لوگو موبایل آباد
صفحه اصلی موبایل آباد تماس باما

تعمیر و حل مشکل گوشی a20s سامسونگ

تعمیر و حل مشکل گوشی a20s سامسونگ

 

گوشی سامسونگ a20s، جزو گوشی‌های اقتصادی این برند به حساب می‌آید و دارای طراحی و امکانات قابل قبولی است. از مهم‌ترین ویژگی‌های این گوشی می‌توان به صفحه نمایش 6.5 اینچی با رزولوشن HD+ اشاره کرد که از نوع IPS است. هم‌چنین دوربین اصلی آن سنسور 13 مگاپیکسلی دارد و دارای رم 3 و حافظه داخلی 32 گیگابایت است. گوشی a20s مانند تمام گوشی‌های موبایل ممکن است در اثر عوامل مختلف دچار ایراد شود و نیاز به تعمیر داشته‌باشد. برای تعمیر و حل مشکل گوشی a20s، حتما به یک مرکز تعمیرات موبایل معتبر مراجعه کنید. برای این‌که با مشکلات متداول این گوشی و نحوه تعمیر آن‌ آشنا شوید، تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

 

آشنایی با مشکلات و نحوه تعمیر و حل مشکل گوشی a20s


همانگونه که اشاره کردیم، گوشی a20s ممکن است در اثر عوامل مختلف، آسیب ببیند و نیاز به تعمیر داشته‌باشد. در این قسمت مهم‌ترین این عوامل را بررسی خواهیم کرد و در مورد نحوه تعمیر گوشی سامسونگ a20s توضیحاتی ارائه خواهیم داد.

 

خدمات ویژه موبایل‌آباد: 

پیک رفت و برگشت رایگان
گارانتی بی قید و شرط تعمیرات
 ضمانت اصالت قطعات 
برای استفاده از این خدمات، درخواست خود را در کادر زیر ثبت کرده
و یا با شماره 43412-021 تماس بگیرید .

 

تعمیر و تعویض باتری گوشی سامسونگ a20s


یکی از مشکلاتی که ممکن است دارندگان این گوشی با آن مواجه شوند، خرابی باتری است. این مشکل می‌تواند دلایل مختلفی داشته‌باشد که می‌توان به مواردی چون خرابی آی‌سی و سوکت شارژ، آب‌خوردگی گوشی، استفاده از آداپتور بی‌کیفیت و تقلبی، استفاده بیش از اندازه از پاوربانک، وصل‌بودن طولانی‌مدت گوشی به شارژر، بی‌احتیاطی در استفاده از فندکی ماشین و … اشاره کرد. از طرف دیگر گوشی‌های امروزی به‌گونه‌ای ساخته شده‌اند که امکان دسترسی به باتری آن‌ها آسان نیست و نیاز به ابزار حرفه‌ای دارد. به‌‌همین دلیل برای تعمیر و تعویض باتری گوشی سامسونگ a20s، حتما باید به یک تعمیرکار حرفه‌ای مراجعه کنید. کارشناسان موبایل آباد، علاوه‌بر عیب‌یابی دقیق و حل مشکلات گوشی به‌صورت تضمینی، از قطعات اورجینال مانند باتری اورجینال برای حل تمام مشکلات گوشی استفاده می‌کندد.

 

تعمیر گوشی a20s به همراه گارانتی اصالت قطعات و تحویل فوری

 

تعمیر و حل مشکل سوکت سیم کارت گوشی سامسونگ a20s
 

گاهی اوقات ممکن است گوشی سیم‌کارت را شناسایی نکند. این مسئله می‌تواند در اثر عوامل متعدد مانند سوختن سیم‌کارت، بد جازدن آن، پانچ‌کردن اشتباه سیم‌کارت، خرابی اسلات سیم‌کارت، تعویض رام، مشکل رجیستری گوشی، فلش‌کردن و بسیاری موارد دیگر ایجاد شود. حتی گاهی اوقات فشار بیش از حد به گوشی، سبب جابه‌جایی سیم‌کارت می‌شود. بنابراین اولین کاری که انجام می‌دهید این است که از قرارگرفتن صحیح سیم‌کارت در محل خود مطمئن شوید. اگر تغییری حاصل نشد، باید با مراجعه به یک مرکز تعمیرات موبایل معتبر، برای تعمیر و حل مشکل گوشی a20s اقدام کنید.

