لوگو موبایل آباد
صفحه اصلی موبایل آباد تماس باما

تعویض ال سی دی شیائومی Redmi Note 8 Pro

تعویض ال سی دی شیائومی Redmi Note 8 Pro

شیائومی یکی از موفق‌ترین برندها در دسته‌ی گوشی‌های میان‌رده و پرچم‌دار به‌حساب می‌آید؛ این برند با عرضهٔ محصولات با کیفیت قابل قبول و هزینهٔ مناسب بین مخاطبان گوشی‌ها شهرت دارد. این شرکت چینی برای ادامه دادن به روند موفقیت خود به تازگی  شیائومی نوت 8 و شیائومی نوت 8 پرو را از خانواده‌ی محبوب ردمی عرضه کرده‌اند.

در بررسی گوشی نوت 8 پرو در این قسمت به مشکلات صفحه نمایش و به خصوص ال‌سی‌دی گوشی شیائومی Note8 Pro می‌پردازیم و در این مقاله سعی کرده‌ایم تا برای حل مشکلات و تعویض ال‌سی‌دی شیائومی نوت 8 پرو شما از نقطه‌ نظر خود اطلاعات بیشتری را برایتان ارائه دهیم.

با ما همراه باشید؛ همچنین به نحوه تشخیص مرکز تعمیرات موبایل معتبر و مطمئن برای رفع این مشکل می‌پردازیم. 

 

تعمیر و تعویض ال‌سی‌دی گوشی شیائومی Note8 Pro

 

اگر ال‌سی‌دی گوشی شیائومی Note8 Pro شما شکسته، سوخته، آب‌خورده و به‌دنبال راهی برای تعمیر آن هستید؛ صفحهٔ درستی را انتخاب کرده‌اید.
بی‌شک آسیب‌دیدن ال‌سی‌دی گوشی‌هایمان، اتفاقی بسیار آزاردهنده است و بدتر از آن، پیدا کردن راهی برای حل این مشکل است که به‌شدت دشوار و زمان‌بر خواهدبود و ما را از بسیاری از برنامه‌هایمان بازخواهد داشت. 

 


 

به‌خصوص که ال‌سی‌دی در گوشی‌های هوشمند، قطعه‌ای ضروری و غیرقابل حذف است و بدون وجود این قطعه، دستگاه شما عملا ناکارآمد خواهد بود.
حال در این موقعیت دشوار وظیفه کاربران چیست؟
به‌طور کلی آگاهی از بخش‌مختلف سخت‌افزاری و نرم‌افزاری یک گوشی نیاز همه کاربران گوشی‌های هوشمند است تا درصورت بروز هر اتفاق و آسیبی با مشکل بوجود آمده تا حدودی آشنا باشند.

 

چه زمانی ال‌سی‌دی شیائومیNote8 pro نیاز به تعویض دارد؟

 

 با توجه به حساسیت بالای این قطعه و اینکه از 3 بخش مجزا با وظایف متفاوت تشکیل شده، کار ما را کمی سخت‌تر کرده است. در اینجا قصد داریم بخش‌های مختلف ال‌سی‌دی و نشانه‌های آسیب وارد شده در هر بخش را باکمک هم بررسی کنیم. 

 

همین حالا گوشیتو تعمیرکن

 

پیش از هر توضیحی باید بگوییم: ال‌سی‌دی شیائومی نوت 8 پرو که موضوع بحث این مقاله است و به‌طور کلی تمامی ال‌سی‌دی‌های گوشی‌های هوشمند براثر عواملی نظیر ضربه، فشار، آب‌خوردگی، سقوط از ارتفاع یا حرارت زیاد آسیب می‌بینند که هر کدام با علائم به‌خصوصی همراه هستند.

