لوگو موبایل آباد
صفحه اصلی موبایل آباد تماس باما

صفر تا صد تعمیرات موبایل سامسونگ

صفر تا صد تعمیرات موبایل سامسونگ

زندگی ما حول تلفن‌های هوشمند می‌چرخد و امروزه بخش مهمی از زندگی ما محسوب می‌شوند. سامسونگ نیز یکی از پرافتخار ترین برندها در زمینه‌ی کالاهای دیجیتال است و همچنین بخش بزرگی از تولید تلفن‌های همراه را تشکیل می‌دهد. برخی از کاربران، از گوشی‌های سامسونگ برای اداره تجارت خود استفاده می کنند، برخی دیگر نیز تصاویر زیادی را موبایلشان ثبت می‌کنند و خاطرات را ایجاد می کنند و برخی فقط به طور سرگرم کننده از آن استفاده می‌کنند. اما ممکن است موردی وجود داشته باشد، اگر اتفاق ناخوشایندی مانند آب‌خوردگی، ضربه یا فشار و... برای گوشی سامسونگ شما رخ دهد و خراب شود، برای احیا آن چه راهی را در پیش می‌گیرید؟

 

تعمیر گوشی سامسونگ

بدون شک شما نیز برای احیا و زنده ماندن گوشی سامسونگ خود، به مراکز تعمیرات موبایل مراجعه می‌کنید. زیرا مطالعات نشان داده است که تعمیر موبایل می‌تواند هزینه‌ی شما را نسبت به خرید یک موبایل جدید دیگر کاهش دهد.

 

همین حالا گوشیتو تعمیرکن

 

بهترین مراکز خدماتی تعمیرات موبایل سامسونگ

متاسفانه بسیاری از مردم برای تعمیر گوشی سامسونگ خود بسیار سریع تصمیم گرفته و عجله می‌کنند که گاه این تصمیمات اشتباه، خرابی بیشتر دستگاه به دلیل بی‌تجربه بودن تعمیرکار را در پی دارد.

 

نمایندگی تعمیرات موبایل سامسونگ در موبایل آباد

اگر به به دنبال مرکزی مطمئن و میتبر برای تعمیر موبایل سامسونگ خود هستید، به صفحه ‌درستی مراجعه کرده‌اید. مراکز تعمیرات موبایل‌آباد با داشتن متخصصین فعال و مجرب در این زمینه، گوشی سامسونگ شما را در سریع‌ترین زمان ممکن و با بهترین کیفیت تعمیر خواهند کرد.

 

چرا موبایل آباد را انتخاب کنیم؟ 

بروزترین لوازم تعمیرگوشی: تعمیرگاه خوب تعمیرگاهی است که تمام ابزار لازم برای تعمیر موبایل را دارا باشد و از آنجا که تعمیر تلفن همراه عرصه وسیعی است، علاوه بر ابزارهای رایج، به ابزارهای تخصصی و بروز بسیاری نیز نیاز است که نمایندگان موبایل‌آباد با بروز ترین و کامل ترین لوازم‌ها برای تعمیر موبایل سامسونگ شما آماده‌ی خدمت رسانی می‌باشد.

قطعات یدکی: در دسترس بودن قطعات یدکی مهمترین موارد در تجارت تعمیر تلفن‌های همراه است. خوشبختانه در نمایندگی های موبایل آباد تمامی قطعات گوشی ها برای تعمیر آن ها در دسترس هستند.

تعمیر سریع گوشی سامسونگ: از آنجا که تلفن‌های همراه امروزه ضروری شده اند، همه می خواهند در اسرع وقت آنها برطرف شوند و با وجود تمام اطلاعات مهم آنها، جایگزینی تلفن یا رایانه لوحی موقت نیز دشوار است. از طرفی هم هنگامی که برای تعمیر گوشی سامسونگ خود را به مراکز تعمیراتی مراجعه می‌کنید، تعمیرکار زمان دقیقی برای درست کردن گوشی به شما اعلام نمی‌کند. اما در نمایندگی‌های موبایل‌آباد زمان تعمیر تلفن به شما اعلام خواهد شد در سریع ترین زمان ممکن به شما تحویل داده می‌شود.

