لوگو موبایل آباد
صفحه اصلی موبایل آباد تماس باما

تصاویر و رندر های آیفون 13 پرو منتشر شد

تصاویر و رندر های آیفون 13 پرو منتشر شد

تصاویر و رندر های آیفون 13 پرو منتشر شد 

 

تصاویر رندری که در این صفحه مشاهده می کنید گویا نسخه نهایی طراحی آیفون 13 پرو را نشان می دهد. به گفته سازندگان ، احتمال کمی برای تغییر بین این طرح و نسخه خرده فروشی وجود دارد.
اما به نظر می رسد این تصاویر با شایعات و درزهای قبلی آیفون 13 مطابقت دارند.

 

طرح نهایی آیفون 13 

در تصاور رندر جدید آیفون 13 پرو ، برجستگی دوربین بزرگتر است اما مسطح است و ریل های جانبی از جنس استنلس استیل اکنون در برابر اثر انگشت مقاوم تر هستند ، این یک مشکل بسیار قابل توجه در آیفون 12 است. همچنین در این تصویر، تنها تغییر داخلی ذکر شده بزرگتر شدن سنسورهای دوربین عقب است. این همراه با لنزهای بزرگتر باید عکس های روشن تری ایجاد کند ، حتی بدون فعال بودن حالت شب.

iPhone 12 Pro Max اپل در حال حاضر شماره 1 انتخاب بهترین تلفن های دوربین دار است و به نظر می رسد آیفون بعدی قرار است این موفقیت را ادامه دهد. در مجموع ، این مجموعه تغییرات ناچیزی است و از ایده ای که آیفون امسال بیشتر به آیفون 12 شباهت دارد پشتیبانی می کند.  فراتر از تغییراتی که در این رندرها دیده می شود ، ما همچنین امیدواریم که نمایشگرهای 120Hz ProMotion با نرخ تازه سازی تطبیقی ، Touch ID زیر نمایشگر حداقل در برخی از مدل ها و تراشه A15 Bionic قدرتمندتر وجود داشته باشد. همچنین می توانید انتظار مودم 5G سریعتر و تواناتر را داشته باشید Pigtou ادامه می دهد حاشیه های اطراف نمایشگر به یک اندازه هستند ، با این وجود شکاف کوچک شده است ، همانطور که شایعات زیادی ادعا کرده اند ، بلندگوی بالایی اکنون در قاب قرار دارد. گفته می شود که بریدگی لاغرتر می شود. به علاوه ، آیفون 13 از iOS 15 استفاده خواهد کرد ، که ماه آینده در رویداد WWDC 21 اپل اطلاعات بیشتری در مورد آن خواهیم گرفت .


سخن آخر 


ما پیش بینی راه اندازی آیفون 13 در ماه سپتامبر را داریم ، اما اپل می تواند برای معرفی آیفون 12 ماه از معرفی آیفون 12 استفاده کند. هر کدام از ویژگی های شایعه شده آن را به نسخه خرده فروشی گوشی تبدیل می کند ، با این وجود احتمالاً دستگاهی با کیفیت بالا خواهد بود که سلطنت اپل را در بالای راهنمای بهترین تلفن های ما ادامه می دهد .
 


لینک مقاله کپی شد
میانگین امتیاز این مقاله 0 امتیاز از 5

دیدگاه و امتیاز شما

با بیان دیدگاه و نظرات سازنده خود، ‌موبایل آباد را در جهت ارائه مقالات با کیفیت بالاتر یاری فرمایید.

امتیاز شما
ثبت درخواست تعمیرات