لوگو موبایل آباد
صفحه اصلی موبایل آباد تماس باما

بهترین گوشی تا 3 میلیون تومان

بهترین گوشی تا 3 میلیون تومان

مقدمه

همه ما برای خرید گوشی قیمت مناسب با امکانات قابل قبول و به روز به چالش برمی‌خوریم و تنوع بسیار زیاد گوشی های هوشمند انتخاب را برای مان سخت تر می‌کند.

شما از گوشی هوشمند میان رده تا سقف 3میلیون چه انتظاراتی دارید؟ اگر به دنبال خرید تلفن همراه با این حدود قیمت هستید با ماهمراه باشید.

Galaxy A30S

تا به حال استفاده از گوشی های خانواده سامسونگ سریA  را تجربه کرده اید؟ از امکاناتی که در اختیار کاربران خود  قرار می‌دهد اگاهی دارید؟ اگر به دنبال یک گوشی خوش ساخت با قیمت مناسب هستید با ما همراه باشید.

سامسونگ در سپتامبر 2019 ،Galaxy A30Sرا با طراحی اشنای سریA به بازار عرضه کرد. Galaxy A30S با نمایشگر 6.4اینچی وظاهر کشیده وکم حاشیه 84.9 درصد بدنه راتشکیل میدهد و امکان استفاده از تمام صفحه را به کاربر خود میدهد البته باتوجه به ابعاد158.5 در74.7 میلی متری که دارد امکان دسترسی به قسمت بالایی نمایشگر را مشکل می کند.

Galaxy A30

اما باضخامت 7.8 میلی متری اش به راحتی در دست جای میگیرد. بدنه  چشم نواز وخوش ساخت ان میزبان سه لنز دوربین با کیفیت 25 مگاپیکسل و 8مگاپیکسل و5مگاپیکسلی و همچنین  یک فلشLED است.

همچنین با حافظه داخلی 32 گیگا بایت3 گیگابایت رم و128و 64گیگابایت4 گیگابایت رم از اطلاعات شما نگهداری می کند. باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت 4000میلی امپرساعت زمان بیشتری رابه کاربر اختصاص میدهد.

جک هدفون 3.5 میلی متری در قسمت زیر گوشی برای بسیاری از کاربران خوشحال کننده است. با پردازنده8 هسته ای (2هسته 1.6 گیگاهرتز و 4هسته 1.8 گیگاهرتز) امکان پردازش بازی های نسبتا سنگین را فراهم کرده است.

 

همین حالا گوشیتو تعمیرکن

Xiaomi Redmi Note 7

تا به حال نام شیائومی را شنیده اید؟شاید برای تعداد زیادی شما برند جدید و ناآشنایی باشد اما شیائومی  توانسته در طول مدت کمی جایگاه خود را در بین رقبای سرسختش ثابت کند.

ردمی نوت7 در ژانویه 2019  با نمایشگر 6.3 اینچی و طراحی  حاشیه ای باریک (81.4 درصدنسبت به بدنه) پا به عرصه رقابت گذاشت. جنس پنل پشتی و جلو از شیشه گوریلا گلس5  است که سبب جلوه  خاص ان شده است اما جنس بدنه بسیار لغزنده است و استفاده از محافظ را الزامی میکند.

Redmi Note7

پنل جلوی گوشی در قسمت بالا به اسپیکری ظریف و دوربین سلفی با کیفیت 13 مگاپیکسلمگاپیکسل مزین شده و همچنین در پنل پشت دوربین های اصلی ،حسگر اثرانگشت و یک فلش LED خودنمایی میکنند. دوربین اصلی با کیفیت 48مگاپیکسل+5مگاپیکسل وظیفه ثبت تصاویر باکیفیت را بر عهده دارد.

