لوگو موبایل آباد
صفحه اصلی موبایل آباد تماس باما

تبلیغات Reels اینستاگرام برای تمام کاربران جهان فعال شد

تبلیغات Reels اینستاگرام برای تمام کاربران جهان فعال شد

تبلیغات Reels اینستاگرام برای تمام کاربران جهان فعال شد

 

حلقه های اینستاگرام در حال دریافت تبلیغات هستند. این شرکت امروز اعلام کرد تبلیغات خود را در بستر ویدئویی فرم کوتاه و رقیب TikTok خود ، Reels ، برای تجارت و تبلیغات در سراسر جهان آغاز می کند. طول تبلیغات مانند خود Reels تا 30 ثانیه و از نوع قائم ، مانند تبلیغات موجود در Instagram Stories خواهد بود. همچنین مانند Reels ، تبلیغات جدید ظاهر می شود و افراد می توانند مانند سایر ویدیوهای Reels آنها را لایک کنند ، درباره آنها نظر دهند و ذخیره کنند.

این شرکت قبلاً در اوایل سال جاری تبلیغات Reels را در بازارهای منتخب از جمله هند ، برزیل ، آلمان و استرالیا آزمایش کرده بود ، سپس این آزمایشات را اخیراً در کانادا ، فرانسه ، انگلیس و ایالات متحده گسترش داد. 

اینستاگرام به ما می گوید که این تبلیغات در اکثر مکانهایی که کاربران محتوای Reels را مشاهده می کنند ، از جمله در برگه Reels ، Reels in Stories ، Reels in Explore و Reels در Feed Instagram شما نمایش داده می شود و در بین Reels جداگانه ارسال شده توسط کاربران ظاهر می شود. با این حال ، برای اینکه یک تبلیغ Reels به شما ارائه شود ، ابتدا کاربر باید در بیننده کامل و تمام صفحه Reels باشد.

این شرکت نمی تواند بگوید که کاربر هر چند وقت یک بار ممکن است یک تبلیغ Reels را مشاهده کند ، خاطرنشان کرد که تعداد تبلیغاتی که یک بیننده ممکن است با آن روبرو شود ، براساس نحوه استفاده از اینستاگرام متفاوت خواهد بود. این شرکت می گوید ، اما این شرکت احساسات کاربران را در مورد تبلیغات خود و همچنین تجارت کلی Reels در حال کنترل است.

 

سخن آخر 

امید واریم از این مطلب از موبایل آباد لذت برده باشید. همچنین اگر گوشی شما با مشکل مواجه شده، می توانید با کلیک بر روی ثبت درخواست تعمیرات از مشاوران ما در موبایل آباد مشاوره ی رایگان دریافت نمایید.


لینک مقاله کپی شد
میانگین امتیاز این مقاله 0 امتیاز از 5

دیدگاه و امتیاز شما

با بیان دیدگاه و نظرات سازنده خود، ‌موبایل آباد را در جهت ارائه مقالات با کیفیت بالاتر یاری فرمایید.

امتیاز شما
ثبت درخواست تعمیرات