لوگو موبایل آباد
صفحه اصلی موبایل آباد تماس باما

تصاویر جدید محافظ صفحه آیفون 8 به بیرون درز کرد; نمایشگره بدون حاشیه

تصاویر جدید محافظ صفحه آیفون 8 به بیرون درز کرد; نمایشگره بدون حاشیه

تا زمان معرفی رسمی آیفون 8 هنوز چند ماهی مانده است اما شایعات و خبرهای درز پیدا کرده همچنان ادامه دارد که تا حدودی نشان می‌دهد اپل برای دهمین سالگرد عرضه آیفون، چه نقشه‌ای در سر دارد. روز جمعه نیز خبر جدیدی پیرامون این محصول منتشر شد و این بار محافظ صفحه‌ای برای آیفون 8 در وب سایت MobileFu برای خرید عرضه شده است. تقریبا اپل هرگز نتوانسته کاربران را قافلگیر کند و ظاهرا این بار هم این اتفاق نمیافتد و پیش از شروع مراسم همه‌چیز مشخص خواهد بود. یکی از نکات جذابی که عکس‌ فاش شده از این محافظ‌های صفحه‌نمایش به ما یادآور می‌شوند تایید این موضوع است که نمایشگر آیفون بعدی اپل بدون حاشیه خواهد بود. استفاده از نمایشگرهای بدون حاشیه آیفون 8 توسط اپل دقیقا همانند روشی است که سامسونگ در تولید گوشی‌ گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس به‌کار گرفته است. البته پیش‌بینی شده که نوت 8 نیز از طراحی بدون حاشیه بهره خواهد برد. در قسمت توضیحات این محصول وب سایت MobileFun نوشته شده:" این محافظ تمام صفحه فوق نازک برای صفحه نمایش خمیده آیفون 8، توسط شرکت Olixar معرفی شده است که با شفافیت و حساسیت بالا، محکم و مقاوم است. این محافظ صفحه نمایش، آیفون 8 با قابلیت Edge to Edge را به صورت کامل پوشش می‌دهد و فعلا تنها برای رنگ مشکی این گوشی مناسب است."

برای این محصول در بالای صفحه، جایی که اسپیکر و دوربین قرار دارد قسمتی خالی در نظر گرفته شده است. همانطور که پیش‌بینی می‌شد، محلی برای دگمه هوم وجود ندارد که طبق اخباری که قبلا منتشر شده بود، این دگمه در آیفون 8 تعبیه نشده است. حاشیه‌های صفحه نمایش تقریبا وجود ندارند که صفحه را به طرز اعجاب انگیزی زیباتر و بزرگ‌تر جلوه می‌دهد. آیفون 8 نشان داده شده در این تصویر، کاملا با اخبار و اطلاعاتی که توسط منابع رسمی تا کنون درباره این گوشی درز پیدا کرده و منتشر شده مطابقت دارد(مانند گزارش iDrop News که در ماه اردیبهشت منتشر شد)

تنها نکته منفی این طراحی احتمالی آیفون 8، قسمت خالی بالای صفحه است که برای تعبیه دوربین، بلندگو و سنسورها در نظر گرفته شده که به عقیده بسیاری از طرفداران آیفون، می‌توانست شکیل‌تر انجام شود.


لینک مقاله کپی شد
میانگین امتیاز این مقاله 0 امتیاز از 5

دیدگاه و امتیاز شما

با بیان دیدگاه و نظرات سازنده خود، ‌موبایل آباد را در جهت ارائه مقالات با کیفیت بالاتر یاری فرمایید.

امتیاز شما
ثبت درخواست تعمیرات