لوگو موبایل آباد
صفحه اصلی موبایل آباد تماس باما

تعمیر برد گوشی A50

تعمیر برد گوشی A50

همانطور که می‌دانید، کمپانی سامسونگ با تولید گوشی‌های سری A که اسمارت‌فون هایی قدرتمند و میان رده محسوب می‌شوند، توانسته سهم بزرگی از بازار فروش تلفن های همراه را از آن خود کند که گوشی a50 نیز از این قائده مستثنی نیست. همچنین طراحی چشم نواز و کارایی بالا علت اصلی فروش بیشتر این دستگاه در سال های اخیر شده است. اما جدیدا کارابران با خراب شدن برد گوشی a50 مواجه شده اند که این موضوع بسیار نگران کننده ای نیز شده است. اما خوشبختانه قابل حل می‌باشد.


اگر شما نیز از کاربران این مدل گوشی پرطرفدار هستید به صفحه ی درستی وارد شده اید. زیرا تکنیسین های موبایل ‌آباد به راحتی و در کوتاه ترین زمان، مشکلات برد گوشی a50 شما را برطرف خواهند کرد. پس با ما در ادامه همراه باشید.


برد گوشی چیست؟


بیش از هر چیز بهتر است تا بدانیم برد گوشی a50 چیست و چرا این قطعه دارای اهمیت بالایی در بین تلفن های همراه است؟
برد گوشی که به نام های Main Board یا Mother Board نیز می‌باشد، صفحه ای سبز رنگ است که تمامی اجزای گوشی مانند میکروفون، دوربین، اسپیکر، نمایشگر، همچنین سیستم عامل موبایل مانند سی پی یوها و جی پی یو ها نیز به این قطعه متصل هستند.

کاربرد برد گوشی چیست؟


مهم ترین بخش سخت افزاری گوشی مادربردها هستند؛ وظایف اصلی برد که مغزهای متفر گوشی نیز می‌باشند، تمامی قسمت‌های سخت افزاری گوشی که در بالا گفته شد را به هم دیگر متصل می‌کند. در ادامه به بررسی علت خرابی برد a50 خواهیم پرداخت.

دلایل آسیب دیدن برد گوشی

شاید از خود بپرسید"چرا برد گوشی a50 من آسیب دیده است؟" در پاسخ به این سوال باید گفت به طور کلی خرابی برد گوشی a50 شما به دلایل مختلفی انجام می‌پذیرد که از جمله از آن‌ها می‌توان به آسیب‌های فیزیکی و ناگهانی اشاره کرد که در قسمت زیر به صورت کامل برای شما عزیزان شرح داده شده است.

ضربه خوردن گوشی

بدون شک سوختن برد گوشی را می‌توان از رایج‌ترین و ابتدایی‌ترین مشکلاتی دانست که کاربران گوشی a50 آن را تجربه می‌کنند.

زمانی که گوشی ضربه می‌خورد قطعات داخلی نیز متلاشی می‌شود و در نهایت به برد نیز آسیب می‌رسد. توصیه می‌شود حتما به خرید قاب موبایل نیز فکر کنید که در هنگام ضربه، آسیب کمتری به آن وارد شود.

 

رطوبت


آب خوردگی و رطوبت نیز از عاملان اصلی خرابی برد گوشی a50 شما هستند؛ زمانی که روی گوشی شما آب می‌ریزد، مایعات از نمایشگر عبور کرده و به داخل دستگاه شما نفوذ می‌کنند که می‌تواند هر یک از اجرای داخلی گوشی مانند باتری، دوربین، اسپیک، برد و... را دچار خرابی کند. که اگر یک گلس تهیه کنید، باعث می‌شود که مایعات کمتری درون برد a50 شما نفوذ کنند.

حرارت 

نصب برنامه‌ها و بازی‌های سنگین و دیتا دار و استفاده طولانی مدت از آن‌ها، باعث خرابی برد گوشی a50 شما می‌شود. زیرا زمان اجرای برنامه‌، قطعاتی مانند سی پی یو، جی پی یو و نیز سیستم عامل گوشی با هم عمل کرده که در نتیجه باعث داغ شدن گوشی و نیز برد a50 شما می‌شود.