 

نرخ هزینه‌ی تعمیرات موبایل

 

بررسی تاچ و ال‌سی‌دی شیائومی Note 8 Pro

 

نمایشگر Note8 Pro شما ممکن است در اثر ضربه و فشار و...آسیب ببیند و نیاز به تعویض داشته‌باشد که البته این آسیب‌ها به شکل‌های متفاوتی خود را نشان می‌دهند. نمایشگر این گوشی دارای بخش‌های متفاوتی شامل؛ گلس، تاچ و ال‌سی‌دی است که هر کدام از این اجزا علاوه‌بر تفاوت‌هایی که دارند به یکدیگر نیز وصل هستند. در ادامه به آسیب‌هایی که بر هر کدام از آن‌‌ها وارد می‌شود را خواهیم گفت:

 

مشاهده آثار شکستگی در ال‌سی‌دی 

 

یکی از شایع‌ترین نشانه‌هایی که در نمایشگر آسیب‌دیده مشاهده می‌شود؛ شکستگی ال‌سی‌دی براثر ضربه و فشار است که اغلب منجر به از کار افتادن تاچ و عدم نمایش محتوا در نمایشگر می‌شود.

 

سیاه‌شدن صفحه نمایش

 

سیاه‌شدن صفحه نمایش،یکی دیگر از نشانه‌های خرابی ال‌سی‌دی نوت8 پرو است.در این حالت پس از ضربه وفشار وارد شده به گوشی، ال‌سی‌دی کاملا سیاه شده و کاملا از کار میافتد. 

 

مشاهده خطوط و لکه‌های رنگی 

 

در مواردی شما هیچ اثری از شکستگی در نمایشگر خود مشاهده نمی‌کنید و ال‌سی‌دی قادر به نمایش محتوا هم هست. اما در نمایشگر خطوط و لکه‌های رنگی به چشم می‌خورد؛ که متاسفانه این لکه‌ها و خطوط بیان‌گر این است که ال‌سی‌دی شما آسیب دیده و نیاز به تعویض دارد.

 

کارنکردن یا جاافتادن تاچ

 

گاهی نیز هیچ نشانه‌ای در از خرابی در ال‌سی‌دی مشاهده نمی‌شود و ظاهرا همه‌چیز مانند سابق است. اما، تاچ دستگاه عمل نمی‌کند یا در مواردی کند عمل کرده یا جا می‌افتد. دراین حالت نیز ال‌سی‌دی شما نیاز به تعویض دارد. 

 

آبخوردگی ال‌سی‌دی 

 

قطعا همه شما از تاثیرات مخرب آب و رطوبت بر گوشی با خبر هستید. نفوذ هرگونه رطوبت به داخل دستگاه تاثیرات مخرب بسیاری روی آن خواهد داشت که یکی از این تاثیرات از کار افتادن تاچ و ال‌سی‌دی خواهدبود.  

 

بررسی گلس شیائومی Note8 Pro

 

پیش از هر توضیحی باید بگوییم: گلس چیست؟ و چه کاربردی دارد؟

گلس یک لایه شیشه‌ای برروی تاچ و ال‌سی‌دی است که وظیفه محافظت از نمایشگر را بر عهده دارد. البته ناگفته نماند که این لایه محافظ بخشی از ال‌‌سی‌دی است و با گلسی که به‌صورت جداگانه خریداری می‌کنیم متفاوت است.
این محافظ بیشتر از تاچ و ال‌سی‌دی در معرض آسیب قرار می‌گیرد و تنها یک راه برای تشخیص گلس آسیب‌دیده وجود دارد.
اگر صفحه‌نمایش گوشی شیائومی Note8 pro براثر ضربه یا فشار بشکند اما تاچ و ال‌سی‌دی عملکرد سابق را داشته باشند؛ تنها به گلس آسیب وارد شده و با هزینه نسبتا مناسب‌تر تعویض خواهد شد.       

 

از اصل‌بودن ال‌سی‌دی خودمطمئن شوید. 

 

تا چه اندازه از اصل بودن ال‌سی‌دی که قصد تعویض آن را دارید، مطمئن هستید؟! 
همان‌طور که می‌دانید مهم‌ترین مسئله‌ای که درمورد تعویض ال‌سی‌دی و به‌طور کلی همه بخش‌های سخت‌افزاری یک گوشی باید به آن توجه شود؛ مسئله اصل بودن آن قطعه است. اگر درمورد این مسئله سهل‌انگاری کنید؛ نه‌تنها ال‌سی‌دی شیائومی Note8 از کیفیت مطلوبی بهره نمی‌برد بلکه قطعا با مشکلات جبران‌ناپذیری مواجه خواهید شد. 

