لوگو موبایل آباد
صفحه اصلی موبایل آباد تماس باما

تعویض ال سی دی شیائومی 

تعویض ال سی دی شیائومی 

بدون شک امروزه گوشی‌های هوشمند شیائومی با جذابیت خود، در بین افراد زیادی سر و صدا زیادی به پا کرده. در نگاه اول با طراحی چشم نواز اسمارت‌فون های این کمپانی روبرو می‌شوید.

اما چه اتفاقی می‌افتد اگر نمایشگر گوشی شیائومی شما به دلایلی مانند ضربه، آب‌خوردگی و... دچار آسیب دیدگی شوند؟  

همانطور که می‌دانید خرابی تاچ و ال‌سی‌دی شایع ترین مواردی است که گوشی‌ها با آن مواجه می‌شوند؛‌ همچنین پیدا کردن تعمیرکار تلفن‌همراه نیز فرایند دشوار و زمانبری است. پس توصیه می‌شود حتما این مطلب را بخوانید؛‌ زیرا پاسخ بسیاری از سوالات در مورد تعویض ال‎سی‎دی گوشی شیائومی شما در  این مقاله می‌باشد.

 

تاچ و ال سی دی چیست؟

تاچ و ال‌سی‌دی‌ها نوعی فناوری جدید و امروزی هستند که در گوشی‌های لمسی نیز مشاهده می‌شوند. به طور معمول باید گفت که این قطعه شامل 3 قسمت ال‌سی‌دی،‌ تاچ اسکرین و گلس روی نمایشگر تقسیم بندی می‌شود. 

 

همین حالا از کارشناسان حرفه ای موبایل آباد مشاوره بگیر

 

قطعات تاچ و ال سی دی گوشی موبایل شیائومی

گلس: بخش پوسته ای نمایشگر است؛‌ از وظایف مهم این قطعه می‌توان به محافظ بودن از تاچ در برابر آسیب‌های نگهانی و... اشاره کرد. 

تاچ اسکرین: از دیگر قطعات مهم گوشی است. این قسمت دستورات لمسی کاربر را اجرا می‌کند. 

ال‌سی‌دی: ال‌سی‌دی نیز مانند دیگر قطعات گوشی وظایفی را برعهده دارد. و بدون شک اگر این قطعه نباشد، محتوای شما نیز در گوشی شما نمایش داده نخواهد شد. 


نشانه های خرابی نمایشگر شیائومی 


سیاه شدن ال سی دی شیائومی: سیاه شدن یا به زبان ساده تر روشن نشدن صفحه گوشی می‌تواند دلایل مختلفی داشته باشد که در زیر اشاره شده است:
•    نصب کردن اپلیکیشن‌های نامناسب و دارای ویروس و باگ‌های زیاد
•    استفاده از یک شارژر گوشی نامناسب و ناسازگار با گوشی
•    در شارژ نگه داشتن بیش از حد گوشی پس از فول شارژ شدن
•    سیاه شدن صفحه گوشی در اثر ضربه
•    باد کردن باتری گوشی‌های موبایل

تغییر رنگ صفحه گوشی شیائومی: البته گاهی ممکن است هیچ اثری از شکستگی در ظاهر نمایشگر پدیدار نشود و در نگاه اول، ال‌سی‌دی بدون ایراد است؛ اما به محض روشن کردن دستگاه، با خطوط و لکه‌های رنگی و جوهری مواجه می‌شویم. متاسفانه در این مورد چاره ای جز تعویض تاچ و ال‌سی‌دی برای گوشی نداریم.


ترک‌های تارعنکبوتی در نمایشگر: از شایع‌ترین مواردی که نه‌تنها در اسمارت‌فون‌های شیائومی بلکه در کلیه گوشی‌های موبایل رخ می‌دهد، شکستن و ترک خوردن نمایشگر است و برای آن که ترک آن بیشتر نشود می‌بایست سریعا تعویض شود.


تعمیر اینترنتی گوشی

با توجه به پیشرفت فناوری و تکنولوژی،‌ امروزه مراکز خدماتی تعمیرات موبایل هم به صورت آنلاین تعمیر گوشی شیائومی شما را انجام می‌دهند. تعمیرات اینترنتی گوشی با تسریع در فرایند تعمیر خواهد شد که مرکز خدماتی موبایل آباد تنها مرکز سازمانی با داشتن نمایندگین فعال، مطمئن و متخصص در این زمینه در خدمت شماست.

 


تعمیر موبایل ارزان 


در این مورد اگر اطلاعات کافی از مراکز تعمیراتی نداشته باشید، تعمیرکاران برای آن که السیدی گوشی شیائومی شما را تعمیر کنند‌، قطعه‌ی ارزان را گرانتر به شما می‌اندازند.

ساده ترین راه، پرس و جو کردن از افراد و پیدا کردن یک مرکز معتبر و است که البته دیگر لازم نیست جای دوری بروید! زیرا نمایندگی های موبایل ‌آباد با ارزان ترین قیمت،‌ال سی دی گوشی شیائومی شما را تعمیر خواهند کرد. همچنین در این مرکز قیمت‌ها بر اساس نرخ اتحادیه تعمیرات موبایل محاسبه خواهد شد.

 

روند کار تعمیر تلفن در موبایل آباد چگونه است؟


به طور خلاصه تعمیر تلفن در موبایل‌آباد به 2 صورت حضوری و غیر حضوری انجام خواهد شد. در مرحله اول شما می‌توانید به نزدیک ترین نمایندگی این مرکز، تلفن خود را به راحتی تمیر کنید. در قسمت دوم نیز شما با وارد‌شدن در سایت، مدل گوشی و مشکل آن را انتخاب می‌کنید و دقایقی بعد کارشناسان موبایل‌آباد با شما تماس گرفت. پس تایید شما پیک به محل شما ارجاع داده می‌شود و پس از تعمیر گوشی، مجدادا توسط پیک به شما تحویل داده می‌شود.


نتیجه 

اگر برای تعویض ال‌سی‌دی شیائومی خود به دنبال مراکز تعمیراتی گوشی هستید، بدون شک می‌توانید روی موبایل آباد حساب باز کنید. همچنین در این مرکز برخلاف دیگر مراکز تعمیراتی همه نوع قطعات برای تعمیر گوشی موجود است. در صورت هرگونه سوال در مورد تعمیر گوشی شیائومی خود، در قسمت دیدگاه‌ها، نظرات خود را با ما در اشتراک بگذارید.
 

تعمیر آسان و سریع تلفن همراه


لینک مقاله کپی شد
میانگین امتیاز این مقاله 0 امتیاز از 5

دیدگاه و امتیاز شما

با بیان دیدگاه و نظرات سازنده خود، ‌موبایل آباد را در جهت ارائه مقالات با کیفیت بالاتر یاری فرمایید.

امتیاز شما
ثبت درخواست تعمیرات