لوگو موبایل آباد
صفحه اصلی موبایل آباد تماس باما

تعمیرگاه گوشی در قم

تعمیرگاه گوشی در قم

همانطور که می‌دانید، قم از دیگر کلان شهرهای ایران است که بیشتر نام آن را شهر مذهبی ایران می‌نامند. اکثرمناطق این شهر از امکانات به نسبت خوبی برخوردارند و از نظر فناوری رشد چشمگیری را داشته است؛ به طوری که اکثر کسب و کار‌ها مانند مراکز تعمیرات موبایل نیز به صورت آنلاین و بدون دردسر، تلفن همراهتان را تعمیر می‌کنند و با پیک دستگاه را به دستتان می‌رسانند.  ‌

مرکز تعمیرات تلفن‌همراه موبایل‌آباد نیز از این قائده مستثنی نیست و به منظور خدمات رسانی بهتر و آسان تر به مشتریان در شهر بزرگ قم، واحد‌ها و نمایندگی‌های معتبر برای تعمیر گوشی را در این شهر ایجاد کرده است که به 2صورت حضوری و غیرحضوری (آنلاین) در خدمت شما عزیزان هستند.

همین حالا گوشیتو تعمیرکن

ایرادات رایج تلفن همراه

با توجه به پیشرفت علم و تکنولوژی، گوشی‌ها نیز هوشمند شده و به عنوان یک وسیله‌ی ارتباطی و شاید بتوان گفت همه کاره، در کنارمان هستند. البته ممکن است گوشی شما به طور اتفاقی و ناخواسته به دلایل مختلفی دچار آسیب شوند که در ادامه رایج ترین خرابی‌هایی که در گوشی شما رخ می‌دهد را به طور کامل شرح می‌دهیم.

خرابی تاچ و ال سی دی

نمایشگر بزرگ‌ترین قسمت از گوشی را شامل می‌شود و بدون شک ال‌سی‌دی‌ها نیز جزء اصلی ترین علل خرابی موبایل‌ها هستند و عوامل خرابی متعددی از جمله فشار، حرارت، آب‌خوردگی و... موثرند. در صورت آسیب دیدن بیش از حد این قطعه از گوشی، امکان مشاهده‌ی تصاویر را تا حدامکان ندارید و میبایست نزد مراکز تعمیراتی موبایل آن را تعویض کنید.

خرابی باتری گوشی

درواقع‌ می‌توان گفت، باتری قلب تپنده‌ی گوشی می‌باشد و بدون تردید گوشی بدون این قطعه کار نخواهد کرد. باتری نیز مانند ال‌سی‌دی خراب می‌شود و اصلی ترین دلایل آن را ضربه و فشار، نفوذ آب، حرارت و گراما، اتمام عمر باتری و... می‌توان دانست. البته این مسئله چندان هم نگران کننده نیست؛ زیرا مراکز تعمیراتی می‌توانند باتری گوشی شما را به راحتی تعویض نمایند.

خرابی برد موبایل

زمانی که به یک تعمیرکار موبایل مراجعه می‌کنید، در ابتدا موبایل شما مورد بررسی قرار می‌گیرد و سپس تعمیرکار به شما می‌گوید برد گوشی خراب است؛ حال علت‌های مختلفی مانند آتش گرفتن برد و یا آب‌خوردگی و... تاثیر به سزایی در خرابی برد گوشی خواهند داشت.

تعویض اسپیکر گوشی

بدون شک یکی دیگر از خرابی‌هایی که ممکن است گوشی شما آن را تجربه کند، خرابی‌های اسپیکر است. دلایل مختلفی برای خرابی این قطعه وجود دارد که از جمله می‌توان به آب‌خوردگی، ضربه و... اشاره کرد.

تعویض هارد گوشی

یکی دیگر از رایج ترین خرابی هایی که در بین گوشی های موبایل رخ می‌دهد، خرابی هارد است که می‌تواند به دلایل مختلفی مانند ضربه، فشار، آب‌خوردگی و... دچار آسیب دیدگی شود. 

علائم خرابی هارد موبایل 

پاک نشدن اطلاعات و تنظیمات دستگاه پس از بازنشانی به تنظیمات کارخانه (ریست فکتوری )

ریستارت شدن یا هنگ کردن دستگاه- خاموشی کامل گوشی پس از فلش رام یا ریست فکتوری

خاموشی خود به خود: گاهی اوقات گوشی خود به خود هنگام کار خاموش میشود. در این موارد احتمال خرابی هارد گوشی زیاد است ولی نمیتوان گفت این موضوع 100 درصد مربوط به هارد است. اینکه خود به خود این اتفاق بیفتد نشانه مهمی است. بعنی گوشی صدمه ای مثل آب خوردگی یا ضربه نداشته است. هرچند گاهی پیش می اید که گوشی آب یا ضربه خورده و همان لحظه خراب نشده و این آسیب بعد از مثلا یک ماه به صورت خاموشی خود به خود ظاهر میشود.

نتیجه‌ گیری

اگر در قم ساکن هستید، در کل صادقانه باید بگوییم زمانی که هر یک از قطعات گوشی شما به دلایل مختلفی دچار آسیب و یا خراب می‌شود، حتما در اولین فرصت به مراکز تعمیراتی معتبر موبایل مراجعه کنید که موبایل‌آباد با داشتن نمایدگان فعال، متخصص و مورد اعتماد یه صورت حضوری و غیرحضوری در شهر قم با کمترین هزینه نسبت به مراکز دیگر، گوشی شما را تعمیر خواهند کرد. شما کاربر گرامی در صورت خرابی گوشی خود می‌توانید با وارد شدن در سایت موبایل‌آباد، همین حالا روی گزینه‌ی ثبت درخواست کلیک کرده و از خدمات و مزایای دیگری که موبایل‌آباد برای شما ایجاد کرده است بهره‌مند شوید.

تعمیر آسان و سریع تلفن همراه


لینک مقاله کپی شد
میانگین امتیاز این مقاله 0 امتیاز از 5

دیدگاه و امتیاز شما

با بیان دیدگاه و نظرات سازنده خود، ‌موبایل آباد را در جهت ارائه مقالات با کیفیت بالاتر یاری فرمایید.

امتیاز شما
ثبت درخواست تعمیرات