 

تعمیر و حل مشکل شارژ نشدن / دیر شارژ شدن و تعمیر سوکت شارژ گوشی سامسونگ a20s
 

مشکل شارژنشدن یا دیر شارژشدن گوشی a20s ممکن است به‌دلیل خرابی باتری آن باشد. باتری‌هایی که طول عمر آن‌ها به پایان رسیده است، به‌سختی شارژ می‌شوند یا اصلا شارژ نمی‌شوند. همچنین وجود ایراد در اتصالات و سوکت شارژ نیز از دلایل دیگر بروز این مشکل است. گاهی اوقات پربودن حافظه گوشی و قدیمی‌بودن سیستم عامل آن نیز ممکن است باعث دیر شارژشدن گوشی شود. در هر صورت، اولین کاری که انجام می‌دهید این است که از سالم بودن شارژر و کابل آن مطمئن شوید. اگر ایراد از آن‌ها نبود، باید نزد یک تعمیرکار متخصص و باتجربه بروید تا منشا این مشکل را شناسایی و تعمیر گوشی سامسونگ a20 را با بهترین کیفیت ممکن انجام دهد.

 

 

تعمیر و حل مشکل صفحه ال سی دی و کار نکردن تاچ گوشی سامسونگ a20s
 

تعویض قطعات گوشی a20s سامسونگ

 

ال‌سی‌دی، جزو قطعاتی از گوشی a20s است که احتمال آسیب‌دیدگی آن بالاست. زیرا در قسمت خارجی گوشی قرار دارد و سطح زیادی را به خود اختصاص داده است. ال‌سی‌دی می‌تواند در اثر عواملی چون سقوط، ضربه، ایرادات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری آسیب ببیند. البته آسیب‌دیدگی ال‌سی‌دی ممکن است فقط در قسمت گلس یا تاچ آن رخ دهد که هزینه زیادی را به شما تحمیل نمی‌کند. اما اگر مشکل مربوط به خود ال‌سی‌دی باشد، در برخی موارد قابل تعمیر نیست و باید تعویض شود. تعویض ال سی دی گوشی سامسونگ a20s، حتما باید توسط افراد آموزش‌دیده که تجربه کافی در این زمینه دارند، انجام شود تا نتیجه کار، مطلوب باشد.

 

تعمیر و حل مشکل هنگ شدن و کند شدن گوشی سامسونگ a20s
 

اگر گوشی شما دائما هنگ می‌کند، علت آن می‌تواند رابط کاربری ضعیف آن باشد. همچنین مواردی مثل نصب و اجرای هم‌زمان چند برنامه سنگین، به‌روز نبودن اپلیکیشن‌ها، کافی‌نبودن ظرفیت حافظه رم، نصب اپلیکیشن‌های غیرضروری، عدم‌به‌روزرسانی سیستم‌عامل و قدیمی‌بودن گوشی می‌توانند در هنگ‌کردن و کندشدن آن موثر باشند. برای حل این مشکل، ابتدا باید تمام اپلیکیشن‌های سنگین و غیرضروری را پاک کنید. سپس سیستم‌عامل و اپلیکیشن‌های باقی‌مانده را به‌روززسانی کنید. اگر ایراد آن برطرف نشد برای تعمیر گوشی سامسونگ a20s، به یک مرکز تعمیر موبایل شناخته‌شده مانند موبایل آباد مراجعه کنید.