 

 

چگونه ال‌سی‌دی اصل را از غیراورجینال تشخیص دهیم؟!
 درجواب باید بگوییم: متاسفانه تشخیص این مسئله، کار راحتی نیست و نیازمند تخصص و تجربه است.

 

هزینه تعمیر ال‌سی‌دی شیائومی Note8 Pro  

 

ال‌سی‌دی گوشی ال‌سی‌دی گوشی شیائومی Note8 Pro جزو یکی از گران‌ترین قطعات آن محسوب می‌شود و نیازمند صرف هزینه‌ی بالاتری نسبت به تعویض قطعات دیگر این گوشی دارد؛ اما شما حتما باید توجه داشته باشید که این هزینهٔ بالا را صرف قطعات فیک نکنید و در انتخاب تعمیرکار یا مرکز تعمیرات موبایل نهایت دقت را به خرج دهید. اما این هزینه‌ها ممکن است کمی کاهش بیاید.

گاهی شاید فکر کنید که هنگام ضربهٔ گوشی تاچ و ال‌سی‌دی آسیب دیده است اما همان‌طور می‌دانید، صفحهٔ نمایشگر گوشی از 3 جزء مختلفی تشکیل می‌شود که با توجه به این موضوع بعد از ضربه به گوشی ممکن است تنها گلس گوشی شما شکسته باشد. در این شرایط نیاز به تعویض ال سی دی Note8 Pro نیست و تنها با تعویض گلکس گوشی می‌توان آن را تعمیر کرد.
زمانی که به تعمیر یا تعویض ال‌سی‌دی شیائومی Note8 Pro نیاز پیدا می‌کنید، این نکته را هم در نظر داشته باشید که قسمت دیگر هزینه تعویض ال‌سی‌دی گوشی Note8 Pro که به صورت تخمینی در صفحهٔ هزینه‌های تعمیرات موبایل‌ آورده شده است هزینه‌ها مربوط به اجرت تعمیرکار و قطعات اصل و غیراورجینال نیز جزو هزینه‌های پرداختی شما نیز می‌باشد، پیشنهاد ما به شما عزیزان این است که برای تعویض ال‌سی‌دی گوشی خود به مراکز نامعتبر مراجعه نکنید چون ممکن است از شما هزینه بیش از حد و گزاف برای تعویض دریافت کنند. نمایندگی‌های سامسونگ موبایل‌آباد در سراسر کشور تعمیر و تعویض تاچ و ال‌سی‌دی گوشی شیائومی Note8 Pro شما هموطنان عزیز را با کم‌ترین هزینه و در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام می‌دهند.

 

تعویض ال‌سی‌دی را به چه کسی بسپاریم؟

 

بسیاری از کاربران گوشی‌های هوشمند برای تعویض و تعمیر ال‌سی‌دی گوشی‌هایشان و انتخاب تعمیرکار موبایل مردد می‌شوند.
انتخاب تعمیرکار موبایل تا چه اندازه اهمیت دارد؟
برای اینکه از تعویض ال‌سی‌دی خود نتیجه مطلوبی بگیریم؛مستلزم انتخاب تعمیرکاری مجرب و متخصص و قابل اعتماد است؛ تا گوشی ما را به‌درستی عیب‌یابی کرده و با تخصص، تجهیزات به‌روز و استفاده از بهترین قطعات تعمیر کند.

 

تعمیر آسان و سریع تلفن همراه

 

نکات مهم درباره تشخیص مرکز تعمیرات موبایل مطمئن

با افزایش استفاده از گوشی‌های هوشمند، دست افراد سودجو در حوزه تعمیرات موبایل هوشمند زیاد شده و شما باید حتما برای درخواست خدمات تعمیرات موبایل از مراکز یا تعمیرکاران موبایل به این نکات توجه داشته باشید:

1-خدمات دهنده تعمیرات حتما ضمانت اصالت قطعات داشته باشد.
2-خدمات دهنده تعمیرات حتما ضمانت گارانتی بی‌قید و شرط داشته باشد.
3-خدمات دهنده مبلغ بیش از عرف را به بهانه داشتن مشکلات دیگر در گوشی از شما دریافت نکند.

