لوگو موبایل آباد
صفحه اصلی موبایل آباد تماس باما

تعمیرات تخصصی موبایل در تهران

تعمیرات تخصصی موبایل در تهران

امروزه گوشی‌های هوشمند بخش مهمی از زندگی ما شده اند؛ به طوری که تقریبا تمام کارهای روزمره خود را مانند تماس گرفتن،‌ گوش کردن موسیقی،‌ ارتباطات شبکه‌های اجتماعی و... را با این ماشین‌های کوچک هوشمند انجام می‌دهیم. اما یک لحظه تصور کنید گوشی از دستتان پرتاب شود و روی زمین و یا داخل آب بیفتد؛ قطعا در آن لحظه فکر می‌کنید که تمام اجزای سخت افزاری و نرم افزاری گوشی برای نمونه خاطراتی که با دوربین های این گوشی ثبت کرده اید و نیز فایل‌های خصوصی شما از بین رفته است و دیگر باز نمی‌گردد؛ اما راهکاری برای شما وجود دارد تا دوباره تلفن همراه شما دوباره زنده شود و بتواند مانند سابق برایتان کار کند که آن هم تعمیرات موبایل است. امروز می‌خواهیم در مورد شهری صحبت کنیم که بیشترین مراکز تعمیراتی را در کشور داراست؛‌ همچنین در ادامه معتبر‌ترین مراکز تعمیراتی در این شهر را معرفی خواهیم کرد. پس اگر در تهران هستید و گوشی شما خراب شده، حتما این مطلب را بخوانید.

مشکلات رایج گوشی ها 


ابتدا بهتر است باهم ببینیم که کدام قسمت از موبایل ها بیشترین آسیب را می‌بینند.
خرابی صفحه نمایش گوشی: خرابی و شکستگی صفحه نمایشگر گوشی از رایج ترین مواردی است که افراد با آن روبرو می‌شوند.


علت خرابی نمایشگر: نمایشگر دستگاه شما به علت های گوناگونی خراب می‌شود؛‌ گاهی به طور ناگهانی پرتاب شدن گوشی بر روی زمین، به نمایشگر ضربه وارد شده و به چند قسمت تقسیم می‌شود و یا گاهی ممکن است بر اثر نفوذ آب،‌ نمایشگر و تاچ اسکرین گوشی شما از بین برود و مجبور به تعویض آن شوید.
خرابی باتری گوشی: باتری مانند قلبی است که اگر کار نکند گوشی شما میمیرد. پس اگر باتری شما خراب شده است و گوشی نیز روشن نمی‌شود، ‌توصیه می‌شود سریعا آن را تعویض کنید.


دلایل خرابی باتری گوشی: اگر بخواهیم از اتفاقات ناگهانی صحبت کنیم می‌توان به ضربه خوردگی‌ها،‌ رطوبت و نفوذ مایعات، گرما، سرما و... اشاره کرد. اما دلایل دیگری که به خودتان بستگی دارد هم وجود دارد؛ مثلا زمانی که گوشی در هنگام شارژ است، کار می‌کنید و یا از برنامه‌ها و یا بازی‌های سنگین و دیتا دار به طور مداوم استفاده می‌کنید؛ همچنین استفاده از پاوربانک‌ها و شارژرهای غیر اورجینال نیز باعث خرابی باتری می‌شود.
خرابی دوربین گوشی: قطعا با تکنولوژی دوربین‌های به کار رفته در گوشی‌ها، می‌توانند از شما عکس و یا فیلم بگیرند و کلی خاطره برایتان به ارمغان آورند؛ اما زمانی که این قطعات خراب شود، دیگر نمی‌توانید خاطره‌ی خود را در آن لحظه ثبت کنید مگر آنکه اقدام به تعویض دوربین موبایل خود کنید.


دلایل خرابی دوربین گوشی: مانند مطالب بالا فشار و ضربه، آب خوردگی و... مقصر اصلی این خرابی هستند. 
خرابی هارد گوشی: هارد یکی از اصلی ترین قسمت‌های گوشی است و زمانی که این قطعه خراب شود، اطلاعات گوشی شما ذخیره نخواهد شد.
دلایل خرابی هارد موبایل: انقدر نرم افزار و بازی های سنگین دانلود نکنید یا اگر دانلود می‌کنید، به طور مداوم از آن‌ها استفاده نکنید؛‌ زیرا در زمان اجرای برنامه، ‌قطعات سخت‌افزاری باهم درگیر می‌شوند که باعث داغ شدن گوشی شده و در نهایت هارد گوشی شما می‌سوزد. البته بلایای فیزیکی نیز مانند ضربه و رطوبت نیز در خرابی این قطعه تاثیر گذار هستند.
خرابی میکروفون گوشی:  میکروفون نیز از قطعات اصلی گوشی است که شما با آن تماس و ارتباط با دیگران برقرار می‌کنید و زمانی که خراب شود، این امکان برای شما محدود خواهد بود.

دلایل خرابی میکروفون گوشی: البته شما نیز ممکن است به این مشکل مواجه شده باشید. گاهی میکروفون گوشی در تماس های تلفنی از کار می‌افتاد و کار نمی‌کند؛ البته برخی از این مشکلات با تنظیم قابل حل هستند؛ اما اگر گوشی شما به دلیل فشار و نفوذ آب آسیب ببیند، اینجا دیگر تنظیمات گوشی هم کمکی به شما نخواهد کرد و مجبور هستید تا این قطعه را تعویض کنید.

