لوگو موبایل آباد
صفحه اصلی موبایل آباد تماس باما

تعمیر موبایل سامسونگ موبایل آباد

تعمیر موبایل سامسونگ موبایل آباد

تعمیرات گوشی سامسونگ موبایل آباد

امروزه تعمیر گوشی های سامسونگ مشکلات زیادی را برای مشتریان به همراه دارد.

برای مثال پیدا کردن تعمیر کار مجرب و قابل اعتماد , عدم گارانتی تعمیر انجام شده, دریافت هزینه های زیاد از سوی تعمیر کار بدون نرخ های مشخص, تلف شدن زمان برای مراجعه به فروشگاه های تعمیر موبایل و منتظر ماندن تا تعمیر گوشی و همچنین بسیاری دیگر از مشکلات تنها بخشی از دردسر های تعمیرات گوشی سامسونگ ویا هر گوشی دیگر محسوب میشود.

موبایل آباد برای بر طرف کردن این مشکلات سرویس تعمیرات گوشی سامسونگ را با استفاده از قطعات اصلی و با گارانتی همچنین انجام خدمات در کوتاه ترین زمان ممکن به شما ارائه می‌کند. با استفاده از سرویس تعمیرات موبایل سامسونگ شرکت موبایل آباد میتوانید بدون خارج شدن از منزل یا محل کارتان درخواست تعمیر موبایل خود را ثبت کرده و ظرف کوتاه ترین زمان ممکن گوشی تعمیر شده خود را با گارانتی اصالت قطعه تحویل بگیرید.

موبایل آباد سعی بر این دارد که تعمیرات موبایل را به صورت تخصصی و با کم ترین هزینه انجام داده و تعمیر گوشی را برای شما ساده تر کند.

شما به راحتی میتوانید تعمیرات موبایل سامسونگ و یا هر گوشی دیگر خود را به موبایل آباد بسپارید

مراحل ثبت سفارش به شرح زیر است:

1. شما همین حالا میتونید با مراجعه به سایت موبایل آباد در سربرگ در خواست تعمیرات مشخصات گوشی تعمیر خود را وارد کنید و منتظر بمانید تا کارشناس مربوطه با شما تماس بگیرد.

2. ارسال رایگان پیک موتوری برای دریافت گوشی از شما

3. تعمیر گوشی با کم ترین هزینه و با استفاده از قطعات اصلی توسط تعمیر کاران مجرب موبایل آباد

4. بازگشت رایگان گوشی تعمیر شده به آدرس کاربر

5. پرداخت هزینه و دریافت گارانتی اصالت قطعه

در مجموعه موبایل آباد میتوانید در کم ترین زمان گوشی خود را تحویل بگیرید و دیگر نیازی نیست ساعات طولانی صرف پیدا کردن تعمیر کار قابل اعتماد به منظور تعمیرات موبایل خود باشید

شما حتی میتوانید از روند چگونگی کار مطلع باشید بدین صورت زمانی که گوشی خود را ثبت میکنید یک کد رهگیری دریافت میکنید با مراجعه به سایت موبایل آباد و یا شماره گیری 43412(واحد پشتیبانی) از وضیعت موبایل خود مطلع باشید.

موبایل آباد برای اطمینان خاطر مشتریان تا 30 روز تعمیر موبایل و یا تعویض قطعه استفاده شده را ضمانت میکند. همچنین لازم به ذکر است که تعویض تاچ ال سی دی گوشی شما صرفا شامل 7 روز ضمانت کیفیت و اصالت میباشد.

مزیت های استفاده از سرویس های تعمیرات گوشی سامسونگ موبایل آباد

با استفاده از سرویس تعمیرات موبایل شرکت موبایل آباد از مزیت های زیر بهره مند خواهید شد:

1. انجام خدمات در کوتاه ترین زمان ممکن

2. تعمیرات استاندارد با تجهیزات بروز

3. پیک رایگان

4. استفاده از قطعات اصلی

5. ضمانت خدمات

6. مطلع نمودن متغاضی از چگونگی روند کار

7. کنترل کیفیت نهایی

موبایل آباد همه تشکیلات را برای شما فراهم کرده تا بتوانید تعمیرات موبایل سامسونگ و آیفون و... خود را به بهترین شکل ممکن انجام دهید.تعویض تاچ ال سی دی , تعمیر برد گوشی ,تعمیر گوشی آب خورده , تعمیر باتری موبایل , تعویض دوربین و غیره همگی از سرویس های تعمیری هستند که توسط شرکت موبایل آباد ارائه می‌شوند.

نمایندگی های موبایل آباد در سراسر کشور تعمیرات گوشی را بهترین هزینه ممکن و در کوتاه ترین زمان انجام میدهند با سرویس تعمیر گوشی موبایل آباد از گارانتی اصالت قطعه بهره مند میشوید . نمایندگی های تعمیرات گوشی موبایل آباد در هر زمان آماده خدمات رسانی به شما خواهد بود.

