لوگو موبایل آباد
صفحه اصلی موبایل آباد تماس باما

تعویض ال سی دی هوآوی به همراه معرفی بهترین مراکز تعمیرات موبایل

تعویض ال سی دی هوآوی به همراه معرفی بهترین مراکز تعمیرات موبایل

آیا اکنون گوشی هوآوی شما با مشکل شکستن ال‌سی‌دی مواجه شده؟ آیا شما نیز به دنبال مراکز تعمیرات موبایل معتبر موبایل هستید؟ توصیه می‌شود حتما این مقاله را بخوانید؛‌ در این مطلب قصد داریم درباره‌ی تعویض ال‌سی‌‌دی گوشی هوآوی شما و نیز مراکز معتبر خدمات تعمیرات موبایل را معرفی کنیم.

 


گلس گوشی چیست؟


گلس عضوی متصل به نمایشگر گوشی است و می‌توان آن را به عنوان محافظ صفحه نمایش نیز نام برد. این قسمت بسیار شکننده است و در مقابل حوادث می‌تواند آسیب ببیند. 

بهترین راهکار برای محافظت از نمایشگر گوشی خرید گلس موبایل است که باعث می‌شود نمایشگر گوشی هوآوی شما آسیب کمتری ببیند.

ال سی دی گوشی چیست؟

ال سی دی از دیگر اجزار متصل به نمایشگر است که می‌تواند محتوا را برروی صفحه نمایش گوشی به کاربر نمایش دهد و نیز مهم ترین عوامل آن را می‌توان ضربه به گوشی دانست.

شکستن ال سی دی هوآوی 

شکستن ال‌سی‌دی گوشی هوآوی می‌تواند به دلیل حوادث ناگهانی مانند افتادن گوشی از دست و ... باشد.

تاچ اسکرین گوشی چیست؟


تاچ اسکرین فناوری جدیدی از تاچ اسکرین یک دستگاه نمایشگر است که به کاربر اجازه می‌دهد تا با استفاده از انگشتان دست، بتواند با گوشی ارتباط برقرار کند که البته برای انواع کامپیوتر ها، تبلت، لپ‌تاپ و... نیز استفاده می‌شود.حسگر‌های لمسی است به طور تاچ گوشی انواع مختلفی دارد. 
انواع تاچ اسکرین گوشی عبارت‌اند از:
1.    خازنی‌
2.    مقاومتی
3.    فروسرخ 

 

همین حالا از کارشناسان حرفه ای موبایل آباد مشاوره بگیر

 

از کجا بفهمیم تاچ شکسته یا ال سی دی؟


البته دلایل متعددی برای فهمیدن این موضوع وجود دارد. در این مورد 2 حالت را در صورت شکستن نمایشگر گوشی شما می‌توان در نظر گرفت.

ال‌سی‌دی شکسته اما تاچ سالم: این حالت را می‌توان خوشبینانه‌ترین حالت ممکن برای شما در نظر گرفت. زیرا اگر تاچ دستورات کاربر را به صورت لمسی و به درستی اجرا کند و فقط لایه روی ال‌سی‌دی گوشی هوآوی شما شکسته باشد، هزینه کمتری برای شما خواهد داشت.

ال‌سی‌دی و تاچ شکسته: در صورتی که غیر از ال‌سی‌دی شکسته گوشی هوآوی شما، تاچ‌اسکرین نیز آسیب دیده باشد،‌ چاره ای جز تعویض کامل تاچ و ال‌سی‌دی ندارید. 


چگونه گوشی را تعمیر کنیم؟


یکی از اتفاقاتی که احتمالا برای برخی افراد که می‌خواهند خودشان گوشی را تعمیر کنند رخ می‌دهد، این است که به دلیل نداشتن دستگاه‌های تعمیراتی مردن و همچنین نداشتن تجربه کافی ممکن است به قطعات موبایل آسیب بزنند. برای این کار یا باید دوره های آموزش تعمیرات موبایل شرکت کرد و یا ال‌سی‌دی ترک خورده گوشی را به دست مراکز تعمیراتی سپرد.

 


قیمت تعویض ال سی دی هوآوی 


قیمت تعویض تاچ و ال سی دی گوشی هوآوی، بسته به مدل‌های این برند متفاوت خواهد بود.

اگر قصد خرید ال‌سی‌دی گوشی هوآوی و تعویض آن را دارید، می‌توانید در نمایندگی‌های ‌موبایل‌آباد در سراسر ایران با ارزان‌ترین قیمت خریداری کرده و زیر نظر متخصصین این شرکت، اقدام به تعویض نمایید. 

 

بهترین تعمیرات موبایل


موبایل‌آباد با داشتن بهترین مراکز و نمایندگی های تعمیرات موبایل در ایران و همچنین انجام خدمات حضوری و غیر حضوری ( آنلاین ) در تلاش بوده تا راحتی و آسودگی را برای شما به ارمغان آورد. در این مرکز متخصصان قابل اطمینان، مجرب و فعال وجود دارد. موبایل‌آباد با دستگاه های بروز، گوشی شما را با بالاترین کیفیت و سریع‌ترین زمان تعمیر خواهند کرد. 

 

نتیجه گیری


همانطور که قبلا نیز گفتیم، تعمیر گوشی هوآوی فرایند پیچیده ای است.
اما در موبایل‌آباد هه این موارد در کوتاه ترین زمان ممکن ونیز کمترین قیمت نسبت به درگز مراکز تعمیراتی، صفحه نمایشگر گوشی هوآوی شما احیا خواهد شد.

برای تعمیر صفحه شکسته گوشی هوآوی خود، می توانید به صورت آنلاین از طریق سایت موبایل‌آباد، درخواست تعمیر کنید. 

 

تعمیر آسان و سریع تلفن همراه

 


لینک مقاله کپی شد
میانگین امتیاز این مقاله 0 امتیاز از 5

دیدگاه و امتیاز شما

با بیان دیدگاه و نظرات سازنده خود، ‌موبایل آباد را در جهت ارائه مقالات با کیفیت بالاتر یاری فرمایید.

امتیاز شما
ثبت درخواست تعمیرات