لوگو موبایل آباد
صفحه اصلی موبایل آباد تماس باما

تعمیرات گوشی در خوزستان

تعمیرات گوشی در خوزستان

امروزه با رشد تکنولوژی و فناوری، گوشی‌ها نیز پیشرفته تر شده اند؛ به طوری که اکثر کار‌های خود را با موبایل‌ انجام می‌‌شوند. اما لحظه ای فکر کنید که تلفن شما به هر دلیلی خراب شود و با توجه به بالا رفتن قیمت گوشی‌ها خرید یک گوشی کار چندان آسانی برای شما نخواهد بود؛ پس مجبور هستید فقط به تعمیر گوشی فکر کنید. از طرفی در استان‌هایی مانند خوزستان که امکانات به نسبت کمتری را دارند، پیداکردن تعمیرکار موبایل کار دشواری برایتان خواهد بود. چنانچه شما کاربران خوزستانی به دنبال مرکزی معتبر برای تعمیر گشی خود هستید این مقاله را حتما بخوانید.


عیب یابی و تعمیرات موبایل چگونه انجام می شود؟

روند عیب یابی و تعمیر موبایل به این ترتیب است که اول بخش های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری مختلف دستگاه توسط کارشناسان مجرب بررسی می‌شوند. این کار با این هدف انجام می‌شود که تعمیر‌کار بداند دقیقا کدام بخش آسیب دیده و برای رفع مشکل باید چه اقداماتی انجام داد و پس از پایان عیب‌یابی و شناسایی بخش‌های معیوب، اقدامات ترمیمی مورد نیاز انجام می‌شود. تعمیرات نرم‌افزاری شامل آپدیت سیستم عامل، ریست فکتوری، ویروس کشی، اصلاح تنظیمات و … هستند. همچنین قطعات سخت‌افزاری نیز مثل برد، باتری، ال‌سی‌دی، گلس، اسپیکر و … هستند که در صورت آسیب هر یک نزد تعمیرکاران آن را تعمیر خواهند کرد. به همین دلیل نمایندگی‌های تعمیرات موبایل‌آباد در خوزستان، قطعات معیوب را به تناسب شدت آسیب دیدگی، ترمیم یا تعویض می‌کنند. اگر فرایند عیب‌یابی درست انجام شود، تعمیرکار مسیر ترمیم دستگاه را به درستی طی می‌کند و در نتیجه می‌توان به برطرف شدن ایراد گوشی امیدوار بود.

 

 

رایج ترین مشکلات گوشی


به طور کلی رایج ترین مشکلاتی برای گوشی شما رخ می‌دهد و تعمیرکاران نیز موظف هستند تا آن ها را تعمیر کنند. مشکلاتی مانند تعمیر مشکل عدم خوانش سیم کارت در موبایل، رفع مشکل شارژ نشدن موبایل، خرابی باطری، خرابی مدار شارژ، سوختن آی‌سی، تعمیر هارد موبایل، تعمیر دوربین موبایل، تعمیر ویبره‌ی موبایل، تعمیر باتری موبایل، تعمیر اسپیکر موبایل، تعمیر برد موبایل، تعویض ال‌سی‌دی موبایل تعمیر سی پی یو موبایل، تعویض گلس موبایل، تعمیر تاچ موبایل و تعمیر آی سی تغذیه موبایل.

 

متخصص تعمیرات موبایل در اهواز


موبایل‌آباد یک مرکز معتبر در زمینه‌ی تعمیرات تلفن‌همراه در سراسر کشور می‌باشد. همچنین این شرکت در تلاش است تا بهترین خدمات را به مردم استان خوزستان ارائه دهد. به همین دلیل نمایندگان فعال،‌ متخصص و با تجربه را در این شهر تاسیس کرده است.

 

خرید قطعات اصلی گوشی در اهواز


متاسفانه امروزه برخی فروشندگان و یا مراکز تعمیراتی‌ برای سود بیشتر خود از قطعات تقلبی برای گوشی مشتریان استفاده می‌کنند. اما در موبایل‌آباد فروش قطعات اصلی موبایل با اطمینان کامل انجام می‌شود و برای تعمیر گوشی شما ساکنین اهواز نیز از قطعات اورجینال استفاده خواهد شد.
 

همین حالا گوشیتو تعمیرکن

تعمیرات موبایل به صورت آنلاین در اهواز

از مزایایی که موبایل‌آباد در اختیار کار‌بران نیز قرار داده است، تعمیر آنلاین گوشی است. شما کاربران در خوزستان می‌توانید سایت موبایل‌آباد را جست و جو کنید و روی گزینه ثبت در خواست کلیک کنید و به راحتی و بدون حضور در نمایندگی موبایل‌آباد گوشی خود را اینترنتی تعمیر کنید. 

 

چرا موبایل‌آباد را انتخاب کنیم؟

نمایندگان متخصص و قابل اطمینان
خدمات آنلاین و حضوری در نمایندگی‌ها
داشتن چند نمایندگی در یک شهر برای دسترسی بهتر و نزدیک تر
قابلیت پیگیری دستگاه از دفاتر مرکزی
استفاده از قطعات اورجینال برای گوشی 

تعمیر آسان و سریع تلفن همراه


لینک مقاله کپی شد
میانگین امتیاز این مقاله 0 امتیاز از 5

دیدگاه و امتیاز شما

با بیان دیدگاه و نظرات سازنده خود، ‌موبایل آباد را در جهت ارائه مقالات با کیفیت بالاتر یاری فرمایید.

امتیاز شما
ثبت درخواست تعمیرات