 

 

تعمیر و حل مشکل داغ شدن گوشی سامسونگ a20s

 

داغ‌شدن گوشی می‌تواند دلایل مختلفی داشته‌باشد. از مهم‌ترین این دلایل می‌توان به استفاده از آداپتور و کابل بی‌کیفیت و تقلبی، اتصال طولانی‌مدت به شارژر، نور بیش از حد صفحه نمایش، کاور محافظ، استفاده از دوربین، اپلیکیشن‌های مخرب، بازبودن تعداد زیادی از برنامه‌ها به‌صورت همزمان، استفاده از دیتای گوشی، استفاده از بلوتوث و بسیاری موارد دیگر اشاره کرد. برای این‌که بتوانید مشکل داغ‌شدن سامسونگ a20s را برطرف کنید، ابتدا تمام برنامه‌های گوشی را ببندید. اگر گوشی‌تان کاور دارد، آن را جدا کنید. همچنین صحت و سلامت شارژر و کابل آن را بررسی کنید. در صورتی‌که مشکل برطرف نشد، برای تعمیر و حل مشکل گوشی a20s باید نزد یک تعمیرکار ماهر و مجرب بروید.

 

تعمیر گوشی a20s در موبایل آباد

 

تعمیر و حل مشکل سوکت شارژ گوشی a20s

 

از عواملی که سبب خرابی سوکت شارژ سامسونگ a20s می‌شود، واردشدن گرد‌وغبار به داخل پورت شارژ است. هنگامی که گوشی را در جاهای مختلف قرار می‌دهید، به‌مرور زمان گرد‌وغبار به داخل آن نفوذ می‌کند و باعث گرفتگی سوکت شارژ می‌شود. همچنین رطوبت نیز می‌توان سبب خرابی پورت شارژ شود. رفع این مشکل بسیار آسان و کم‌هزینه است. بنابراین جای هیچ‌گونه نگرانی نیست. یک تعمیرکار حرفه‌ای موبایل می‌تواند تعمیرات گوشی سامسونگ a20s در کوتاه‌ترین زمان ممکن و با کم‌ترین هزینه برای شما انجام دهد.

 

تعمیر و حل مشکل هارد گوشی سامسونگ a20s

 

هارد گوشی جزو قطعاتی است که خیلی دیر خراب می‌شود و معمولا طول عمر بالایی دارد. اما برخی اتفاقات و شرایط می‌توانند در خرابی هارد تاثیر داشته‌باشند، از جمله ضربه‌خوردن یا سقوط، آب‌خوردگی، نصب بدافزار، نصب برنامه‌های سنگین، استفاده از شارژر غیراستاندارد و نوسانات برق در هنگام شارژ گوشی. اگر هارد دستگاه شما دچار مشکل شده باشد، ممکن است گوشی به‌طور مکرر خاموش و روشن شود یا این‌که هنگ کند. همچنین امکان از کار افتادن آن نیز وجود دارد. در این شرایط برای تعمیر و حل مشکل گوشی a20s باید هرچه سریعتر به یک مرکز تعمیرات موبایل معتبر مراجعه کنید تا متخصصان باتجربه آن، مشکل به‌وجود آمده را به بهترین شکل ممکن برطرف کنند.

 

خدمات ویژه موبایل‌آباد: 

پیک رفت و برگشت رایگان
گارانتی بی قید و شرط تعمیرات
 ضمانت اصالت قطعات 
برای استفاده از این خدمات، درخواست خود را در کادر زیر ثبت کرده
و یا با شماره 43412-021 تماس بگیرید .