تعمیر ال سی دی گوشی سامسونگ

iphone-beforeafter

یکی از سرویس هایی که جهت تعمیرات گوشی سامسونگ در نمایندگی های موبایل آباد انجام میشود تعمیر و تعویض ال سی دی گوشی سامسونگ میباشد.

برای رفع مشکلات ال سی دی گوشی تعمیر کاران ماهری در این زمینه مشغول فعالیت میباشند. وجود تجهیزات به روز برای تعمیرات گوشی در نمایندگی های موبایل آباد موجب میشود که تعمیر کاران ماهر به شکل تخصصی تری اقدام به عیب یابی و تعمیر ال سی دی گوشی سامسونگ کنند.

جهت تعمیر و تعویض ال سی دی موبایل سامسونگ اگر لازم باشد تعویض این قطعه نیز انجام میگردد. در تعویض ال سی دی گوشی استفاده کردن از قطعه جایگزینی اصلی و اورجینال از اهمیت بالایی برخوردار میباشد همچنین نمایندگی های تعمیرات موبایل آباد این امکان را به شما میدهد تا به مدت 7 روز از کیفیت و اصالت قطعه تعویضی مطمئن شوید.

تعمیر و تعویض باتری گوشی سامسونگ

تعمیر و تعویض باتری گوشی سامسونگ

روش هایی مختلفی برای تشخیص زمان تعویض باتری گوشی های سامسنگ و سایر برند های گوشی وجود دارد . برخی از خرابی باتری ها به راحتی قابل تشخیص و بعضی برعکس بسیار دشوار میباشند .

برای جلوگیری از خراب شدن باتری توصیه های ذکر شده از سمت تعمیر کاران و کارشناسان را جدی بگیرید.

هشدار: باتری ها زباله نیستند , می بایست آن ها را در سطل های زباله قابل بازیافت قرار دهید تا در مراکز بازیافت از آن ها استفاده شود . در حقیقت در صورت خرابی باتری های گوشی سامسونگ نمیتوان تعمیری بر روی آن انجام داد و این قطعه از گوشی باید تعویض گردد.

برخی از اقدامات نرم افزاری باتری مانند : کالیبره کردن , شارژ و دی شارژ باتری , ریست کردن گوشی اجرا میشود تا تعمیر باتری گوشی سامسونگ در صورت امکان با این اقدامات رفع شود.

اگر روش های نرم افزاری برای تعمیر باتری موبایل کار ساز نبود چاره ای جز تعویض باتری گوشی شما باقی نمانده است.

دقت داشته باشید نمایندگی های موبایل آباد برای تعمیرات گوشی شما از قطعات اصلی استفاده کرده و دارای ضمانت میباشد.

 

تعمیرات نرم افزاری و سخت افزاری در نمایندگی های تعمیرات گوشی موبایل آباد

تعمیرات نرم افزاری و سخت افزاری موبایل آباد

نمایندگی تعمیرات سامسونگ شرکت موبایل آباد دو بخش تعمیر گوشی و تبلت از قبیل مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری را به هموطنان گرامی ارائه میدهد. تعمیرات سامسونگ در این مرکز توسط متخصصین و تعمیر کاران توانا و آگاه با استفاده از تجهیزات به روز و قطعات اورجینال با هزینه مصوب به شما عزیزان ارائه میگردد.

توصیه ما به شما این است که از سپردن تعمیر موبایل خود به تعمیر کاران و مراکز نا آشنا برای تعمیر نرم افزار و سخت افزار گوشی خود خودداری نموده . موبایل آباد این تضمین را به شما می دهد که تمامی فرایند تعمیرات دارای گارانتی میباشد و با بالا ترین سرعت گوشی شما تعمیر شده و به دست شما ارسال میگردد.

جهت بهره مندی خدمات نرم افزاری و سخت افزاری تعمیرات موبایل و تعمیرات تبلت به بخش ثبت درخواست مراجعه کنید.

خدمات تخصصی ارائه شده تعمیرات گوشی سامسونگ موبایل آباد

خدمات تخصصی تعمیرات گوشی سامسونگ موبایل آباد

1. رفع مشکلات آنتن دهی گوشی سامسونگ

2. تعمیر یا تعویض باتری گوشی و تبلت سامسونگ

3. تعمیر یا تعویض ال سی دی موبایل سامسونگ

4. انجام تست های مربوط به تغذیه قطعات

5. حل مشکل پرش صفحه نمایش سامسونگ

6. برطرف کردن مشکل عدم خواندن سیم کارت

7. تعمیر نواقص میکروفن و اسپیکر


لینک مقاله کپی شد
میانگین امتیاز این مقاله 0 امتیاز از 5

دیدگاه و امتیاز شما

با بیان دیدگاه و نظرات سازنده خود، ‌موبایل آباد را در جهت ارائه مقالات با کیفیت بالاتر یاری فرمایید.

امتیاز شما
ثبت درخواست تعمیرات