لوگو موبایل آباد
صفحه اصلی موبایل آباد تماس باما

تصاویر جدید از گلکسی s21 

تصاویر جدید از گلکسی s21 

جدیدا شایعاتی از تصاویر مربوط به گلکسی s21 در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده که نشان می‌دهد این پرچمدار خیلی زودتر از حد معمول به بازار معرفی و عرضه خواهد شد.

 

همین حالا گوشیتو تعمیرکن

تاریخ معرفی گوشی گلکسی s21

بر خلاف آیفون‌های اپل که در 13 اکتبر سال 2020 رونمایی شد، حال سامسونگ قصد دارد تا اوایل ماه ژانویه 2021 یک گوشی پرچمدار دیگر به خانواده‌های سری S این کمپانی اضافه کند. همچنین بر اساس شایعات احتمال می‌رود گوشی گلکسی S21 چنین قابلیتی را داشته باشد.

صفحه نمایش گلکسی S21

به عنوان مثال احتمال می‌رود گوشی گلکسی S21 از یک نمایشگر 6.2 اینچی با فناوری OLED با دوربین سوراخ دار، و طراحی حاشیه‌ای یکنواخت با سبکی جدید را برخوردار باشد.

 

دوربین گلکسی s21

همچنین سامسونگ در مورد دوربین‌های عقب طراحی کاملاً اصولی را در نظر گرفته است که به نظر می‌رسد یک قطعه با قاب گوشی هوشمند است، اما بیشتر از بقیه قاب پشتی بیرون زده می‌باشد. 
 


نتیجه گیری

البته این خبر براساس شایعات و انتظارات است؛ اما تاریخ معرفی این گوشی مشخص نیست و معلوم نیست که چرا کمپانی سامسونگ تاریخ معرفی اسمارت‌فون‌های جدید خود را افزایش می‌دهد. همچنین این کمپانی سخت در تلاش است تا پس از گذراندن تعطیلات از اپل پیشی بگیرد و سهم بازار خرید را از اپل بدزدد.

 

تعمیر آسان و سریع تلفن همراه

 


لینک مقاله کپی شد
میانگین امتیاز این مقاله 0 امتیاز از 5

دیدگاه و امتیاز شما

با بیان دیدگاه و نظرات سازنده خود، ‌موبایل آباد را در جهت ارائه مقالات با کیفیت بالاتر یاری فرمایید.

امتیاز شما
ثبت درخواست تعمیرات