 

تعمیر و حل مشکل دوربین گوشی سامسونگ a20s

 

دوربین گوشی a20s یکی از پرکابردترین بخش‌های آن است که می‌تواند تصویر لحظات مختلف را برای شما ثبت و ضبط کند. به‌همین دلیل خرابی آن بسیار ناراحت‌کننده است. آب‌خوردگی، سقوط یا ضربه، به‌هم‌خوردن تنظیمات، فلش‌کردن و ویروسی‌شدن گوشی، از مهم‌ترین عواملی هستند که می‌توانند دوربین آن را با مشکل مواجه کنند. برای رفع این مشکل، ابتدا مطمئن شوید که تنظیمات دوربین، در حالت صحیحی قرار دارند. همچنین بهتر است از یک اپلیکیشن ویروس‌یابی برای یافتن ویروس‌های احتمالی استفاده کنید. اگر هنوز مشکل پابرجاست، وقت آن است که گوشی را نزد یک تعمیرکار زبده ببرید تا تعمیرات گوشی سامسونگ a20s را انجام دهد.

 

تعمیر و حل مشکل آنتن گوشی a20s

 

حل مشکل گوشی سامسونگ a20s

 

این مشکل می‌تواند در اثر عوامل مختلفی چون مشکلات سخت‌افزاری، رجیسترنبودن گوشی، قرارداشتن گوشی در حالت پرواز، عدم به‌روزرسانی سیستم عامل، وجود ایراد در مدار آنتن، قرارگرفتن در نقطه کور و نبود سیگنال از سوی اپراتور باشد. بنابراین مهم است که ابتدا در محلی قرار بگیرید که مطمئن هستید در آن‌جا سیگنال قوی به گوشی میرسد. پس از آن بررسی کنید که گوشی در حالت پرواز نباشد. همچنین از دستگاه‌هایی که سبب اختلال در آنتن‌دهی می‌شوند، دوری کنید. اگر با تمام این کارها، باز مشکل پابرجا بود، برای تعمیر گوشی باید به یک مرکز تعمیر موبایل حرفه‌ای مراجعه کنید.

 

تعمیر و حل مشکل بلوتوث سامسونگ a20s

 

اگر تلاش می‌کنید از طریق بلوتوث، فایلی را ارسال یا دریافت کنید و موفق نمی‌شوید یا این‌که بلوتوث اصلا روشن نمی‌شود، ممکن است این بخش از گوشی شما دچار ایراد شده باشد. گاهی اوقات مشکل بلوتوث برای ارسال و دریافت فایل، به‌دلیل عدم سازگاری نسخه بلوتوث دو دستگاه است. گاهی اوقات نیز مشکلات سخت‌افزاری باعث چنین مسئله‌ای می‌شود. برای رفع این مشکل ابتدا اطمینان حاصل کنید که بلوتوث روشن است و در حالت visible قرار دارد. همچنین ببینید آیا سیستم‌عامل گوشی به‌روز است یا خیر. اگر با به‌روزرسانی سیستم‌عامل، مشکل بلوتوث حل نشد، برای تعمیرات سامسونگ a20s، نیاز به کمک یک تعمیرکار متخصص و باتجربه دارید.

 

تعمیر و حل مشکل خاموشی گوشی سامسونگ a20s

 

در صورتی‌که گوشی شما خاموش‌شده است و دیگر روشن نمی‌شود، ابتدا از شارژبودن باتری آن مطمئن شوید. مشکلات نرم‌افزاری، خرابی باتری، بدافزارها، ضربه‌خوردن و آب‌خوردگی، داغ‌شدن بیش از حد آن و بسیاری عوامل دیگر، می‌توانند باعث بروز این مشکل شوند. اگر باتری گوشی سالم است و شارژ کامل دارد و بازهم روشن نمی‌شود، باید در اولین فرصت آن را به یک مرکز تعمیرات موبایل معتبر ببرید تا مشکل آن را برطرف کند.

