لوگو موبایل آباد
صفحه اصلی موبایل آباد تماس باما

تعمیر دوربین آیفون 12

تعمیر دوربین آیفون 12

ممکن است برای برخی از دارندگان گوشی آیفون، اختلال و بروز مشکل در عملکرد آن پیش بیاید که معمولا باعث آزار یا نگرانی آن ها می‌شود. بروز این مشکل می‌تواند دلایل زیادی داشته باشد اما دو علت اصلی دارد:

1-مشکل سخت‌افزاری

2-مشکل نرم‌افزاری

اگر مشکل گوشی شما سخت‌افزاری باشد بهتر است که به یک مرکز تعمیرات تخصصی موبایل مراجعه کرده و مشکل خود را سریعا حل کنید اما اگر مشکل گوشی شما نرم افزاری باشد، تا حدودی می‌توانید با تکنیک‌های متعددی مشکل خود را حل کنید. در این مقاله سعی شده است که راه‌حل‌های موجود برای رفع مشکل دوربین آیفون 12 به شما ارائه شود. پس در ادامه با ما همراه باشید.


دلایل خرابی دوربین گوشی 

اثرات فیزیکی مانند ضربه، آب‌خوردگی، گرما، سرما، نفوذ گرد و غبار به درون شیشه دوربین گوشی و... مخرب‌ترین مواردی هستند که در خرابی دوربین تاثیرگذار هستند.


علائم خرابی دوربین موبایل آیفون 12


مشکل فوکوس دوربین گوشی: در برخی مواقع ممکن است اختلالاتی مانند باگ‌های نرم افزاری و... به وجود بیاید که در عملکرد فوکوس کردن دوربین گوشی آیفون 12 شما موثر هستند.

تعمیر فوکوس دوربین گوشی: در اینگونه موقع می‌توانید با یک ریست فکتوری ساده این مشکل را برطرف کنید. اما اگر دوربین گوشی همچنین در حالت فوکوس قرار داشت، خبر از خرابی دوربین گوشی شما می‌دهد و می‌بایست تعویض گردد.

تار شدن لنز دوربین گوشی: تار شدن لنز گوشی نیز دلایل خود را دارد. زمانی که گوشی را در جیب و یا کیف خود می‌گذارید، ‌گرد و غبار ممکن است جلوی لنز دوربین را بگیرد. در این صورت شما می‌توانید با استفاده  از یک پارچه مناسب لنز دوربین گوشی را تمیز کنید. اما یکی دیگر از دلایل تار شدن دوربین، خراب شدن لنز گوشی است که عدم استفاده از قاب موبایل و یا گلس مناسب از مواردی است که باعث آسیب رسیدن به لنز گوشی آیفون 12 می‌شوند.

 

همین حالا از کارشناسان حرفه ای موبایل آباد مشاوره بگیر

 

رفع خطای سرور دوربین گوشی

در برخی موارد ممکن است مشکل از دوربین شما نباشد. حتما برای شما نیز رخ داده که در هنگام عکاسی با خطای «متاسفانه دوربین متوقف شده» مواجه شده‌اید؛ این مشکل می‌تواند از پر بودن حافظه گوشی باشد که می‌توانید در بخش تنظیمات، حافظه گوشی را خالی کنید.

بروزرسانی سیستم عامل گوشی Iphone12 


ممکن است دوربین گوشی آیفون 12 شما، هیچ یک از موارد بالا را تجربه نکرده باشد و نیاز به یک بروزرسانی سیستم عامل داشته باشد و اگر آن را بروزرسانی کنید، می‌تواند مشکل کار نکردن دوربین گوشی iphone 12 شما برطرف کند.

غیر ممکن بودن تعمیر دوربین آیفون 12 بدون ابزار اختصاصی

به علت انحصار‌طلب بودن شرکت اپل، تا به الان تعمیر دوربین گوشی آیفون 12 بدون ابزار اختصاصی ممکن نبوده. .بهترین و تنهاترین راه استفاده از برنامه‌های پیکربندی سیستم اختصاصی که متصل به فضای ابری اپل که برای تعمیر دوربین و صفحه نمایش است استفاده کرد.

