لوگو موبایل آباد
صفحه اصلی موبایل آباد تماس باما

تعمیرگاه های گوشی در همدان

تعمیرگاه های گوشی در همدان


آیا می‌دانید روزانه چند دستگاه تلفن‌همراه خراب می‌شوند و نیاز به تعمیر پیدا می‌کنند؟ بدون شک احتمال دارد موبایل شما هم دچار آسیب دیدگی شود و نیاز به تعمیر داشته باشد. اگر شما نیز ساکن همدان هستید و به دنبال مراکز تعمیراتی معتبر برای تعمیر موبایل خود هستید، حتما این مطلب را بخوانید.

 تعمیرات سخت افزاری موبایل

در ابتدا بیاید از بخش‌هایی که تلفن‌همراه را تشکیل می‌دهند صحبت کنیم. به طور کلی گوشی‌ها به دو بخش سخت افزاری و نرم افزاری تقسیم می‌شوند. در بخش سخت افزاری تلفن، متشکل از ال‌سی‌دی، بدنه، فریم، دوربین، پردازش‌ها، تراشه‌ها، حافظه و... هستند که هر کدام وظایف متفاوتی را دارند. همچنین در صورت خرابی هر یک از این قطعات، میبایست گوشی خود را نزد نمایندگی‌های تعمیراتی موبایل ببرید.

تعمیرات نرم افزاری گوشی

یکی دیگر از مشکلاتی که ممکن است تلفن‌همراه شما با آن درگیر شود، نرم افزار گوشی است. برای مثال تصور کنید می خواهید فوری تماس بگیرید‌، اما نمی‌توانید. تماس‌های شما در حال کاهش است به دلیل اینکه مسئله ناشناخته‌ای ناگهانی از ناکجاآباد ظاهر می‌شود و شما سعی می‌کنید از لیست مخاطبین خود برای کسی پیام ارسال کنید ، اما می‌توانید ببینید تمام مخاطبین شما از بین رفته اند. وقتی متوجه می‌شوید که باتری گوشی سریعتر از همیشه در حال تخلیه است‌ و اوضاع وخیم تر می‌شود. این مشکلات در هر دو دستگاه اندروید یا iOS معمول است و این پایان کار نیست. حال بسیاری از مسائل دیگر وجود دارد که ممکن است تلفن هوشمند شما با آن روبرو شود، مانند: عملکرد آهسته، حلق آویز مکرر، مشکلات ارتباطی گرم شدن بیش از حد دستگاه، Google Playیا برنامه‌های دیگر خراب می‌‌شوند، عدم پاسخگویی به صفحه دستگاه‌، مشکلات بارگیری برنامه و ... که همه این موارد به خرابی نرم افزاری گوشی شما مربوط می‌شوند که برای تعمیر‌آن‌ها با‌ید نزد تعمیر‌کاران تلفن همراه مراجعه کنید. در ادامه به برخی از علت های خرابی قطعات سخت‌افزاری و نرم افزاری گوشی می‌پردازیم.


آب‌خوردگی گوشی


آب خوردگی گوشی از عمده ترین دلایل خرابی موبایل است و به صورتی اتفاقی ممکن است گوشی از دستتان سر بخورد و داخل آب بیوفتد که می‌تواند به هر یک از این قطعات آسیب وارد کند.

ضربه و فشار در موبایل


از دیگر دلایلی که اکثر کاربران به طور اتفاقی با‌آن مواجه می‌شوند، آسیب و ضربه به گوشی است. ممکن است به دلیل برخورد اجسام تیز یا سنگین به گوشی شما، هر یک از قطعات مانند ال‌سی‌دی، باتری، و... دچار آسیب دیدگی شوند.

 

همین حالا گوشیتو تعمیرکن

حرارت در خرابی موبایل

یکی دیگر از عللی که ممکن است به مرور دستگاهتان را خراب کند حرارت است؛ شما به طور معمول هنگامی که به محل کار و یا پیاده روی می‌روید، گوشی را در جیبتان می‌گذارید که به دلیل بسته بودن فظا گوشی شما به مرور داغ می‌شود. حتی در هنگام گرفتن عکس‌ها و یا گذاشتن گوشی کنار اجسام داغ، به مرور قطعات گوشی شما را خراب خواهند کرد.


بهترین مراکز تعمیراتی موبایل در همدان


در صورتی که تلفن همراه شما به هر دلیلی خراب شده، شما نیاز دارید تا مویلتان را نزد یک تعمیر کار تلفن همراه ببرید. موبایل‌آباد یک مرکز معتبر تعمیرات تلفن همراه در سراسر کشور‌ می‌باشد که با داشتن تعمیرکاران متخصص و با تجربه به مشتریان خدمات رسانی می‌کند و شما در هر جایی از همدان می‌توانید به نزدیک‌ترین نمایندگی این شرکت مراجعه کرده و تلفن‌همراه خود را تعمیر نمایید. از طرفی باتوجه به گسرده شدن اینترنت وفناوری، این شرکت برای آسودگی بیشتر کاربران گرامی، خدمات آنلاین تعمیرات موبایل را نیز راه اندازی کرده است و شما بدون اتلاف وقت تعمیر گوشیتان را می‌توانید به دست نمایندگی‌ها‌ی موبایل‌آباد در استان همدان بسپارید.


تعمیر تلفن همراه به صورت آنلاین


در ابتدا به سایت موبایل‌آباد مراجعه کرده و روی گزینه‌ی ثبت درخواست کلیک کنید؛ کارشناسان ما دقایقی دیگر با شما تماس می‌گیرند و هزینه تعمیر و زمان تعمیر را به شما اعلام می‌کنند. سپس پیک نمایندگی موبایل‌آباد به محل شما در همدان اعزام شده و دستگاه شما را دریافت می‌کنند. پس از تعمیر دستگاهتان در مدت زمان اعلام شده توسط پیک به شما عزیزان تحویل داده می‌شود. همچنین موبایل آباد قابلیت پیگیری دستگاه را نیز برای شما فراهم کرده است تا شما بتوانید از دفتر مرکزی این شرکت از هر لحظه تعمیر دستگاه خود با خبر شوید.

 

تعمیر آسان و سریع تلفن همراه


 


لینک مقاله کپی شد
میانگین امتیاز این مقاله 0 امتیاز از 5

دیدگاه و امتیاز شما

با بیان دیدگاه و نظرات سازنده خود، ‌موبایل آباد را در جهت ارائه مقالات با کیفیت بالاتر یاری فرمایید.

امتیاز شما
ثبت درخواست تعمیرات