لوگو موبایل آباد
صفحه اصلی موبایل آباد تماس باما

تعمیر و تعویض باتری گلکسی S9

تعمیر و تعویض باتری گلکسی S9

 اگر باتری گلکسی S9 شما خراب شده و به سرعت شارژ تخلیه می‌کند پیشنهاد می‌کنیم این مقاله را از دست ندهید! 
در یک گوشی هوشمند سلامت همه قطعات سخت‌افزاری اهمیت دارد، اما سلامت برخی قطعات حیاتی است و بدون وجود آن‌ها دستگاه شما عملا ناکارآمد خواهد شد. باتری‌ها یکی از این قطعات حیاتی در یک اسمارت‌فون هستند.گوشی‌های هوشمند بدون داشتن انرژی عملا کارآیی نخواهند داشت. در نتیجه شناخت خصوصیات باتری‌ هاو راه‌های مراقبت از آن‌ها بسیار حائز اهمیت است. 
لازم به ذکر است که تعمیر یا تعویض باتری گوشی سامسونگ گلکسی s9 کاری بسیار ظریف و تخصصی است و بهتر است برای جلوگیری از به بار آمدن هزینه‌های بیشتر، به یک مرکز تعمیرات موبایل معتبر و تخصصی مراجعه کنید؛ موبایل‌آباد در این زمینه همراه شماست.


همین حالا گوشیتو تعمیرکن

 


 

باتری سامسونگ گلکسی s9 از چه نوعی است؟

باتری‌های لیتیوم یونی را می‌شناسید؟ این‌روزها باتری‌های لیتیوم یونی محبوبیت زیادی میان‌کمپانی‌های بزرگ دارند و باتری‌های بکار رفته در اسمارت‌فون‌های دهه اخیر تماما لیتیوم یونی و لیتیوم پلیمری بودند.
این باتری‌ها با وجود تمام امکاناتی که در اختیار کاربران قرار می‌دهند، طول عمر محدودی دارند و در بهترین حالت پس از مدتی استفاده با کاهش ظرفیت روبه‌رو خواهند شد.
این مسئله در باتری‌های لیتیوم یونی اجتناب‌ناپذیر است و باتری دستگاه شما با وجود مراقبت‌های فراوان نیز پس از گذشت حدود 2سال نیاز به تعویض خواهد داشت. 

چه عواملی در خراب شدن باتری گلکسی S9 موثر هستند؟

شایع‌ترین عامل موثر در خرابی باتری حرارت است. همه کاربران با علم براین مسئله از قرار دادن دستگاه خود در معرض حرارت مستقیم جلوگیری می‌کنند. اما عواملی نظیر اجرای اپلیکیشن وبازی‌های دیتادار و حجیم به مدت طولانی، استفاده از گوشی حین دریافت انرژی و...نیز سبب تولید حرارت و آسیب رسیدن به باتری می‌شود. و این مسئله‌ایست که اغلب کاربران از آن بی‌خبر هستند. 
علاوه بر حرارت عواملی نظیر: شارژ و دشارژ شدن، استفاده مداوم از شارژ فندکی یا پاوربانک یا استفاده از شارژرهای غیر اورجینال نیز به باتری گوشی سامسونگ S9 صدمه می‌زند.
البته رطوبت نیز در خراب‌شدن باتری موثر است اما خوشبختانه گلکسی S9 از استاندارد IP68 بهره می‌برد و در مقابل رطوبت و گرد و غبار مقاوم است. البته این مسئله تعویض باتری را کمی سخت و حساس می‌کند که در ادامه به این مسئله اشاره خواهیم کرد.

همچنین برای اطلاعات بیشتر این مقاله را از دست ندهید: تعمیر گوشی آب‌خورده

چه زمانی باتری گلکسی S9 نیاز به تعویض دارد؟

باتری آسیب‌دیده با علائمی نظیر: تخلیه سریع و غیر عادی شارژ، خاموش شدن ناگهانی دستگاه در حالت شارژبالا، امکان استفاده از دستگاه تنها در حالت شارژشدن و تورم باتری خود را نشان می‌دهد. در صورت مشاهده این علائم حتما نسبت به تعویض باتری گوشی خود اقدام کنید.