انتخاب تعمیرکار برای تعمیر دوربین آیفون 12

مطابق مطلب ارائه شده، اگر مشکل آیفون 12 شما سخت‌‍افزاری باشد، نیاز دارید تا به یک تعمیرکار یا مرکز تخصصی تعمیرات موبایل مراجعه کرده و مشکل خود را حل کنید به همین دلیل حتما به نکات زیر توجه داشته باشید:

1-خدمات دهنده تعمیرات حتما ضمانت اصالت قطعات داشته باشد.

2-خدمات دهنده تعمیرات حتما ضمانت گارانتی بی قید و شرط داشته باشد.

3-خدمات دهنده مبلغ بیش از عرف را به بهانه داشتن مشکلات دیگر در گوشی از شما دریافت نکند.

تعمیرات آنلاین گوشی در موبایل آباد

تعمیرات آنلاین گوشی در موبایل آباد

امروزه خدمات آنلاین در حال گسترش در بین اکثر کسب و کارها است که تعمیرات تلفن‌همراه نیز از این قاعده مستثنی نیست. اگر می‌خواهید دوربین گوشی آیفون 12 خود را بدون آنکه در مراکز تعمیراتی موبایل حضور داشته باشید در کوتاه‌ترین زمان ممکن تعمیر شود، می‌توانید تعمیر آن را به دست نمایندگان متخصص و آموزش دیده ما در موبایل آباد بسپارید. موبایل آباد با داشتن اصلی ترین قطعات گوشی و نیز با داشتن دستگاه های بروز تعمیرات موبایل، با بهترین کیفیت دوربین گوشی آیفون 12 شما را تعمیر خواهد کرد.

همچنین علاوه بر تعمیر دوربین آیفون 12، تعمیرات دیگر این گوشی از جمله ا‌ل‌سی‌دی، برد، باتری و ... در موبایل آباد انجام می‌شود.

 

تعمیر آسان و سریع تلفن همراه

 

برای اطلاعات بیشتر می‌توانید آن را در مقاله تعمیرات آیفون 12 بخوانید.

 

از همراهی شما بی‌نهایت سپاسگذاریم . در صورتی که تجربه ی تعمیرات در مراکز تعمیراتی تلفن همراه را داشته اید، خوشحال می‌شیم تا آن را در قسمت دیدگاه‌ها به اشتراک بگذارید.

برای مشاوره ی رایگان تعمیرات موبایل، از کارشناسان حرفه ای ما در موبایل آباد کمک بگیرید، کافیست مدل گوشیتون در فرم زیر انتخاب کنید و روی ثبت درخواست تعمیرات کلیک نمایید؛  همکاران ما دقایقی بعد با شما تماس خواهند گرفت.

سوالات متداول

  1. دلیل بروز مشکل در عملکرد دوربین آیفون 12 به چه دلیل است؟ دلیل بروز این مشکل به طور کلی به دو دلیل است: ایراد سخت افزاری و ایراد نرم افزاری
  2. آیا خودم می‌توانم مشکل دوربین گوشی ام را حل کنم؟ به طور کلی اگر مشکل گوشی شما نرم افزاری باشد، با راه حل های ارائه شده می‌توانید مشکل آن را حل کنید؛ در غیر این صورت شما نیاز دارید تا به یک مرکز تعمیرات تخصصی موبایل مراجعه کرده و مشکل خود را حل کنید.
  3. در انتخاب تعمیرکار برای تعمیر دوربین ایفون 12 به چه نکاتی باید توجه کنم؟ باید حتما به داشتن ضمانت اصالت قطعات و دریافت نکردن هزینه بیش از عرف تعمیرکار دقت کنید.

 


لینک مقاله کپی شد
میانگین امتیاز این مقاله 0 امتیاز از 5

دیدگاه و امتیاز شما

با بیان دیدگاه و نظرات سازنده خود، ‌موبایل آباد را در جهت ارائه مقالات با کیفیت بالاتر یاری فرمایید.

امتیاز شما
ثبت درخواست تعمیرات