لوگو موبایل آباد
صفحه اصلی موبایل آباد تماس باما

تعمیرات موبایل در کرمان | مراکز تعمیرات معتبر با نرخ اتحادیه

تعمیرات موبایل در کرمان | مراکز تعمیرات معتبر با نرخ اتحادیه

کرمان، یکی از کلان‌شهرهای ایران با بیش از 750هزار نفر جمعیت! بدون شک شما مردم خون‌گرم کرمان گاهی نیاز به مراکز تعمیرات موبایل معتبر و متخصص پیدا می‌کنید که در این مقاله چند مورد از آن‌ها را بررسی خواهیم کرد!

وقتی موبایل‌مان خراب می‌شود، نیاز داریم که آن را به یک مرکز تعمیرات معتبر، متخصص و قابل اعتماد ببریم تا فرایند تعمیرات موبایل را به دست بگیرد!
گوشی‌های موبایل هم مثل بقیه گوشی‌ها دارای یک عمر مفید هستند و طبیعی است که با گذشت زمان و استفاده مداوم، عملکرد خود را از دست بدهند و نیاز به تعمیر یا تعویض قطعه داشته باشند.

در این مقاله قصد داریم مرکز تعمیرات موبایل در کرمان (نمایندگی‌های رسمی موبایل‌آباد) را به شما عزیزان معرفی کنیم تا به طور کامل با خدمات این نمایندگی‌ها مطلع شوید!

تعمیرات موبایل در کرمان: تعویض تاچ و ال سی دی

ممکن است در حالت‌های مختلف و حتی به صورت اتفاقی، گوشی از دست‌تان بیفتد و از شدت ضربه وارد شده به صفحه ال سی دی، عملکرد تاچ و ال سی دی دچار اختلال شود.

در این وضعیت ممکن است 3 حالت پیش بیاید:

تعویض تاچ و ال سی دی در کرمان

  1. بخشی یا همه‌ی قسمت‌های نمایشگر از کار می‌افتند: در این حالت گوشی شما الزاما نیاز به تعویض ال سی دی دارد؛ اما یکی از مسائلی که وجود دارد، این است که ال سی دی و تاچ اسکرین گوشی‌های نسل جدید، روی هم چسبیده‌اند و در اصل یک پکیج محسوب می‌شوند. درنتیجه باید هر دو آن‌ها تعویض شوند.
  2. حالت دوم این است که ال سی دی آسیب نبیند اما تاچ اسکرین دچار مشکل شود که در این صورت نیز نیاز به تعویض هر دو دارید.
  3. خوشبینانه‌ترین حالت: گلس روی ال سی دی ترک برمی‌دارد اما ال سی دی و تاچ کاملا سالم هستند. در این حالت فقط ظاهر گوشی دچار مشکل می‌شود اما هزینه تعویض گلس آن به مراتب کمتر از تعویض ال سی دی و تاچ اسکرین است. دقت کنید که اینجا منظور از گلس، شیشه‌ی محافظی است که خود کارخانه روی ال سی دی قرار داده!

تعمیرات موبایل در کرمان: تعویض هارد گوشی

هارد گوشی قطعه‌ای است که بوسیله آن، گوشی دارای حافظه داخلی می‌شود! هارد گوشی‌های مختلف می‌توانند در اثر عوامل مختلف آسیب ببینند و از کار بیفتند ویا حتی نیم‌سوز شوند!

 

همین حالا گوشیتو تعمیرکن

برای مثال در سری‌های قدیمی گوشی‌های هواوی مثل G730، این مسئله بسیار شایع بود و هارد این گوشی پس از گذشت 1 سال مستهلک می‌شد و عملکرد خود را از دست می‌داد. (اصطلاحا نیم‌سوز می‌شد.)

تعویض هارد موبایل در کرمان

البته آبخوردگی هم در خرابی هارد گوشی بی‌تاثیر نیست که در این صورت تعمیرکاران موبایل کرمان را ناچار به تعویض هارد موبایل می‌کند.
در قسمت بعد بیشتر به موضوع آبخوردگی می‌پردازیم...

تعمیرات موبایل در کرمان: رفع مشکل آبخوردگی

روند تعمیر موبایل در کرمان و برخورد با مشکل آبخوردگی گوشی، مانند بقیه نمایندگی‌های موبایل‌آباد به شکل تخصصی و اصولی است.
زیرا در موارد زیادی مشاهده شده است که تعمیرکاران مبتدی بخاطر نداشتن تجربه، آبخوردگی گوشی را جدی نگرفته‌اند و از روش‌های سنتی و منسوخ شده استفاده کرده‌اند. این امر متاسفانه، حاصلی جز آسیب و خسارت به موبایل مشتریان نداشته است...