علائم خرابی برد گوشی a50 


•    خاموش شدن کامل گوشی 
•    خاموش و روشن شدن مداوم دستگاه
•    گیر کردن گوشی روی لوگو
•    هنگ کردن موبایل و ریستارت شدن
•    شارژ نشدن و یا زود شارژخالی کردن 
•    کارنکردن اسپیکر، دوربین یا میکروفون 
•    مشاهده پیغام های Encrypt Unsuccessful یا Internal Storage Damaged بعد از روشن شدن گوشی

 

همین حالا از کارشناسان حرفه ای موبایل آباد مشاوره بگیر

آیا برد گوشی a50 تعمیر می‌شود؟


خوشبختانه در مواقعی برد گوشی‌های a50 قابل تعمیر است، کافیست ابتدا گوشی را باز کرده و سپس به برد اصلی دسترسی پیدا کنید اما این‌کار ریسک بزرگی برایتان به همراه دارد؛ زیرا ممکن است به دلیل نداشتن تجربیات و نیز ابزارهای تعمیراتی تلفن‌همراه، به دیگر قطعات گوشی آسیب بزنید که می‌تواند هزینه‌های جبران ناپذیری را برایتان به همراه داشته باشد.

تعمیرکار متخصص


بهترین و نیز ساده ترین راه ممکن، یافتن تعمیرکارانی است که به طور فوق تخصصی در زمینه ی تعمیرات تلفن‌همراه، آموزش دیده باشند.

 

مرکز تعمیرات موبایل


مجموعه موبایل‌ آباد با داشتن متخصصین فعال و قابل اطمینان در سراسر کشور، علاوه بر حل مشکل برد گوشی،  قطعاتی همچون تعویض باتری گلکسی A50، مشکلات داغ شدن این دستگاه و... را در کوتاه ‌ترین زمان ممکن و با بالاترین کیفیت تعمیرخواهند کرد. این مرکزهمچنین با ارائه گارانتی یکماهه پس از تعمیرات، خاطر شما را از بوجود آمدن مشکلات احتمالی آسوده می‌کنند. 

قیمت برد کامل a50


زمانی که برد گوشی a50 شما خراب شده باشد و آن را نزد تعمیرکار ببرید، ممکن است برای سود بیشتر، قیمت بالاتری را به شما اعلام کنند؛ از طرفی احتمال استفاده از قطعات غیراصل در گوشی شما وجود دارد؛ اما در موبایل آباد این نگرانی وجود نخواهد داشت؛ چراکه در این مرکز از قطعات اورجنال و اصلی گوشی و نیز با داشتن بروز ترین دستگاه ها، گوشی گلکسی a50 شما تعمیر خواهد شد. 

فرآیند تعمیرات گوشی شما در موبایل‌ آباد

خدمات غیرحضوری:

ثبت درخواست تعمیرات موبایل از طریق فرم زیر

تماس توسط کارشناسان جهت راهنمایی های لازم

اعلام برآورد هزینه و مدت زمان تقریبی فرآیند خدمات

ارائه کد رهگیری جهت پیگیری آنلاین فرایند تعمیر گوشی توسط مشتری

ارسال پیک توسط نماینده و دریافت دستگاه مشتری

انجام خدمات تعمیرات توسط کارشناسان نمایندگی مربوطه

تست نهایی کنترل کیفیت(QC Test)

ارسال گوشی توسط پیک و تحویل به مشتری

خدمات حضوری:

مشاهده آدرس نزدیک‌ترین نمایندگی موبایل ‌آباد(ورود به صفحه نمایندگان)

مراجعه به نمایندگی و بررسی مشکل توسط کارشناسان

پذیرش دستگاه و ارائه کد رهگیری به مشتری

انجام خدمات تعمیرات و تست نهایی کنترل کیفیت(QC Test)

اطلاع‌رسانی اتمام فرآیند تعمیرات و هماهنگی جهت تحویل 

مراجعه حضوری مشتری و یا ارسال دستگاه توسط پیک و تحویل به مشتری

درصورت تمایل برای تعمیر برد گوشی a50 خود فرم زیر را تکمیل نمایید.


تعمیر آسان و سریع تلفن همراه


لینک مقاله کپی شد
میانگین امتیاز این مقاله 0 امتیاز از 5

دیدگاه و امتیاز شما

با بیان دیدگاه و نظرات سازنده خود، ‌موبایل آباد را در جهت ارائه مقالات با کیفیت بالاتر یاری فرمایید.

امتیاز شما
https://mobileabad.com/request