لوگو موبایل آباد
صفحه اصلی موبایل آباد تماس باما

تعویض ال سی دی سامسونگ گلکسی S8 پلاس

تعویض ال سی دی سامسونگ گلکسی S8 پلاس

آیا تا به حال صفحه‌نمایش +S8 شما در اثر فشار، ضربه، نفوذ آب و... دچار آسیب شده و نیاز به تعویض دارد؟ چه قطعاتی از نمایشگر آن خراب شده؟ آیا می‌دانید بسیاری از افراد به دلیل نداشتن اطلاعات در مورد قطعات موبایل، تلفن‌همراهشان را به دست تعمیرکارموبایل سپرده و تعمیرکاران نیز هزینه گزافی از کاربران دریافت کرده اند؟ اگر شما هم از افرادی هستید که این مدل گوشی را در دست دارید، توصیه می‌کنیم حتما این مطلب کوتاه را بخوانید.


بخش‌های مختلف نمایشگر گلکسی +S8


به طور کلی و جامع، نمایشگر گوشی گلکسی +S8 به 3 بخش گلس لایه‌ی شیشه‌ای صفحه نمایش، تاچ‌اسکرین و ال‌سی‌دی تقسیم بندی شده است و هر کدام وظایفی را بر عهده دارند؛ درادامه هر یک ازقطعات نمایشگر گوشی گلکسی +S8 را بررسی نموده و در مورد وظایف هر کدام خواهیم پرداخت.

 

وظایف گلس نمایشگر چیست؟


حتما همه‌ی شما هم به این فکر فرورفته اید که منظور از این گلس، گلسی است که به صورت جدا از فروشگاه‌های لوازم جانبی خریداری می‌شود و شما آن را به عنوان محافظ صفحه نمایش در گوشی خود نصب می‌کنید. در صورتی که انی باورغلط است؛ این گلس، قطعه ای که شما فکر می‌کنید نیست! این قطعه، به عنوان عضوی دیگر از صفحه نمایش است و کاملا متصل به نمایشگر گوشی می‌باشد. 

 

همین حالا گوشیتو تعمیرکن

 


تاچ و اسکرین


منظور از تاچ اسکرین گوشی، قطعه‌ای متصل شده به نمایشگر می‌باشد. این قطعه از صفحه نمایش گوشی، وظیفه‌ی اجرای دستورات کامل از جانب کاربر به صورت لمسی را دارد و در صورت خرابی آن تاچ و ال‌سی‌دی گوشی را باید به طور کامل تعویض کنید.

 


ال سی‌ دی


زیر تاچ گوشی ال‌سی‌دی قرار دارد که یک شیشه با الگوهای خاص است و محتوای نمایشگر توسط آن به تصویر کشیده می‌شود. زمانی که صفحه نمایش گوشی سیاه شده و روشن نمی‌شود، مطمئن باشید که LCD دستگاه آسیب دیده است و میبایست آن را تعویض کنید.

 


کم رنگ شدن یا سو سو زدن ال‌سی‌دی چیست؟


کم رنگ شدن محتوای صفحه نمایش گوشی های موبایل یا سو سو زدن صفحه نمایش نشان از بروز یک مشکل جدی در ال‌سی‌دی  لایه نوری پس زمینه آن دارد. عموما این مشکل به دو دلیل رخ می‌دهد. دلیل اول وارد شدن ضربه به گوشی است و دلیل دوم می‌تواند با آب خوردگی دستگاه ارتباط داشته باشد. درهنگام مواجه با این مشکل سریعا به یک مرکز معتبر تعمیرات موبایل مراجعه کنید.

 


 دلایل خرابی نمایشگر گوشی  گلکسی +S8


حال میرسیم به علت های خرابی نمایشگر گوشی؛ همانطور که می‌دانید صفحه نمایش تلفن همراه شما به علت های گوناگون دچار آسیب دیدگی شده و به طور اتفاقی و ناخواسته رخ می ‌دهد که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم. 