 

همین حالا از کارشناسان حرفه ای موبایل آباد مشاوره بگیر


البته این موارد مربوط به خرابی قطعات سخت افزاری گوشی است و گاهی گوشی موبایل شما،‌ به مشکلات نرم افزاری مانند هنگ کردن گوشی موبایل یا پرشدن حافظه گوشی و ... نیز برخورد می‌کند که می‌توانید نزد مراکز تعمیراتی،‌ این مشکل را حل کنید.


تعمیرات موبایل در تهران


این سوال را افراد زیادی از ما پرسیدند که "بهترین مرکز برای تعمیر گوشی در تهران کجاست؟" 
در جواب باید بگوییم که باتوجه به اینکه تهران مراکز تعمیراتی بی‌شماری دارد، اما با این حال تعمیرگاه خوب و بد زیاد است و خیلی باید بگردید تا یک مرکز معتبر برای تعمیر گوشی خود پیدا کنید. از طرفی ممکن است با بد قولی‌ها و نیز امروز و فردا کردن تعمیرکاران برای تعمیر گوشی خود مواجه شوید. اما دیگر نیازی به این کار نیست؛ زیرا موبایل‌ آباد این مسئله را برای شما به راحتی حل کرده است.

این مرکز در اکثر مناطق پایتخت نمایندگی‌ تعمیرات تلفن همراه ایجاد کرده است تا دسترسی شما آسان تر شود؛ همچنین شما عزیزان می‌توانید به دو روش حضوری و غیر حضوری (‌آنلاین) در نزدیک ترین نمایندگی موبایل ‌آباد در محل،‌ اقدام به درخواست تعمیر گوشی خود کنید. همچنین در این مرکز انواع برندهای گوشی که در پایین گفته شده قابل تعمیر هستند.

تعمیرات اپل تهران


در نمایندگی‌های موبایل ‌آباد،‌ انواع قطعات اصلی آیفون موجود است و با بهترین تجهیزات و دستگاه‌های بروز، اقدام به تعمیر گوشی آیفون شما می‌کنند.

تعمیرات سامسونگ


از دیگر برندهای محبوب و پرطرفدار گوشی‌ها،‌ مربوط به گوشی سامسونگ است که در صورت خرابی انواع مدل های این گوشی‌ها،‌ تعمیر آن‌ها در کلیه نمایندگی‌های موبایل ‌آباد در تهران امکان پذیر است.


تعمیرات تخصصی هوآوی


هوآوی نیز از بزرگ ترین تولید کننده‌های تلفن‌های همراه می‌باشد. البته جالب است بدانید تعمیر گوشی‌های این کمپانی نیز زیاد است که اگر صاحبان این گوشی هستید وگوشی شما آسیب دیده، می‌توانید تعمیر گوشی هوآوی خود را با خیالی آسوده به دست نمایندگان و متخصصان ما در موبایل ‌آباد بسپارید.
همچنین تعمیر برند‌های مطرح دیگر مانند شیائومی، ال‌جی، ‌نوکیا و... نیز در نمایندگی های این مرکز امکان پذیر خواهد بود.

موبایل ‌آباد با داشتن بیش از 70 نمایندگی فعال و نیز دارای بهترین متخصصین مجرب، ‌خوش اخلاق و قابل اطمینان در سراسر کشور، تنها مرکز سازمان یافته و معتبر در صنف خدمات تعمیرات موبایل می‌باشد. اگر در تهران هستید و قصد تعمیر گوشی خود را دارید، می‌توانید به صورت حضوری در نزدیک ترین نمایندگی این مرکز در تهران، برای تعمیر گوشی خود مراجعه نمایید و یا در غیر این صورت می‌توانید به صورت آنلاین و با وارد شدن به وبسایت موبایل ‌آباد، بر روی گزینه ثبت درخواست که در قسمت زیر نمایش داده شده، کلیک کرده و به صورت آنلاین گوشی خود را تعمیر کنید.

مراکز تعمیرات تلفن همراه موبایل آباد در تهران

 

نمایندگی تعمیرات موبایل آباد تهران - دامپزشکی
نمایندگی تعمیرات موبایل آباد تهران - تهرانپارس
نمایندگی تعمیرات موبایل آباد تهران - دزاشیب
نمایندگی تعمیرات موبایل آباد تهران - هفت حوض
نمایندگی تعمیرات موبایل آباد تهران - خانی آباد نو
نمایندگی تعمیرات موبایل آباد تهران - میدان ولیعصر
نمایندگی تعمیرات موبایل آباد تهران - نیروی هوایی
نمایندگی تعمیرات موبایل آباد تهران - حکیمیه
نمایندگی تعمیرات موبایل آباد تهران - آیت الله کاشانی
نمایندگی تعمیرات موبایل آباد تهران - شهریار
نمایندگی تعمیرات موبایل آباد تهران - شهرک غرب
نمایندگی تعمیرات موبایل آباد تهران - شهرک آزادی
نمایندگی تعمیرات موبایل آباد تهران - ستارخان
نمایندگی تعمیرات موبایل آباد تهران - میرداماد
نمایندگی تعمیرات موبایل آباد تهران - اسلامشهر
نمایندگی تعمیرات موبایل آباد تهران - دماوند
نمایندگی تعمیرات موبایل آباد تهران - رباط کریم
نمایندگی تعمیرات موبایل آباد تهران - ری
نمایندگی تعمیرات موبایل آباد تهران - پونک
نمایندگی تعمیرات موبایل آباد تهران - ملارد

 

تعمیر آسان و سریع تلفن همراه


لینک مقاله کپی شد
میانگین امتیاز این مقاله 0 امتیاز از 5

دیدگاه و امتیاز شما

با بیان دیدگاه و نظرات سازنده خود، ‌موبایل آباد را در جهت ارائه مقالات با کیفیت بالاتر یاری فرمایید.

امتیاز شما
ثبت درخواست تعمیرات