لوگو موبایل آباد
صفحه اصلی موبایل آباد تماس باما

تعمیرگاه موبایل در کرمان

تعمیرگاه موبایل در کرمان

بدون شک یکی از رایج ترین مشکلاتی که ممکن است برای شما کرمانی‌های عزیز ایجاد شود، خرابی ‌تلفن‌همراه است و شما میبا‌یست برای تعمیر آن به مراکز تعمیراتی تلفن‌همراه معتبر در کرمان مراجعه کنید. 

روند معمول تعمیرات موبایل

 

به طور معمول شما برای تعمیر تلفن همراه خود مراحلی را طی می‌کنید.

عیب‌یابی گوشی توسط متخصص: پس از مراجعه به هر یک از شعب نمایندگی تعمیرات موبایل، گوشی شما توسط تعمیرکار بررسی و عیب یابی می‌شود. پس از عیب یابی و شناسایی بخش های آسیب دیده، تکنسین هزینه تعمیرات موبایل را به صورت تقریبی برآورد و به شما اعلام می‌کند. در صورت تایید شما، روند تعمیرات دستگاهتان آغاز می‌شود. در این مرحله تمامی قطعات آسیب دیده به فراخور شدت خرابی ترمیم شده و یا با نمونه‌های اصل و اورجینال تعویض می‌گردند. تست نهایی و کنترل کیفیت پس از پایان روند تعمیرات، تعمیرکار موبایلتان را در حضور شما تست می‌کند و دستگاه سالم و بدون ایراد به شما تحویل داده می‌شود.

 

مراکز معتبر تعمرات تلفن همراه

با توجه به مطالب بالا شما برای تعمیر گوشی خود به یک تعمیر کار ماهر و متخصص در زمینه‌ی تعمرات گوشی نیاز دارید که برای این کار می‌توانید از مرکز تعمیرات تلفن همراه موبایل‌آباد کمک بگیرید. این شرکت با داشتن نمایندگی های فعال در اکثر مناطق استان کرمان به کمک شما آمده است  و شما عزیزان می‌توانید برای تعمیر گوشی خود به نزدیک‌ترین نمایندگی موبایل‌آباد در محل خود مراجعه نمایید.

 

​​​​​​

همین حالا گوشیتو تعمیرکن

 

تعمیرات آنلاین تلفن همراه

موبایل‌آباد همچنین برای آسودگی بیشتر مشتریان در کرمان، خدمات آنلاین تعمیرات تلفن‌همراه را نیز راه‌اندازه کرده و دیگر لزومی برای مراجعه حضوری و صرف زمان زیاد برای تعمیر دستگاهتان نیست. 

مراحل تعمیرات آنلاین تلفن همراه

وارد شدن به وب سایت موبایل‌آباد و کلیک بر روی گزینه‌ی ثبت درخواست تعمیرات

تماس کارشناسان با شما و اعلام هزینه و مدت زمان تعمیر گوشی

اعزام پیک به محل شما و دریافت دستگاه

تعمیر موبایل زیر نظر متخصصین و کنترل کیفیت

تحویل دستگاه به مشتری توسط پیک

همچنین کاربران در استان کرمان می‌توانند با استفاده از کد رهگیری که موبایل‌آباد در اختیارشان قرار می‌دهد، از وضعیت تعمیر دستگاهشان با‌خبر شوند. برای تعمیر دستگاه دستگاه خود به صورت آنلاین، لطفا روی گزینه‌ی ثبت درخواست کلیک نمایید.

 

تعمیر آسان و سریع تلفن همراه

 


لینک مقاله کپی شد
میانگین امتیاز این مقاله 0 امتیاز از 5

دیدگاه و امتیاز شما

با بیان دیدگاه و نظرات سازنده خود، ‌موبایل آباد را در جهت ارائه مقالات با کیفیت بالاتر یاری فرمایید.

امتیاز شما
ثبت درخواست تعمیرات