همچنین شما می‌توانید درخواست تعمیر موبایل خود را در سایت موبایل‌آباد نیز ثبت کنید تا در اسرع وقت مشکل گوشی شما حل شود.

 

نرخ هزینه‌ی تعمیرات موبایل

 

سوالات متداول

 

ال‌سی‌دی شیائومی Note 8 Pro چگونه آسیب می‌بیند؟

 

نمایشگر شیائومی Note 8 Pro این گوشی دارای بخش‌های متفاوتی شامل؛ گلس، تاچ و ال‌سی‌دی است که هر کدام از این اجزا علاوه‌بر تفاوت‌هایی که دارند به یکدیگر نیز وصل هستند. در ادامه به آسیب‌هایی که بر هر کدام از آن‌‌ها وارد می‌شود را خواهیم گفت:

مشاهده آثار شکستگی در ال‌سی‌دی 

یکی از شایع‌ترین نشانه‌هایی که در نمایشگر آسیب‌دیده مشاهده می‌شود؛ شکستگی ال‌سی‌دی براثر ضربه و فشار است که اغلب منجر به از کار افتادن تاچ و عدم نمایش محتوا در نمایشگر می‌شود.

آبخوردگی ال‌سی‌دی 

قطعا همه شما از تاثیرات مخرب آب و رطوبت بر گوشی با خبر هستید. نفوذ هرگونه رطوبت به داخل دستگاه تاثیرات مخرب بسیاری روی آن خواهد داشت که یکی از این تاثیرات از کار افتادن تاچ و ال‌سی‌دی خواهدبود.

و باقی موارد که در این مقاله به آن اشاره کرده‌ایم.

 

هزینهٔ تعمیر و تعویض ال‌سی‌دی شیائومی Note 8 Pro چقدر است؟

 

گاهی شاید فکر کنید که هنگام ضربهٔ گوشی تاچ و ال‌سی‌دی آسیب دیده است اما همان‌طور می‌دانید، صفحهٔ نمایشگر گوشی از 3 جزء مختلفی تشکیل می‌شود که با توجه به این موضوع بعد از ضربه به گوشی ممکن است تنها گلس گوشی شما شکسته باشد. در این شرایط نیاز به تعویض ال سی دی Note8 Pro نیست و تنها با تعویض گلکس گوشی می‌توان آن را تعمیر کرد.
زمانی که به تعمیر یا تعویض ال‌سی‌دی شیائومی Note8 Pro نیاز پیدا می‌کنید، این نکته را هم در نظر داشته باشید که قسمت دیگر هزینه تعویض ال‌سی‌دی گوشی Note8 Pro که به صورت تخمینی در صفحهٔ هزینه‌های تعمیرات موبایل‌ آورده شده است هزینه‌ها مربوط به اجرت تعمیرکار و قطعات اصل و غیراورجینال نیز جزو هزینه‌های پرداختی شما نیز می‌باشد، پیشنهاد ما به شما عزیزان این است که برای تعویض ال‌سی‌دی گوشی خود به مراکز نامعتبر مراجعه نکنید.

 

در انتخاب تعمیرکار یا مرکز تعمیرات موبایل معتبر به چه نکته ای باید توجه داشته باشیم؟

 

مهم‌ترین نکته‌ای که باید به آن توجه داشته باشد، دارا بودن ضمانت اصالت قطعات توسط خدمات دهنده است.


لینک مقاله کپی شد
میانگین امتیاز این مقاله 0 امتیاز از 5

دیدگاه و امتیاز شما

با بیان دیدگاه و نظرات سازنده خود، ‌موبایل آباد را در جهت ارائه مقالات با کیفیت بالاتر یاری فرمایید.

امتیاز شما
ثبت درخواست تعمیرات