  

از اورجینال بودن باتری خود مطمئن شوید

مسئله‌ای که در تعویض باتری گلکسی S9 بسیار حائز اهمیت است؛ مسئله اصل بون باتری است. زیرا اگر باتری دستگاه شما با باتری غیر اورجینال و درجه 2و3 تعویض گردد نه تنها کیفیت و شارژدهی مطلوب را ندارد بلکه در مواردی عواقب جبران ناپذیری به‌‌دنبال خواهد داشت. تشخیص باتری اصل از باتری غیر اورجینال کار راحتی نیست و نیاز به تخصص دارد در نتیجه برای تعویض باتری گلکسی S9 خود حتما به مرکز تعمیرات مجهز و امن و تعمیرکار مجرب و منصف مراجعه کنید.

آیا باتری گلکسی S9 را تعویض کنیم؟

برخی کاربران گوشی گلکسی S9 پس از خراب شدن باتری دستگاه خود، برای تعویض باتری یا خرید گوشی جدید دچار تردید می‌شوند. آیا باتری گلکسی S9 ارزش تعویض کردن دارد؟
بله، تعویض وتعمیر باتری گوشی سامسونگ S9 کار چندان دشواری نیست و اگر این قطعه زیر نظر تعمیرکار مجرب تعویض شود نتیجه مطلوبی خواهد داشت و نیازی به صرف هزینه بیشتر و خرید تلفن‌همراه جدید نیست. 

هزینه تعویض باتری گوشی سامسونگ گلکسی s9

خوشبختانه هزینه تعویض باتری گوشی سامسونگ گلکسی s9 نسبت به تعویض و تعمیر سایر قطعات آن کمتر است؛ اما باید دقت کنید تا هزینه قطعه اورجینال را برای یک باتری غیر اصل و فیک پرداخت نکنید و حتما از یک مرکز تعمیرات موبایل معتبر کمک بگیرید.

همچنین برای دریافت اطلاعات بیشتر، این مقاله را بخوانید: تعمیر گوشی‌های سری s سامسونگ

 

نکات مهم درباره تشخیص مرکز تعمیرات موبایل مطمئن

با افزایش استفاده از گوشی‌های هوشمند، دست افراد سودجو در حوزه تعمیرات موبایل هوشمند زیاد شده و شما باید حتما برای درخواست خدمات تعمیرات موبایل از مراکز یا تعمیرکاران موبایل به این نکات توجه داشته باشید:

  1. خدمات‌دهنده تعمیرات حتما ضمانت اصالت قطعات داشته باشد.

  2. خدمات‌دهنده تعمیرات حتما ضمانت گارانتی بی قید و شرط داشته باشد.

  3. خدمات‌دهنده مبلغ بیش از عرف را به بهانه داشتن مشکلات دیگر در گوشی از شما دریافت نکند.

همچنین شما می‌توانید درخواست تعمیر موبایل خود را در سایت موبایل‌آباد نیز ثبت کنید تا در اسرع وقت مشکل گوشی شما حل شود.
کلام پایانی
باتوجه به قابلیت مقاومت گلکسی S9 در برابر رطوبت و گرد و غبار، در فناوری ساخت آن‌ها از چسب‌های مخصوص که عایق رطوبت هستند بکار رفته است.این قابلیت، روند تعویض باتری را کمی حساس‌تر و سخت‌تر می‌کند. در نتیجه در انتخاب مرکز تعمیرات برای تعویض باتری گلکسیS9 دقت کنید.
امیدواریم مطالب این مقاله برای شما مفید و کاربردی بوده باشد.لطفا نظرات و پیشنهادات خود را برای ما بنویسید.  


 

سوالات متداول

 

1- آیا خودم می‌توانم باتری گوشی سامسونگ گلکسی s9 را تعویض کنم؟

به علت تخصصی بودن این کار، بهتر است که برای تعویض باتری سامسونگ گلکسی s9 و به بار نیامدن هزینه‌های بیشتر به یک مرکز تعمیرات موبایل معتبر مراجعه کنید.

2- هزینه تعویض باتری گوشی سامسونگ گلکسی s9 چقدر است؟

خوشبختانه تعویض این قطعه نسبت به سایر قطعات، هزینه کمتری دارد.

3- برای تشخیص تعمیرکار یا مرکز تعمیرات موبایل معتبر به چه نکته‌ای باید توجه کنیم؟

مهم‌ترین نکته‌ای که باید به آن توجه کنید، دارا بودن ضمانت اصالت قطعات توسط خدمات‌دهنده است.

 

تعمیر آسان و سریع تلفن همراه
 

 


لینک مقاله کپی شد
میانگین امتیاز این مقاله 0 امتیاز از 5

دیدگاه و امتیاز شما

با بیان دیدگاه و نظرات سازنده خود، ‌موبایل آباد را در جهت ارائه مقالات با کیفیت بالاتر یاری فرمایید.

امتیاز شما
ثبت درخواست تعمیرات