لوگو موبایل آباد
صفحه اصلی موبایل آباد تماس باما

تعمیرات تخصصی دوربین گوشی گلکسی A80

تعمیرات تخصصی دوربین گوشی گلکسی A80

آیا دوربین گوشی سامسونگ A80 شما اخیرا دچار مشکل شده و به درستی کار نمی‌کند؟ در این صورت باید برای عیب‌یابی و تعمیر آن از تکنسین های مجرب در زمینه تلفن‌همراه در موبایل‌آباد کمک بگیرید. سامسونگ با تولید Galaxy A80 این باردیگر یک نمایشگر واقعی بدون بریدگی را به بازارعرضه کرد. همچنین این اسمارت‌فون، گران‌ترین میان‌رده‌ی سامسونگ سال 2019 می‌باشد که با داشتن نمایشگر بزرگ، مکانیزم چرخان دوربین و پردازنده‌‌ای قدرتمند توجه زیادی را به خود جلب کرده است. در این مقاله قصد داریم به تعمیرات تخصصی دوربین این گوشی محبوب، زیبا و میان‌رده بپردازیم.

 

چگونگی خرابی دوربین گلکسی  A80 

ممکن است  گوشی گلکسی  A80 شما در اثر ضربه، فشار و یا افتادن از یک ارتفاع، دچار بروز شکستگی در دوربین آن شود که در این صورت امکان تعمیر آن وجود نداشته و باید دوربین گوشی را تعویض کرد؛ البته گاهی اوقات هم می‌تواند مشکلات نرم افزاری موجب از کار افتادن دوربین گوشی نیز شود که در این صورت با بررسی منشأ نرم‌افزاری بروز این مشکل و برطرف کردن آن می‌توان دوربین گوشی را تعمیر کرد.

 

همین حالا گوشیتو تعمیرکن

 


لنز دوربین و گرفتن تصاویر بی کیفیت

در مواقعی ممکن است لنز دوربین گوشی گلکسی A80  شما تصاویر بی‌کیفیت را نشان دهد. در اینگونه مواقع 2 حالت برای شما وجود دارد:
•    ممکن است لنز دوربین گوشیتان براثر گرد و غبار، آلودگی و... باشد که در این صورت می‌توانید دوربین آن را تمیز کنید.
•    اگر لنز را تمیز کرده اید و همچنان دوربین آن تصاویر را تار و بی‌کیفیت نشان می‌دهد، به بخش تنظیمات دوربین گوشی مراجعه کنید.

 

اپلیکیشن هایی برای دوربین

برخی اپلیکیشن‌ها برای تقویت دوربین این گوشی وجود دارد که میتوانند با آن  ناسازگار باشند. در صورتی که از برخی اپلیکیشن های حجیم و سنگین برای گرفتن تصاویر استفاده می‌کنید توصیه می شود تا به صورت مداوم از آن‌ها استفاده نشود. 

 

حذف بد افزارها

توجه کنید در صورتی که یک نرم‌افزار عکاسی ناهماهنگ با گوشی یا بدافزارها، در کارکرد دوربین اختلال ایجاد می‌کنند و در مورادی منجر به از کارافتادن آن می‌شوند، توصیه می‌شود حتما آن را از گوشی خود پاک کنید تا عملکرد سابق گوشی باز گردد.

 


پاک کردن حافظه‌ ی گوشی 

سعی کنید در فاصله‌های زمانی کم، حدالامکان حافظه دستگاه را مدیریت کنید و اطلاعات شخصی خود را به کارت حافظه منتقل کنید؛ زیرا یک از دلایلی که باعث عدم عکس گرفتن گوشی گلکسی A80  شما می شود، تکمیل بودن حافظه است.

 


عملیات راه اندازی مجدد در گوشی 


یکی دیگر از دلایل از کارافتادن دوربین گوشی گلکسی A80، هنگ کردن و بالا نیامدن برنامه‌ی دوربین می‌باشد؛ شما می‌توانید با انجام دادن ری‌استارت کردن یا راه اندازی کردن مجدد آن، مشکل هنگی و بالا نیامدن دوربین گوشی را حل کنید. البته اگر این مشکل مدام تکرار شد، دیگر راه‌اندازی مجدد راه گشا نخواهد بود و مشکل جدی‌تری می‌تواند باشد.

 

بازگردانی کردن به تنظیمات کارخانه

همانطور که می‌دانید اکثر کاربران از این روش برای تکمیل بودن حافظه‌ی داخلی و هنگ کردن تلفن همراهشان از آن استفاده می کنند؛ اما جالب است بدانید روش بازگردانی به تنظیمات کارخانه، برای درست شدن دوربین هم بسیار کاربردی و راه گشا می‌تواند باشد. البته توجه داشته باشید پیش از این اقدام، حتما تمامی اطلاعات شخصی خود را به کارت حافظه انتقال دهید؛ زیرا با این کار تمامی اطلاعات شخصی شما پاک خواهد شد.


کلام پایانی

با توجه به توضیحات بالا و بررسی‌های انجام شده، عوامل متعددی برای خرابی دوربین گوشی گلکسی A80 شما وجود دارد که اکثر آن‌ها بدون تعمیر و یا تعویض دوربین این گوشی حل خواهد شد. اما در صورتی که دوربین این گوشی شما بر اثر عوامل مخرب مانند فشار، ضربه و... آسیب ببیند و نیاز به تعویض داشته باشد، مهم‌ترین مسئله‌ای که باید در نظر داشته باشید،‌ انتخاب یک تعمیرکار متخصص ، مجرب و قابل اطمینان در زمینه‌ی تعمیرات تلفن‌همراه می‌باشد تا بتواند دوربین آن را به بهترین شکل ممکن تعمیر کند که امروزه پیدا کردن تعمیر کار ماهر کار آسانی برای شما نخواهد بود و به وفورنیز یافت می شود.
موبایل آباد راهی مطمئن و درست برای تعمیر دوربین گوشی A80 شما می‌باشد!

 

تعمیر آسان و سریع تلفن همراه

تعمیرکاران متخصص در موبایل‌آباد

با موبایلآباد دیگر لازم نیست زمان زیادی را صرف مراجعه‌ی حضوری به مراکز تعمیرات تلفن همراه برای تعمیرات گوشی خود کنید. شما میتوانید به صورت آنلاین وارد سایت  موبایل آباد شده و عملیات ثبت درخواست تعمیر دوربین گوشی گلکسی A80 خود را انجام دهید. موبایل‌آباد با داشتن بیش از 130 نمایندگی فعال و با داشتن افراد متخصص، مجرب و قابل اطمینان در زمینه‌ی تعمیرات تلفن همراه در خدمت شماست.
 


لینک مقاله کپی شد
میانگین امتیاز این مقاله 0 امتیاز از 5

دیدگاه و امتیاز شما

با بیان دیدگاه و نظرات سازنده خود، ‌موبایل آباد را در جهت ارائه مقالات با کیفیت بالاتر یاری فرمایید.

امتیاز شما
ثبت درخواست تعمیرات