی برای آب و هوا وجود دارد ، اما ابزارک های سلام Weather's از جالبترین و رنگارنگ ترین ابزارک های اطراف هستند. 

ویجت های آیفون - گام شمار 


 اگر در آخر هفته پیاده روی می کنید و هوای تازه می گیرید ، فراموش نکنید که ویجت گام شمار آیفون را به ابزارک های صفحه اصلی خود اضافه کنید. 

 

ویجت های آیفون - Fantastical 


یکی از زیباترین ابزارک ها برای نمایش قرارها و برنامه هایی است که در طول روز برنامه ریزی شده است. ابزارک Fantastical همچنین می تواند وظایفی را نشان دهد ، بنابراین اگر بخواهید می توانید این ابزارک را دو وظیفه بکشید.


ویجت های آیفون - پنهان کردن صفحه های اصلی


به لطف ویژگی جدید App Library در iOS 14 ، می توانید قبل از پرش به کتابخانه برنامه خود در iPhone ، تعداد صفحه های خانه را انتخاب کنید. نمایش و پنهان کردن صفحات خانه در iOS 14 کمی دشوارتر از آن است که می خواهیم حداقل در این مقطع زمانی تصدیق کنیم.


ویجت های آیفون - Fantastical


Fantastical در حال حاضر یکی از گسترده ترین لیست ابزارک های موجود در هر برنامه را دارد. فقط برای نشان دادن تاریخ جاری در قالب تاریخ یا نماد می توانید ابزارک های جداگانه داشته باشید. شما می توانید ابزارک های خارق العاده ای داشته باشید که لیست Up Next شما ، لیست رویدادهای روز یا تقویم ماهانه شما را نشان می دهد. یا می توانید ابزارک های ترکیبی را اضافه کنید که ترکیبی از فهرست رویدادها ، تقویم های ماهانه و موارد دیگر باشد.

ویجت های آیفون - ویجت اسمیت


Widgetsmith در چند روز اول iOS 14 ویروسی شد. Widgetsmith به شما امکان می دهد ابزارک های سفارشی خود را ایجاد کنید. شما می توانید ابزارک های سفارشی ایجاد کنید که از آب و هوا تا تقویم شما تا رویدادهای نجومی هر چیزی را نشان می دهد. ویجت فردی حتی می تواند به گونه ای تنظیم شود که در طول روز تعویض شود ، آب و هوای بیدار شدن از خواب و لیست رویدادهای شما را در طول روز به شما نشان دهد.


سخن آخر

امید واریم از این مطلب از موبایل آباد لذت برده باشید. همچنین اگر گوشی شما با مشکل مواجه شده، می توانید با کلیک بر روی ثبت درخواست تعمیرات از مشاوران ما در موبایل آباد مشاوره ی رایگان دریافت نمایید. 


لینک مقاله کپی شد
میانگین امتیاز این مقاله 0 امتیاز از 5

دیدگاه و امتیاز شما

با بیان دیدگاه و نظرات سازنده خود، ‌موبایل آباد را در جهت ارائه مقالات با کیفیت بالاتر یاری فرمایید.

امتیاز شما
ثبت درخواست تعمیرات