رفع مشکل آبخوردگی گوشی در کرمان

یکی از ضرروی‌ترین نکاتی که در تعمیرات موبایل آبخورده وجود دارد و تعمیرکار باید به شما بگوید، این است که همه‌ی گوشی‌های آب خورده الزاما تعمیر نمی‌شوند زیرا ساختار و مدار گوشی‌ها با هم متفاوت هستند؛ همینطور میزان نفوذ آب و مدت زمان آن هم در امر تعمیر گوشی آب خورده بسیار موثر است.

تعمیرات موبایل در کرمان: تعویض بیس باند

احتمالا دیده باشید که بعضی گوشی‌های اپل نظیر آیفون 7، آنتن خود را از دست می‌دهند در نتیجه امکان برقراری ارتباط و مکالمه به طور کلی از بین می‌رود. این مشکل برمی‌گردد به خرابی بیس باند!

همه‌ گوشی‌ها قطعه بیس باند را دارند و به همین خاطر است که می‌توانید با دیگران تماس بگیرید؛ اما این قطعه ممکن است دچار اختلال شود که در این صورت چاره‌ای جز تعویض بیس باند موبایل در کرمان ندارید!

فرایند تعویض بیس باند گوشی‌ها با هم متفاوت است اما نقطه اشتراک همه آن‌ها، تخصصی بودن این فرایند است. در نتیجه پیشنهاد می‌کنیم که تعویض بیس باند موبایل خود را به مراکز تخصصی و معتبر بسپارید.

تعمیرات موبایل در کرمان: تعویض سوکت شارژ موبایل

ما همیشه برای شارژ کردن گوشی، سری شارژر را به سوکت شارژ موبایل متصل می‌کنیم. اما مواردی هم پیش می‌آیند که در اثر عوامل مختلف نظیر استفاده غیراصولی از سوکت شارژ موبایل، این قطعه عملکرد خود را از دست می‌دهد.

در نتیجه یا گوشی شما شارژ نمی‌شود یا هنگار شارژ مدام قطع و وصل می‌شود که در این صورت باتری آسیب می‌بیند.
تعویض سوکت شارژ موبایل در کرمان هزینه زیادی نمی‌برد و آن‌چنان هم کار تخصصی‌ای به حساب نمی‌آید. تعویض سوکت شارژ گوشی، یکی دیگر از خدماتی است که در نمایندگی‌های رسمی موبایل‌آباد در کرمان انجام می‌پذیرد.

تعمیرات موبایل در کرمان: تعویض باتری گوشی

بدون شک باتری همه‌ی گوشی‌ها روزی به انتهای عمر خود می‌رسند. حال ممکن است این پایان عمر طبیعی باشد و یا حتی در اثر انجام کارهای غیر اصولی مانند کار کردن با گوشی هنگام شارژ و ... .

اما یکی از مسائل مهمی که باید در هنگام تعویض باتری گوشی‌ها در نظر گرفت، طریقه انجام این کار و مهارت و تخصص تعمیرکار آن است! چراکه گوشی‌های هوشمند امروزی، امکان باز شدن توسط کاربران را ندارند و فقط تعمیرکاران و متخصصین تعمیرات موبایل می‌توانند به خوبی و بدون آسیب به گوشی از پس آن بر بیایند.
ضمن اینکه، مجموعه موبایل‌آباد همیشه پیشنهاد می‌کند که به مراکز تخصصی و معتبر تعمیرات موبایل در کرمان مراجعه کنید تا از قطعات اصلی برای تعویض باتری گوشی شما استفاده کنند.

نمایندگی‌های رسمی موبایل‌آباد در استان کرمان

نمایندگی‌های موبایل‌آباد در کرمان

 

تعمیر آسان و سریع تلفن همراه

کلام پایانی

در این مقاله شما با نمایندگی‌های رسمی موبایل آباد در کرمان و خدمات جامع آن‌ها آشنا شدید. همانطور که مستحضر هستید، مجموعه موبایل آباد همیشه قصد دارد تا خدمات تعمیرات موبایل در کرمان و سراسر ایران را به بهترین شکل ممکن ارائه دهد.
امیدواریم که این مقاله برای شما عزیزان مفید بوده باشد.

 

 


لینک مقاله کپی شد
میانگین امتیاز این مقاله 0 امتیاز از 5

دیدگاه و امتیاز شما

با بیان دیدگاه و نظرات سازنده خود، ‌موبایل آباد را در جهت ارائه مقالات با کیفیت بالاتر یاری فرمایید.

امتیاز شما
ثبت درخواست تعمیرات