در قسمت پایین گوشی شاهد 2 اسپیکر در طرفین درگاه USB هستیم که امکان لذت بردن از موسیقی باکیفیت بهتر را دوچندان میکند.
کاربران از پردازنده 8هسته ای (4هسته 2.2 گیگاهرتز و 4هسته 1.8 گیگا هرتز) و حافظه داخلی 64گیگابایت و 4.6 گیگابایت رم یا 32 گیگابایت و 3گیگا بایت رم (نسخه گلوبال)  بهره مند هستند.

Huawei mate 10 lite

آیا شما نیز از طرفداران گوشی های هواوی هستید؟! اگر از سبک و طراحی این گوشی ها لذت می برید، ما یک پیشنهاد خوب برای تان در نظر گرفته ایم! هوواوی درسال 2017 گوشی میت 10 لایت را باطراحی بدنه فلزی وخوش ساخت ونمایشگر کشیده با حاشیه باریک  ونسبت تصویر 18 به9را به  بازار عرضه کرد. در قسمت جلوی گوشی دو دوربین سلفی  و فلاش خودنمایی می‌کند دوربین های سلفی دوگانه باکیفیت 13 و2 مگاپیکسل امکان ثبت تصاویر قابل قبولی را به کاربر خود می دهد.

Mate 10 Lite

کاربران باچند بار استفاده به راحتی متوجه وزن مناسب وکیفیت ساخت بالای آن می شوند. حسگرهای اثرانگشت در پنل پشت که از جنس فلز است دقیقا زیر دوربین ها تعبیه شده است. میت 10 لایت با شعار  دوربین چهارگانه به دنیا معرفی شد  اما تنها 2 دوربین وظیفه ثبت تصاویر را برعهده دارند و دو دوربین دیگر  نقش سنسور تشخیص عمق را ایفا می‌کنند.

میت 10 لایت از  باتری با ظرفیت 3340 میلی امپر بهره میبرد که به نسبت میت10 و میت10 پرو نسبتا ضعیف است با این حال  در طراحی ساخت ان از تراشه کم مصرف و نمایش گر FHD+  بکار رفته است که شارژ دهی مطلوبی دارد.

Huawei Y9 Prime 2019

قطعا باخانواده محبوب هواوی اشنا هستید که با امکانات عالی و قیمت مناسب همیشه نظر کاربران را به خود جلب می کند. هواوی در می2019 از عضو جدید خانواده‌اش رونمایی کرد.Y9 prime  باصفحه نمایش6.9 اینچی و حاشیه بسیار باریک و ابعاد 163.5 در 77.3 و ضخامت 8.8 میلی متر در اختیار کاربران قرار گرفته است.در پنل پشتی شاهد 3دوربین با کیفیت 16مگاپیکسل + 8مگاپیکسل + 2مگاپیکسل، یک فلشLED  و یک حسگر اثر انگشت هستیم.

Y9 Prime

Y9 Prime فضایی با ظرفیت 64 یا 128 گیگابایت و 4 گیگابایت رم و پردازنده 8هسته ای (4 هسته 2.2 گیگا هرتز و4 هسته 1.7 گیگاهرتز) به کاربران خود ارائه کرده است. همچنین باتری 4000 امپری بکار رفته در Y9 prime هر کاربری که به دنبال یک گوشی میان رده با قیمت مناسب باشد را راضی میکند.

نتیجه‌گیری

ما قصد داشتیم در این مقاله با معرفی این اسمارتفون‌های میان‌رده قدرتمند، شمارا درتصمیم‌گیری درست و آگاهانه یاری کنیم تا با قیمتی مناسب از امکانات ویژه تلفن همراه خود بهره‌مند شوید.

 

تعمیر آسان و سریع تلفن همراه


لینک مقاله کپی شد
میانگین امتیاز این مقاله 0 امتیاز از 5

دیدگاه و امتیاز شما

با بیان دیدگاه و نظرات سازنده خود، ‌موبایل آباد را در جهت ارائه مقالات با کیفیت بالاتر یاری فرمایید.

امتیاز شما
ثبت درخواست تعمیرات