لوگو موبایل آباد
صفحه اصلی موبایل آباد تماس باما

تعمیرات موبایل در سمنان 

تعمیرات موبایل در سمنان 

دراین اینجا به‌صورت اختصاصی از تعمیرات تخصصی موبایل در سمنان حرف می‌زنیم، پس اگر اهل استان سمنان هستید و به دنبال یک مرکز تعمیرات موبایل متخصص و امن برای تعمیر گوشی‌های شکسته، آب‌خورده، از کارافتاده و... خود در این استان می‌گردید؛ این مقاله را از دست ندهید.   


در ابتدا باید بگوییم که یک خبر خوب برای مردم عزیز استان سمنان داریم. مجموعه موبایل‌آباد با نمایندگی‌های فعال در سراسر ایران از جمله استان سمنان آماده ارائه خدمت‌رسانی  به‌صورت حضوری و غیرحضوری درحوزه تعمیرات موبایل است. 

روش‌های معمول برای تعمیر گوشی در سمنان 

این مسئله را با طرح سوالی ساده بیان می‌کنیم.
اگر گوشی شما در اثر ضربه، فشار، سقوط از ارتفاع، قرارگیری در معرض حرارت و... از کار بیفتد؛ چه می‌کنید؟ 
برای تعمیر گوشی آسیب‌دیده خود به چه‌کسی اعتماد می‌کنید؟
به احتمال زیاد از دوستان و آشنایان خود پرس‌وجو می‌کنید یا در سطح شهر برای یافتن یک مرکز تعمیرات مجهز و امن وقت بسیاری صرف می‌کنید.
با تمام این اوصاف، اگر نتیجه مطلوب را دریافت کرده‌باشید، خستگی و زمانی که در جست‌وجوی مرکز تعمیرات صرف کرده‌اید؛ کمتر آزارتان خواهد داد.در غیر این‌صورت تلاش شما بیهوده بوده و در واقع هزینه اضافی صرف کرده‌اید.
این مسائل را با صرف‌نظر از اهمیت تامین امنیت اطلاعات شخصی درون گوشی بیان کردیم.

 

همین حالا گوشیتو تعمیرکن

چرا موبایل‌آباد را انتخاب کنیم؟

شاید نیاز باشد پیش از پاسخ به سوال ( چرا موبایل‌آباد را انتخاب کنیم؟) کمی درمورد وضعیت این‌روزهای بازار تعمیرات موبایل صحبت کنیم.
در موارد بسیاری دیده شده کاربران گوشی‌های هوشمند پس از مراجعه به مرکز تعمیرات برای گوشی‌های شکسته، سوخته، آبخورده از کارافتاده یا...در مقابل پرداخت هزینه‌های بسیار گزاف گوشی خود را با کیفیتی بسیار پایین‌ دریافت می‌کنند یا در شرایط حادتر پس از گذشت مدت بسیار کوتاهی گوشی آن‌ها با مشکلات بیشتری دست و پنجه نرم می‌کند.
در واقع تعمیرکار قطعه آسیب‌دیده گوشی شما را با قطعه غیراورجینال یا درجه 2و3 تعویض کرده یا بی‌تجربگی و عدم مهارت آن فرد، مشکلات بدتر را رقم زده‌است. 


احتمالا از خود بپرسید: (چگونه می‌توان به مرکز تعمیرات موبایل آباد در سمنان اعتماد کرد؟)
زیرا مجموعه موبایل‌آباد  در استان سمنان نیز مانند دیگر نمایندگی‌های این مرکز، گوشی شما را در کوتاه‌ترین زمان (48ساعت) ،بروز ترین تجهیزات و با استفاده از قطعات اصلی و اورجینال و قیمت‌هایی برابر با مصوبه اتحادیه تعمیر خواهدکرد.علاوه‌بر این موضوع، شما از چگونگی روند تعمیرات آگاه و با کنترل کیفیت نهایی از سلامت دستگاه خود مطمئن خواهید شد.
هم‌چنین اگر شما برای بهره‌مندی از خدمات موبایل‌آباد از سایت و ثبت درخواست تعمیرات به‌صورت غیرحضوری اقدام کنید یک کد اختصاصی به شما تعلق خواهد گرفت که در صورت بروز هر مشکلی می‌توانید از طریق این کد، مسئله را پیگیری کنید.

فرآیند تعمیرات گوشی شما در موبایل‌آباد استان سمنان چگونه است؟

مرکز تعمیرات موبایل‌‌آباد در استان سمنان طبق روند دیگر نمایندگی‌ها به دو صورت حضوری و غیرحضوری آماده خدمت‌رسانی به شما عزیزان است.  

خدمات غیرحضوری:

1.ثبت خدمات از طریق وب‌سایت موبایل‌آباد
2.تماس کارشناسان نزدیک‌ترین نمایندگی؛ اعلام بر‌آورد هزینه و مدت زمان تقریبی فرآیند خدمات
3. ارسال پیک توسط نماینده و دریافت دستگاه متقاضی
4.انجام خدمات تعمیرات توسط کارشناسان نمایندگی مربوطه
5.تست نهایی کنترل کیفیت(QC Test)
6.ارسال دستگاه توسط پیک و تحویل به متقاضی

خدمات حضوری:

1. مراجعه حضوری به نزدیک‌ترین نمایندگی موبایل‌آباد
2.پذیرش دستگاه و قرارگیری در صف خدمات
3. ارسال پیک توسط نماینده و دریافت دستگاه متقاضی
4.انجام خدمات تعمیرات توسط کارشناسان نمایندگی مربوطه
5.تست نهایی کنترل کیفیت(QC Test)
6.تماس کارشناس نمایندگی مربوطه جهت اطلاع‌رسانی اتمام فرآیند خدمات
7.مراجعه حضوری متقاضی و یا ارسال دستگاه توسط پیک و تحویل به متقاضی
در صورت امکان خدمات سریع، متقاضی می‌تواند در زمان انجام فرآیندخدمات درنمایندگی حاضر و پس از اتمام فرآیند ، دستگاه خود را دریافت نماید.

 

تعمیر آسان و سریع تلفن همراه

کلام پایانی 

در این مقاله قصد داشتیم مردم عزیز استان سمنان را با  نمایندگی رسمی  تعمیرات تخصصی گوشی موبایل‌آباد در استان سمنان  و خدمات ویژه‌ای که ارائه می‌کنند، آشنا کنیم تا به راحتی و با خیالی آسوده و هزینه مناسب تلفن همراه خود را تعمیر کنند. 

 

 

 


لینک مقاله کپی شد
میانگین امتیاز این مقاله 0 امتیاز از 5

دیدگاه و امتیاز شما

با بیان دیدگاه و نظرات سازنده خود، ‌موبایل آباد را در جهت ارائه مقالات با کیفیت بالاتر یاری فرمایید.

امتیاز شما
ثبت درخواست تعمیرات