لوگو موبایل آباد
صفحه اصلی موبایل آباد تماس باما

بهترین اپلیکیشن های ادیت عکس در گوشی

بهترین اپلیکیشن های ادیت عکس در گوشی

بهترین اپلیکیشن های ادیت عکس در گوشی

به طور کلی اپلیکیشن های ادیت عکس برای گوشی یک ضرورت به شمار می رود. به همین دلیل در این مطلب از موبایل آباد چند اپلیکیشن پرطرفدار و محبوب برای ادیت عکس در گوشی را معرفی خواهیم کرد. 

بهترین اپلیکیشن های ادیت عکس - Enlight


Enlight یکی از بهترین برنامه های ادیت عکس در گوشی می باشد در این برنامه می توانید تصاویر را با هم ترکیب کنید ، متن اضافه کنید و موارد دیگر. 


دانلود اپلیکیشن Enlight 


بهترین اپلیکیشن های ادیت عکس -  Filmbornبرنامه ویرایشگر عکس


اگر می خواهید با چند ضربه روی صفحه نمایش تلفن هوشمند خود از انواع فیلم ها تقلید کنید ، Filmborn  یک انتخاب عالی است. همچنین این برنامه یک ویرایشگر تصویر است که امکان ویرایش دسته ای و برش برجسته را در میان بسیاری از ویژگی های دیگر فراهم می کند. همچنین به عنوان یک برنامه دوربین عکاسی رایگان که برای سلفی ها امکان پذیر است ، کار می کند.


دانلود اپلیکیشن Filmborn


بهترین اپلیکیشن های ادیت عکس -  TouchRetouch


تعداد کمی از برنامه ها یک روش ساده برای رتوش عکس های شما در تلفن های هوشمند ارائه می دهند. الگوریتم TouchRetouch عالی کار می کند، به شما امکان می دهد اشیا tap را لمس کرده و از آن جدا کنید. 

 

دانلود اپلیکیشن TouchRetouch


بهترین اپلیکیشن های ادیت عکس -  Afterlight 2 


Afterlight 2 برخلاف سایر برنامه های ویرایشگر عکس ، هر ماه محتوای تازه به روز شده را ارائه می دهد. این برنامه کاملا رایگان است و هیچ هزینه اشتراک جدیدی علاوه بر پرداخت یکبار مصرف وجود ندارد.

 

دانلود اپلیکیشن Afterlight 2


بهترین اپلیکیشن های ادیت عکس -  کربن


برای همه آن عکاسانی که به دنبال ایجاد محتوای سیاه و سفید هستند ، مناسب است البته دوربین شما به صورت خودکار رنگی ضبط می کند. کربن بهترین ابزار B&W است. این برنامه با همکاری عکاسان توسعه یافته است و فیلترهای تک رنگ خیره کننده ای را به شما ارائه می دهد. 

 

دانلود اپلیکیشن کربن


بهترین اپلیکیشن های ادیت عکس - Snapseed

 


 Snapseed یک ویرایشگر عکس خارق العاده است که حتی برخی از نرم افزارهای دسک تاپ را با هزینه های خود در اختیار شما قرار می دهد. این برنامه رایگان است و تمام ابزارهای لازم برای ویرایش عکس را به شما ارائه می دهد. همچنین یک ابزار هیجان انگیز به نام Expand دارد. Expands سعی می کند منطقه ای را که در اطراف سوژه شما قرار دارد شناسایی کند. با استفاده از این تخمین ، Snapseed بوم شما را متناسب با آن گسترش می دهد. 

دانلود اپلیکیشن Snapseed

بهترین اپلیکیشن های ادیت عکس - Adobe Photoshop Express

 


Adobe در نرم افزار ویرایش عکاسی پیشگام است. Photoshop Express تمام ابزارهای ویرایشی مورد نیاز شما و موارد دیگر را دارد. شما می توانید ابزارهای اساسی برش و چرخش ، همچنین یک ویژگی فیلترهای هوشمند و طیف گسترده ای از جلوه ها را پیدا کنید. این برنامه هم برای آیفون و هم برای اندروید در دسترس است و می توانید آن را در فروشگاه برنامه iTunes و فروشگاه Google Play پیدا کنید.

 

دانلود اپلیکیشن Adobe Photoshop Express


بهترین اپلیکیشن های ادیت عکس -  Adobe Lightroom CC 


Adobe Lightroom CC یکی از بهترین برنامه های موبایل برای ویرایش عکس است. شما می توانید نوردهی ، تعادل رنگ سفید و .. را ب عکس های خود اضافه کنید. این برنامه برای گوشی های هوشمند اپل بسیار مناسب است و می توان آن را از طریق خریدهای درون برنامه ای ارتقا داد. به شما امکان می دهد مستقیماً در رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

 

دانلود اپلیکیشن Adobe Lightroom CC 


سخن آخر

امید واریم از این مطلب از موبایل آباد لذت برده باشید. همچنین اگر گوشی شما با مشکل مواجه شده، می توانید با کلیک بر روی ثبت درخواست تعمیرات از مشاوران ما در موبایل آباد مشاوره ی رایگان دریافت نمایید. 


لینک مقاله کپی شد
میانگین امتیاز این مقاله 0 امتیاز از 5

دیدگاه و امتیاز شما

با بیان دیدگاه و نظرات سازنده خود، ‌موبایل آباد را در جهت ارائه مقالات با کیفیت بالاتر یاری فرمایید.

امتیاز شما
ثبت درخواست تعمیرات