 

 

تعمیر و تعویض قطعات گوشی a20s سامسونگ در موبایل آباد

 

گوشی a20s سامسونگ، یکی از گوشی‌های اقتصادی بازار است که توانسته نظر بسیاری را به خود جلب کند و به‌عنوان یک گوشی ارزان‌قیمت مناسب، معرفی شود. اگر سامسونگ a20s شما دچار مشکل شده است و نیاز به تعمیر دارد، تعمیرکاران حرفه‌ای و باتجربه موبایل‌آباد، آماده‌اند تا آن را در کوتاه‌ترین زمان، با بهترین کیفیت و با مناسب‌ترین قیمت برای شما تعمیر کنند. در هر نقطه از ایران که هستید، کافیست همین الان وارد وب‌سایت موبایل‌آباد شوید و از قسمت مشخص‌شده، درخواست تعمیر گوشی سامسونگ a20s را ارسال کنید. همکاران ما در اسرع وقت با شما تماس می‌گیرند تا هماهنگی‌های لازم برای دریافت گوشی را انجام دهند. پس از تحویل گوشی، تعمیرکاران آموزش‌دیده و مجرب موبایل‌آباد، مشکل آن را شناسایی و در اسرع وقت آن را تعمیر می‌کنند.
موبایل‌آباد به‌عنوان بزرگترین شبکه تعمیرات موبایل در سراسر کشور، افتخار دارد که تا به امروز توانسته است، رضایت مشتریان خود را به‌دست آورد. اگر سوالی در این زمینه دارید، با ما تماس بگیرید.

 


در این قسمت به سوالات رایجی که در مورد تعمیر گوشی سامسونگ a20s پرسیده می‌شود، پاسخ می‌دهیم.

 

سوالات متداول

 

علت شارژنشدن سامسونگ a20s چیست؟


این مشکل ممکن است دلایل متعددی داشته‌باشد که می‌توان به مواردی مانند پایان‌یافتن طول عمر باتری، وجود مشکل در شارژر دستگاه، وجود پارگی در کابل شارژ، خرابی سوکت شارژ، خرابی مدار شارژ دستگاه و برخی مشکلات نرم‌افزاری اشاره کرد. برای رفع این مشکل از سالم‌بودن شارژر و کابل آن مطمئن شوید. اگر مشکل برطرف نشد، دیگر از دست شما کاری ساخته نیست و یک تعمیرکار موبایل باتجربه و حرفه‌ای باید ایراد آن را برطرف کند.

 

چرا گوشی سامسونگ a20s هنگ می‌کند؟


عوامل مختلفی می‌تواند باعث بروز این مسئله شود. این عوامل عبارتند از: نصب و اجرای اپلیکیشن‌های پرحجم و سنگین، بازبودن هم‌زمان چند اپلیکیشن، کمبود فضای حافظه رم، کمبود فضای هارد، قدیمی‌بودن گوشی، عدم به‌روزرسانی سیستم‌عامل و بسیاری موارد دیگر. در این مواقع بهتر است برنامه‌های سنگین و پرحجم را از گوشی خود پاک کنید. همچنین سیستم‌عامل آن را به‌روزرسانی کنید. اگر مشکل هنگ کردن ادامه پیدا کرد، باید به یک مرکز تعمیر موبایل مراجعه کنید.

 

چرا گوشی a20s داغ می‌شود؟


داغ‌شدن گوشی a20s می‌توان دلایل گوناگونی داشته‌باشد. ممکن است برای مدت زمان طولانی گوشی خود را به شارژر وصل کرده‌اید. همچنین در هنگامی‌که دیتای گوشی روشن است، زودتر داغ می‌شود. استفاده طولانی‌مدت از گوشی و باز‌بودن برنامه‌های مختلف نیز در داغ‌شدن آن موثر هستند. بدافزارها، کاور، روشن‌بودن بلوتوث و بسیاری عوامل دیگر ممکن است باعث ایجاد این مشکل شوند. یک تعمیرکار موبایل باتجربه بهتر می‌تواند در این زمینه شما را راهنمایی کند.


لینک مقاله کپی شد
میانگین امتیاز این مقاله 0 امتیاز از 5

دیدگاه و امتیاز شما

با بیان دیدگاه و نظرات سازنده خود، ‌موبایل آباد را در جهت ارائه مقالات با کیفیت بالاتر یاری فرمایید.

امتیاز شما
ثبت درخواست تعمیرات