لوگو موبایل آباد
صفحه اصلی موبایل آباد تماس باما

به مناسبت دهمین سالگرد معرفی آیفون تیم کوک وعده بهترین ها را می دهد

به مناسبت دهمین سالگرد معرفی آیفون تیم کوک وعده بهترین ها را می دهد

ده سال پیش در چنین روزی استیو جابز روی صحنه رفت و با رونمایی از آیفون به جهانیان نشان داد صفحه نمایش لمسی برای تعامل با تلفن های هوشمند نسبت به صفحه کلید فیزیکی انتخاب بهتری است.

در ابتدا عدم وجود کیبورد فیزیکی در موبایل ها آنقدری نا ملموس به نظر می رسید که استیو جابز محصول جدید را با این عنوان معرفی کرد: «ترکیبی از یک آیپاد مجهز به نمایشگر عریض قابل کنترل با لمس، یک تلفن موبایل انقلابی و یک ابزار پیشرفته برای ارتباطات اینترنتی».

اما پس از استقبال چشمگیر کاربران از این تصمیم، تولید کنندگان دیگر هم به مرور راه اپل را در پیش گرفتند و حالا لمس نمایشگر به روش اصلی ما برای استفاده از ابزارهای موبایل تبدیل شده است.

اپل به همین مناسبت یک بیانیه مطبوعاتی منتشر کرده که در ادامه بخش هایی از آن را مطالعه می کنیم.

در این بیانیه تیم کوک اشاره می کند که استفاده از آیفون می تواند تجربه ی کاربران را در بخش های مختلفی متحول کند، از سرگرمی و ارتباطات گرفته تا زندگی و حتی کسب و کار.

آیفون در نخستین دهه از حیات خود استانداردهای پردازش موبایل را بالا برد و این تنها شروع کار است. بهترین ها هنوز در راه هستند.

فیل شیلر، مدیر ارشد بازاریابی جهانی اپل هم مقام دیگر این شرکت است که در این بیانیه تاکید می کند آیفون یک شاخص برای مقایسه کردن موبایل های دیگر به حساب می آید.

نکته ی جالب اینجاست که از همان اولین آیفون گرفته تا مدل 7 پلاس که اخیراً عرضه شد، همه ی این محصولات در سطحی هستند که موبایل های دیگر در مقایسه با آنها سنجیده می شوند. آیفون در زندگی بسیاری از ما به اصلی ترین ابزار تبدیل شده و به خوبی هم از پس وظایف خود بر می آید. ما با آیفون ارتباط صوتی و فیس تایم برقرار می کنیم، عکس های زنده و ویدیوهای 4K ضبط می کنیم، به استریم موسیقی گوش می دهیم، از شبکه های اجتماعی استفاده می کنیم، با بازی های جذاب سرگرم می شویم، مسیر رسیدن به مقاصد جالب را پیدا می کنیم، اینترنت گردی می کنیم، خرید می کنیم، ایمیل می زنیم و تقویم خود را بروزرسانی می کنیم، پادکست گوش می دهیم، تلویزیون تماشا می کنیم و به فعالیت های ورزشی می پردازیم. اینها بخشی از عملکردهای روزانه هستند که آیفون به بهترین شکل به انجامشان می رساند و ما اعتقاد داریم این تنها ابتدای راه است.

علاوه بر این بد نیست اشاره کنیم که انتظار می رود اپل امسال برای بزرگداشت نخستین دهه، یک آیفون مجهز به ویژگی های چشمگیر و بهبودهای قابل توجه به بازار عرضه نماید، موضوعی که انتشار بیانیه ی جدید را نیز می توان نشانه ای از آن قلمداد کرد.

منبع: دیجیاتو


لینک مقاله کپی شد
میانگین امتیاز این مقاله 0 امتیاز از 5

دیدگاه و امتیاز شما

با بیان دیدگاه و نظرات سازنده خود، ‌موبایل آباد را در جهت ارائه مقالات با کیفیت بالاتر یاری فرمایید.

امتیاز شما
ثبت درخواست تعمیرات