 


تاثیرات رطوبت 


آبخوردگی گوشی را می‌توان بخشی طبیعی از چرخه عمر تلفنهایهمراه دانست و قطعا رطوبت و نفوذ آب در گوشی، نقش بسزایی در خرابی نمایشگر آن خواهد داشت. درصورت نفوذآب در نمایشگر موبایل، راهی جزتعویض آن وجود ندارد.

 

ضربه و برخورد اجسام تیز یا سنگین


بی شک یکی دیگر از دلایل خرابی صفحه نمایشگر گوشی ها، ضربه و برخورد اجسام تیز یا سنگین است. آمار خرابی ال‌سی‌دی و تاچ‌اسکرین    گوشی‌ها، نشان از برخورد اجسام با صفحه‌ی آن‌ها می‌دهد. درصورت امکان سعی کنید گوشی را در کنار اجسام تیز و سنگین قرار ندهید.

 


گرما و حرارت


اگر فکر می کنید گرما و حرارت تاثیری در نمایشگر گوشی +S8  شما ندارد سخت در اشتباه هستید. گرما و حرارت به شدت در خرابی تاچ و          ال‌سی‌دی گوشی گلکسی +S8 شما تاثیر گذار خواهد بود. 


مراکز خدماتی تعمیرات موبایل


بی‌شک مراکز تعمیرات موبایل بسیاری برای تعویض تاچ و ال‌سی‌دی گوشی+S8  شما وجود دارند. اما ممکن است برای شما نیز سوال باشد که کدام یک از مراکز تمعیرات موبایل بهتر است؟ آیا تعمیرکار قابل اطمینان است و تخصص لازم را دارد یا خیر؟ درپاسخ باید گفت باتوجه به کمبود تعمیرکار متخصص، به وفور می‌توان یافت؛ اما راه بهتری نیز برای شما کاربران عزیز وجود دارد!

 

روش های نوین تعویض تاچ و ال‌ سی‌ دی گوشی گلکسی +S8


با توجه با دنیای فناوری امروز، مراجعه به مراکز تعمیرات موبایل به صورت حضوری کمتر شده و بسیاری از مراکز از روش های آنلاین برای انجام خدمات تعویض تاچ و ال‌سی‌دی +S8 برای مشتریان استفاده می‌کنند. 

 

انجام خدمات تعمیرات تلفن همراه موبایل‌آباد

مراکز تعمیرات تلفن‌همراه موبایل آباد با در اختیار داشتن بیش از130 نمایندگی فعال در سراسر ایران، به کمک شما آمده است. اگر گوشی گلکسی+S8 شما به دلایل مختلفی دچار آسیب دیدگی شده شما کاربران گرامی می‌توانید تعمیرات آن را به دست نمایندگان ما  بسپارید.

 

تعمیر آسان و سریع تلفن همراه

کلام پایانی

خراب شدن ال‌سی‌دی گوشی +S8 نشانه های مختلفی دارد و از آن جایی که نمایشگر گوشی بخش اصلی از گوشی است که کاربر با  آن کار می کند و آن را می بیند، به سرعت متوجه کم ترین اختلال و ایراد در عملکرد آن می شود. با این وجود خراب شدن تاچ و ال‌سی‌دی موبایل ها نشانه های خاصی دارد که آگاهی از آنها به شما کاربران کمک می کند تا اگر مشکلی هست زود تر متوجه آن بشوید. همچنین با توجه با عناوین گفته شده، درصورتی که نمایشگر گوشی گلکسی +S8 شما آسیب دیده، می‌توانید هم اکنون وارد سایت موبایل آباد شده و ثبت درخواست تعمیرات تلفن همراهتان را به صورت آنلاین و در کوتاه ترین زمان انجام دهید.

 

 


لینک مقاله کپی شد
میانگین امتیاز این مقاله 0 امتیاز از 5

دیدگاه و امتیاز شما

با بیان دیدگاه و نظرات سازنده خود، ‌موبایل آباد را در جهت ارائه مقالات با کیفیت بالاتر یاری فرمایید.

امتیاز شما
ثبت درخواست تعمیرات