لوگو موبایل آباد
صفحه اصلی موبایل آباد تماس باما

تشخیص خودکار برنامه Phone Google در هرزنامه تماس ها

تشخیص خودکار برنامه Phone Google در هرزنامه تماس ها

تشخیص خودکار برنامه Phone Google در هرزنامه تماس ها


برنامه Phone Google اکنون می تواند به طور خودکار تماس هایی را تشخیص دهد که هرزنامه هستند و آنها را مستقیماً به پست صوتی ارسال می کند. تلفن شما زنگ نمی خورد و حتی برای هر گونه تماس با Google اعلان تماس از دست رفته را دریافت نمی کنید.

اگر تماس گیرندگان هرزنامه پیام صوتی بگذارند - شما می دانید ، مانند اطلاعات متداول در مورد اتهاماتی که علیه شما به دلیل مالیات های بدهکار بازپرداخت می شود - این همچنان به صندوق پستی پست صوتی شما راه پیدا می کند. اما دوباره ، اعلانی در مورد آن وجود نخواهد داشت. "شما هنوز هم می توانید تماسها فیلتر در تاریخ پاسخ خود را ببینید و قادر به بررسی هر پست صوتی دریافت می کنید،" گوگل می گوید در صفحه کمک آن .

از همه مهمتر اینکه ، با تماس های تلفنی مرتباً قطع نخواهید شد. می توانید با یک ضامن ساده از قسمت تنظیمات برنامه تلفن ، گزینه را فعال کنید.


برنامه Phone قبلاً تماس گیرندگان هرزنامه مشکوک را با قرمز شدن صفحه نمایش تلفن شما هنگام زنگ زدن ، شناسایی می کند ، که نشانگر تصویری واضحی است که نباید انتخاب کنید.

 

 

چگونه جلوی تماسهای رنج آور آیفون یا تلفن Android خود را بگیریم؟


این ویژگی ها فقط برای تماس هایی کار می کنند که Google می تواند آنها را با موفقیت تشخیص دهد. از نظر من ، اغلب نتواند کلاهبرداری در محله را انجام دهد ، همان تماس های آزار دهنده ای هستند که از همان کد منطقه و شماره های اول شماره تلفن خود شما استفاده می کنند. اما شما می توانید با گزارش مشکلات آزار دهنده ای که می توانند از طریق هرزنامه در داخل برنامه Phone از بین بروند ، به سیستم Google  و با گسترش سایر افراد -کمک کنید.


سخن آخر 


همانطور که در این مطلب از موبایل آباد گفته شد، می توانید به راحتی عکس ها را به متن تبدیل کنید و سپس آن ها را به فرمت مورد نظر تبدیل نمایید. امید واریم از این مطلب از موبایل آباد لذت برده باشید. همچنین اگر گوشی شما با مشکل مواجه شده، می توانید با کلیک بر روی ثبت درخواست تعمیرات از مشاوران ما در موبایل آباد مشاوره ی رایگان دریافت نمایید.


لینک مقاله کپی شد
میانگین امتیاز این مقاله 0 امتیاز از 5

دیدگاه و امتیاز شما

با بیان دیدگاه و نظرات سازنده خود، ‌موبایل آباد را در جهت ارائه مقالات با کیفیت بالاتر یاری فرمایید.

امتیاز شما
ثبت درخواست تعمیرات