لوگو موبایل آباد
صفحه اصلی موبایل آباد تماس باما

تعمیرگاه موبایل گیلان

تعمیرگاه موبایل گیلان

گیلان یکی از شهر‌های خوب و پرجمعیت در شمال ایران ‌می‌باشد. جالب است بدانید این استان رشد چشم گیری را در زمینه‌ی فناوری داشته، به طوری که مردم در اکثر مناطق استان گیلان، گوشی‌های هوشمند گران‌قیمت در دست دارند. اما متاسفانه در صورت خرابی دستگاه تعمیرکان معتبر و متخصص بسیار کم است که یافت آن‌ها کار آسانی برای شما نخواهد بود.  اما موبایل آباد این مشکل را برای شما عزیزان گیلانی بر طرف کرده است. این شرکت معتبر با داشتن نمایندگانی فعال، قابل اطمینان و متخصص در اکثر مناطق گیلان به یاری شما‌ آمده است. جالب است بدانید موبایل‌آباد از اولین مراکز تعمیرات آنلاین تلفن همراه در سراسر کشور و استان گیلان می‌باشد و کاربران این استان می‌توانند به دو صورت آنلاین و حضوری، اقدام به تعمیر گوشی آسیب دیده‌ی خود کنند.

 

همین حالا گوشیتو تعمیرکن

قطعات تعمیراتی گوشی


به طور کلی می‌توان گفت موبایل شما از دو بخش سخت افراری و نرم افزاری‌ تشکیل شده است.

قطعات سخت افزاری گوشی مانند نمایشگر ها، باتری، برد، دوربین، اسپیکر، سی‌پی یوها و... از اجزای اصلی سخت افزار ها هستند؛ امابخش دیگری از گوشی مربوط به قطعات نرم افزاری می‌شود. کندی در عملکرد سیستم، هنگی، از مشکلاتی هستند که توسط متخصصین موبایل‌آباد تعمیر می‌شوند.

 

نتیجه گیری

شما کاربران عزیز گیلان می‌توانید در صورت خرابی گوشی خود  به یکی نمایندگی‌های موبایل‌آباد در نزدیک محل خود مراجعه کنید و یا می‌توانید برای سریع تر شدن روند تعمیرات موبایل خود به صورت غیرحضوری (آنلاین) اقدام به تعمیر دستگاه خود کنید. برای تعمیر گوشی به صورت آنلاین لطفا روی گزینه‌ی ثبت درخواست کلیک نمایید.

 

تعمیر آسان و سریع تلفن همراه


لینک مقاله کپی شد
میانگین امتیاز این مقاله 0 امتیاز از 5

دیدگاه و امتیاز شما

با بیان دیدگاه و نظرات سازنده خود، ‌موبایل آباد را در جهت ارائه مقالات با کیفیت بالاتر یاری فرمایید.

امتیاز شما
ثبت درخواست تعمیرات