قطعات اورجینال گوشی: در مراکز خدماتی موبایل‌آباد، افراد حرفه ای این شرکت، از نمایشگرهای شکسته گرفته تا خرابی های مکانیکی مانند مشکلات دکمه، باتری یا ذخیره و... از قطعات اصلی سامسونگ استفاده می‌کنند ومانند روز اول دستگاه را به شما سالم تحویل می‌دهند.

تعمیر آنلاین گوشی سامسونگ: از دیگر مواردی که موبایل‌آباد را با سایر مراکز تعمیراتی متمایز می‌کند، داشتن خدمات آنلاین تعمیر گوشی سامسونگ است و داشتن چنین خدماتی می‌تواند به فرایند سریع تر شدن تعمیرات موبایل بهبود بخشد.

 

نکات مهم قبل از تعمیر گوشی سامسونگ

برای ایمن نگه داشتن اطلاعات و اطمینان از تعمیر سریع موبایل سامسونگ شما لازم است قبل از تعمیر آن‌ها به این نکات توجه کنید:

از تلفن هوشمند خود نسخه‌ پشتیبان تهیه کنید: توصیه می‌شود قبل از آنکه دستگاه خود را نزد نمایندگی‌های تعمیرات تلفن همراه موبایل‌آباد ببرید، از موبایلتان نسخه‌ی پشتیبان تهیه کنید، زیرا ممکن است در حین تعمیرگوشی، اطلاعات آن پاک شود.

رمز عبور قفل صفحه را حذف کنید: توصیه می‌شود در هنگام تعمیر گوشی سامسونگ شما رمز عبور قفل صفحه را حذف نمایید تا تعمیرکاران ما در هنگام روشن کردن و بالا آمدن گوشی با مشکل روبرو نشوند.

کارت حافظه Micro SD را جدا کنید: در صورتی که کارت حافظه درگوشی شما نصب است، بهتراست آن را جدا نمایید.

باتری گوشی سامسونگ خود را شارژ کنید: معمولا تعمیرکاران پس از تعمیر گوشی سامسونگ شما آن را روشن می‌کنند تا قطعه‌ی تعمیر یا تعویض شده در گوشی را امتحان کنند. به همین دلیل توصیه می‌شود قبل از تعمیر، آن را شارژ نمایید.

 

هزینه تعمیر گوشی در موبایل‌ آباد

قیمت تعمیرات تلفن‌همراه در موبایل آباد بسته به مدل گوشی سامسونگ شما و اینکه دقیقاً چه خرابی دارد و همچنین کدام قطعه میبایست تعویض شود و از طرفی با توجه به نوسانات قیمت‌ها در مراکز تعمیرات موبایل متفاوت است. اما با این حال لازم به ذکر است، هزینه تعمیر موبایل سامسونگ شما در نمایندگی‌های موبایل‌آباد با کمترین قیمت و بر اساس نرخ اتحادیه محاسبه خواهد شد.

نتیجه گیری

موبایل آباد با داشتن برترین متخصصان و تعمیرکاران ماهر، حرفه‌ای و قابل اطمینان در فرایند تعمیرات موبایل در سراسر کشور، بهترین خدمات را در زمینه‌ی سخت افزاری و نرم افزاری گوشی‌های سامسونگ به صورت حضوری و غیر حضوری (آنلاین) به شما ارائه داده است.

همچنین از شما دعوت می‌شود در قسمت دیدگاه‌ها، پیشنهادات و انتقادات خود را برای بهبود یافتن ارائه خدمات بهتر در زمینه‌ی تعمیرات تلفن‌همراه به ما کمک کنید.

تعمیر آسان و سریع تلفن همراه


لینک مقاله کپی شد
میانگین امتیاز این مقاله 0 امتیاز از 5

دیدگاه و امتیاز شما

با بیان دیدگاه و نظرات سازنده خود، ‌موبایل آباد را در جهت ارائه مقالات با کیفیت بالاتر یاری فرمایید.

امتیاز شما
ثبت درخواست تعمیرات