لوگو موبایل آباد
صفحه اصلی موبایل آباد تماس باما

تاریخ عرضه سونی اکسپریا XA1 در اروپا : ارزان تر از انتظار

تاریخ عرضه سونی اکسپریا XA1 در اروپا : ارزان تر از انتظار

هنگامی که سونی در ماه گذشته در کنگره جهانی موبایل (MWC) از Xperia XA1 رونمایی کرد, این شرکت ژاپنی اعلام کرد: Xperia XA1 در تاریخ 6 اردیبهشت با قیمت تنها 299 دلار عرضه خواهد شد. همچنین اعلام کرد که برادر بزرگتر این اسمارت فون یعنی Xperia XA1 Ultra با قیمت کمی بالاتر در تابستان عرضه خواهد شد.

اگرچه بسیاری از منابع خبری اعلام کرده اند که سونی این گوشی میان رده را زودتر از انتظارها یعنی در تاریخ 21 فروردین عرضه می کند. پیش فروش این دستگاه نیز با قیمت 280 دلار آغاز شده است. Xperia XA1 در چهار رنگ مشکی، طلائی، صورتی و سفید عرضه خواهد شد.

این دستگاه بصورت پیش فرض از اندروید 7 بهره می برد. همچنین از مغز متفکر مدیاتک 8 هسته ای، 3GB رم و 32GB حافظه داخلی بهره میبرد. برای این میان رده دوربین 23 مگاپیکسلی با سنسور Exmor RS و دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی تعبیه شده تا لحظات زندگی شما را با کیفیتی مناسب ثبت کند.

برادر بزرگتر این گوشی از یک صفحه نمایش 6 اینچی و دوربینی 16 مگاپیکسلی بهره می برد. همچنین رم دستگاه نیز به 4GB ارتقا یافته است. البته هنوز بطور دقیق مشخص نیست که این دو اسمارت فون کی به کشور ما می رسند.

منبع: Phonearena


لینک مقاله کپی شد
میانگین امتیاز این مقاله 0 امتیاز از 5

دیدگاه و امتیاز شما

با بیان دیدگاه و نظرات سازنده خود، ‌موبایل آباد را در جهت ارائه مقالات با کیفیت بالاتر یاری فرمایید.

امتیاز شما

آخرین دیدگاه ها

تصویر کاربر
بهینه سازی سایت
7 سال قبل

سلام.من همیشه مطالبتون رو دنبال میکنم.وبسایت خیلی خوبی دارید.ممنون

تصویر کاربر
تاریخ عرضه سونی اکسپریا ایکس ای در اروپا : ارزان تر از انتظار | نانو وای فای
7 سال قبل

[…] منبع: موبایل آباد […]

ثبت درخواست تعمیرات