لوگو موبایل آباد
صفحه اصلی موبایل آباد تماس باما

تعویض ال سی دی آیفون 8

تعویض ال سی دی آیفون 8

اگر ال‌سی‌دی آیفون شما براثرضربه،فشار یا آبخوردگی آسیب دیده و برای تعویض آن مردد هستید،صفحه درستی را انتخاب کردید. شکستن ال‌سی‌دی آیفون کابوس همه کابران گوشی های هوشمند است و در مواجهه با این مشکل به دنبال بهترین راه حل هستند، برای آشنایی با ال‌سی‌دی آیفون 8 با ما تا انتهای این مقاله همراه شوید.

  
 کمپانی اپل با طراحی آیفون 8 با صفحه نمایش 4.7 اینچی IPS LCD هنوز بر طراحی گوشی‌های پرچمدارخود با این ابعاد نمایشگر اصرار دارد؛ همچنین برای محافظت ازتاچ و ال‌سی‌دی  Ion strengthened glassو روکش oleo phobic بر روی آن استفاده نموده است.
نمایشگر آیفون 8 با نمایش طیف رنگی بسیار گسترده و دقت بالا در سال 2017 از ال‌سی‌دی های قوی بشمار می‌رفت.

بررسی وضیعت گلس

گلس اولین بخش ال‌سی‌دی است و وظیفه محافظت از تاچ و ال‌سی‌دی را برعهده دارد؛ اگر نمایشگر آیفون 8 شما براثر ضربه شکست اما قادر به پخش محتوا بود و تاچ دستگاه عملکرد سابق را داشت، تنها گلس ال‌سی‌دی آسیب دیده و با هزینه مناسب‌تر قابل تعویض است.

 

همین حالا گوشیتو تعمیرکن

بررسی وضیعت ال سی دی

گاهی پس از آسیب دیدن آیفون 8 در صفحه نمایش آثار شکستگی دیده نمی‌شود؛ اما تاچ دستگاه در برخی قسمت‌ها عمل نمی‌کند یا با مواردی مانند: سوختگیپیکسل، خطوط رنگی یا پرش تصویر روبه رو می‌شوید، در این صورت ال‌سی‌دی آیفون شما نیاز به تعویض دارد.


اگر صفحه نمایش دستگاه در اثر ضربه‌، فشار، آبخوردگی و... سیاه شد، سوخت یا تاچ دستگاه عمل نکرد؛ متاسفانه ال‌سی‌دی آیفون 8 شما آسیب دچار آسیب جدی شده و نیاز به تعویض دارد.البته گاهی روشن نشدن ال‌سی‌دی در نتیجه اختلالات نرم‌افزاری دستگاه است؛ پیش از هر اقدامی از سلامت نرم‌افزار آیفون خود مطمئن شوید.

آیا ال‌سی‌دی آیفون 8 را تعویض کنیم؟

شمار بسیاری از کاربران آیفون در مورد تعویض ال‌سی‌دی خود مردد بوده و نگران خراب شدن مجدد دستگاه پس از تعمیر هستند.
در پاسخ به این سوال باید بگوییم: اگر ال‌سی‌دی آیفون 8 در مرکز تعمیرات موبایل متخصص و با قطعات اورجینال تعویض شود، کارآیی و کیفیت سابق را خواهد
داشت؛ و خراب شدن مجدد دستگاه پس از تعمیر به نوع استفاده و مراقبت شما از دستگاه بستگی دارد.

وضعیت بازار

برخی افراد سودجو و فرصت طلب پس از بررسی، با بزرگ‌نمایی از ایراد گوشی هزینه بیش‌تری در قبال تعمیر آیفون شما دریافت‌ می‌کنند؛ یا ال‌سی‌دی آیفون 8‌ شما را با قطعه بی کیفیت درجه 3 و 4 به نام قطعه اصلی تعویض کرده که مشکلات بیشتری در پیش دارد. درنتیجه برای تعویض ال‌سی‌دی آیفون خود به مرکز تعمیرات موبایل مجهز و متخصص مراجعه نمایید.    

جمع بندی

ما در این مقاله قصد داشتیم شما را با بخش‌های مختلف ال‌سی‌دی آیفون 8 و مشکلات رایج آن آشنا کنیم و برای هرکدام مناسب‌ترین راه حل را پیشنهاد دهیم. گوشی آیفون 8 هنوز هم از گوشی‌های خوب و پرطرفدار کمپانی اپل است و قطعا در صورت نیاز، هزینه کردن برای آن می‌تواند ارزش کافی را داشته باشد.

 

تعمیر آسان و سریع تلفن همراه


لینک مقاله کپی شد
میانگین امتیاز این مقاله 0 امتیاز از 5

دیدگاه و امتیاز شما

با بیان دیدگاه و نظرات سازنده خود، ‌موبایل آباد را در جهت ارائه مقالات با کیفیت بالاتر یاری فرمایید.

امتیاز شما
ثبت درخواست تعمیرات