لوگو موبایل آباد
صفحه اصلی موبایل آباد تماس باما

ترفند های جالب گوگل کروم 2021 را ببینید، قسمت 1

ترفند های جالب گوگل کروم 2021 را ببینید، قسمت 1

ترفند های جالب گوگل کروم 2021 را ببینید


اینترنت نوعی اطلاعات از زندگی امروز است. این مورد برای همه موارد از مدرسه ، وظایف تحقیقاتی تا سرگرمی و معاشرت مورد نیاز است. هنگامی که ما در مورد انتخاب یک مرورگر وب صحبت می کنیم ، بیشتر افراد سرعت مرورگر و میزان کاربرپسندی آن را در اولیوت قرار می دهند. با در نظر گرفتن این نکته ، مرورگر  Google Chrome  برای بسیاری از کاربران باهوش اینترنت یک مرورگر وب مورد علاقه بوده است. در حالی که استفاده از Chrome آسان است ، نکات و ترفندهای ساده Google Chrome وجود دارد که می تواند تجربه وب شما را بسیار رضایت بخش تر و قابل اطمینان تر کند. در اینجا نگاهی به برخی از نکات اسرار آمیز گوگل کروم خواهیم پرداخت.

ترفند های جالب گوگل کروم - ایجاد چندین صفحه به صورت همزمان


به جای اینکه مرورگر خود را فقط با یک صفحه اصلی باز کنید ، Chrome به شما این امکان را می دهد تا هنگام شروع کار چندین صفحه را باز کنید ، دسترسی سریع به چندین وب سایت و سرویس را که ترجیح می دهید روز خود را با آن شروع کنید فراهم می کند. همچنین در کنار صفحات تب پین قرار داده شده که می تواند در هنگام از دست دادن ناگهانی صفحات جلو گیری کند.


ترفند های جالب گوگل کروم - نمایش دکمه صفحه اصلی


 Chrome ادعا می کند یک طراحی ساده است که بسیاری از مردم آن را دوست دارند ، اما برخی از کاربران می خواهند یک دکمه "خانه" را برای کلیک کلیک کنند.
برای افزودن دکمه صفحه اصلی در Chrome فقط باید روی "نماد آچار" در گوشه بالا سمت راست کلیک کنید ، "تنظیمات" را انتخاب کنید و در زیر برگه یک کادر تأیید برای "نمایش دکمه صفحه اصلی در نوار ابزار" پیدا خواهید کرد. "


ترفند های جالب گوگل کروم – ایجاد میانبرهای دسک تاپ


در Chrome ، می توانید سایت را به یک برنامه دسک تاپ تبدیل کنید تا به سرعت به وب سایت مورد علاقه خود دسترسی پیدا کنید. برای ایجاد میانبر ، به وب سایت مورد علاقه خود بروید ، روی نماد آچار کلیک کرده و گزینه "Tools" را انتخاب کنید و سپس روی "ایجاد میانبرهای برنامه" کلیک کنید.


ترفند های جالب گوگل کروم – استفاده از  Omnibox 


در Chrome ، نوار آدرس URL با نام Omnibox نیز نامیده می شود که می تواند برای سوالات ساده ریاضی مورد استفاده قرار گیرد. فقط محاسبات یا تبدیل ها را مستقیماً در Omnibox تایپ کنید و enter را فشار دهید تا نتایج را خودتان ببینید.

ترفند های جالب گوگل کروم – برگه اخیراً بسته شده را دوباره باز کنید


هنگام گشت و گذار در اینترنت ، می توانید هر برگه ای را که به اشتباه بسته شده است باز کنید. شما فقط باید Ctrl + Shift + T را فشار دهید. همچنین می توانید با کلیک راست روی نوار عنوان> دوباره آن را باز کنید و "دوباره باز کردن برگه بسته" را مانند تصویر بالا انتخاب کنید.

 

ترفند های جالب گوگل کروم – حالت مخفی


برای مرور خصوصی ، می توانید حالت مخفی (حالت ناشناس) را فعال کنید ، جایی که Chrome سابقه مرور یا بارگیری شما را حفظ نمی کند. با فشار دادن Ctrl + Shift + N می توانید حالت مخفی را فعال کنید یا به تنظیمات بروید و روی "پنجره ناشناس جدید" کلیک کنید ، یا با کلیک راست ماوس "باز کردن پیوند در پنجره ناشناس" را انتخاب کنید.

ترفند های جالب گوگل کروم – مدیر وظیفه


مدیر وظیفه میزان استفاده از حافظه و پردازنده را در هر برگه باز شده در مرورگر Google Chrome شما نشان می دهد. اگر سه زبانه در مرورگر باز است و باعث کندی سرعت می شود ، می توانید مدیر کار را برای یافتن یک سایت مشکل ساز باز کنید.
باید روی نوار عنوان کلیک راست کنید و "Task Manager" را انتخاب کنید ، یا حتی می توانید کلید Shift + Escape را فشار دهید تا باز شود.


لینک یا محل قرارگیری برگه را تغییر دهید


اگر می خواهید مکان برگه را تغییر دهید یا می خواهید پیوندی را در یک مکان خاص برگه باز کنید ، می توانید پیوند یا برگه را نگه دارید ، پیوند یا برگه را به یک مکان برگه خاص بکشید. هنگام کشیدن و انداختن پیوند ، یک پیکان کوچک ظاهر می شود.
 

اگرگوشیت به مشکل خورده همین الان ثبت درخواست تعمیرات بزن و از کارشناسان موبایل آباد مشاوره رایگان بگیر


لینک مقاله کپی شد
میانگین امتیاز این مقاله 0 امتیاز از 5

دیدگاه و امتیاز شما

با بیان دیدگاه و نظرات سازنده خود، ‌موبایل آباد را در جهت ارائه مقالات با کیفیت بالاتر یاری فرمایید.

امتیاز شما
ثبت درخواست تعمیرات