لوگو موبایل آباد
صفحه اصلی موبایل آباد تماس باما

ترفندهای واتساپ که باید بدانید

ترفندهای واتساپ که باید بدانید

WhatsApp محبوب ترین برنامه پیام رسانی فوری در جهان است به همین دلیل جای تعجب نیست که چرا این رقم پیام رسانی های واتساپ به مرز میلیاردی رسیده است. آیا می‌خواهید بیشترین بهره را از سیستم عامل ببرید؟ در واتساپ ترفندهایی وجود داره که شما از آن‌ها بی‌خبر بودید. پس بیاید تا ببنیم چه قابلیت هایی در واتساپ وجود دارد.

 

چگونه متن های پررنگ مورب یا خط زده ایجاد کنیم؟


مدتی است که این قابلیت وجود دارد اما شما تعجب خواهید کرد که اکثر افراد از این ترفند شسته رفته واتس اپ اطلاع ندارند.

به سادگی یک ستاره ( * ) در ابتدا و انتهای کلمه یا جمله مورد نظر قرار دهید و می‌توانید آن را پررنگ کنید. بنابراین اگر می خواهید کلمه biscuit را پررنگ کنید، باید * biscuit * را تایپ کنید. در مورد حروف کج، فقط با زیر خط ( _ ) در دو طرف متن مورد نظر به جای آن قرار دهید. برای استفاده از متن ، باید یک tilde ( ~ ) به ابتدا و انتهای متن مورد نظر اضافه کنید. همچنین گزینه ای برای ایجاد متن تک فضایی وجود دارد که به دو طرف متن یک ( ` ) بیافزایید.

 

 

متوقف کردن بارگیری خودکار از طریق داده تلفن همراه

 


یکی از ترفندهای واتساپ می‌تواند به شما در ذخیره برخی از داده‌های ارزشمند تلفن همراه کمک کند .


چند روش برای ذخیره اطلاعات در WhatsApp وجود دارد که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. 


ابتدا توانایی برنامه برای بارگیری رسانه روی داده تلفن همراه را غیرفعال کنید. این کار از طریق تنظیمات استفاده از داده و ذخیره سازی هنگام استفاده از داده تلفن‌همراه انجام می‌شود.
از این بخش، می‌توانید بارگیری عکس، صدا، فیلم و اسناد را از طریق داده تلفن همراه بررسی یا علامت آن را بردارید. 

 

 

مشاهده تجزیه ذخیره سازی بر اساس مخاطب

قابلیت استفاده از فضای ذخیره سازی می‌تواند آمار چشمگیری را نشان دهد. برای این کار ابتدا در بخش تنظیمات داده‌ها و میزان استفاده از فضای ذخیره سازی را می‌توانید مشاهده نمایید. 

این ویژگی به شما امکان می‌دهد رتبه بندی ذخیره سازی مورد استفاده مخاطب را مشاهده کنید. 
این رتبه بندی بر اساس این است که کدام مخاطب یا گروه بیشترین فضای ذخیره سازی را در تلفن شما استفاده می کند. به سادگی روی یک مخاطب / گروه ضربه بزنید و تجزیه پیام‌ها، عکس‌ها، GIF ها، فیلم‌ها و موارد دیگر را مشاهده خواهید کرد.

 

 

درخوست اطلاعات حساب


WhatsApp دقیقاً مانند فیس بوک و توییتر به شما امکان می دهد از اطلاعات و تنظیمات حساب خود یک فایل ZIP درخواست کنید (شامل پیام‌ها نمی‌شود) 
برای انجام این کار، باید به تنظیمات حساب درخواست اطلاعات حساب بروید، سپس روی درخواست گزارش ضربه بزنید. دریافت گزارش بین دو تا سه روز طول میکشد. اگر بخواهید حساب خود را حذف یا دوباره ثبت کنید یا شماره یا دستگاه خود را تغییر دهید، درخواست لغو خواهد شد.

 

از WhatsApp در وب و دسک تاپ استفاده کنید


WhatsApp محدود به تلفن همراه شما نیست. شما می‌توانید تلفن خود را در دسکتاپ رایانه شخصی نصب کنید. برای اینکار حتما مقاله نصب واتساپ روی کامپیوتر را بخوانید.

 

 

بیشتر بخوانید: نصب واتساپ روی کامپیوتر

 

 

پیام های ناپدید شده را روشن کنید


با روشن کردن پیام های ناپدید شده، پیام های جدید در چت پس از هفت روز ناپدید می شوند. به یاد داشته باشید که پیام ها همچنان می توانند در جای دیگری ذخیره شوند. برای این کار روی عکس نمایه واتساپ ضربه زده و در نهایت پیام های ناپدید شده انتخاب و فعال کنید.

 

 

چگونه مخاطب واتس اپ را مسدود کنیم


دلایل زیادی وجود دارد که شما می خواهید مخاطب را مسدود کنید بنابراین ما دلیل آن را نمی‌پرسیم. ما فقط به شما اطلاع خواهیم داد که اگر مخاطبی را مسدود کنید‌، قادر به ارسال یا دریافت پیام یا برقراری یا دریافت تماس با آنها نخواهید بود و حتی اگر آنها را از حالت انسداد خارج کنید، هیچ پیام دیگری برای شما ارسال نخواهد شد. آنها مسدود شدند. برای این کار دربخش گفت گوی مخاطب، روی علامت سه نقطه ضربه بزنید و گزینه ی مسدود کردن مخاطب را انتخاب کنید.

 

 

هر گونه مشکل نرم افزاری موبایل اندرویدی شما در موبایل آباد حل می شود کافیست به این قسمت وارد شده و از کارشناسان ما مشاوره ی رایگان دریافت نمایید.

 

جمع بندی


از همراهی شما بسیار خرسند و سپاسگزاریم. اگر این مطلب براتون مفید بود، می‌توانید در بخش امتیاز دهی به این مطلب امتیاز دهید. همچین می‌توانید نظرات خود را در قسمت دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.


 


لینک مقاله کپی شد
میانگین امتیاز این مقاله 0 امتیاز از 5

دیدگاه و امتیاز شما

با بیان دیدگاه و نظرات سازنده خود، ‌موبایل آباد را در جهت ارائه مقالات با کیفیت بالاتر یاری فرمایید.

امتیاز شما
ثبت درخواست تعمیرات