لوگو موبایل آباد
صفحه اصلی موبایل آباد تماس باما

تعویض ال سی دی گلکسی A80 سامسونگ

تعویض ال سی دی گلکسی A80 سامسونگ

گوشی سامسونگ A80 یکی از مجموعه گوشی‌های سری A برند سامسونگ است که به دلیل دوربین جلوی گوشی با کیفیت و قیمت مناسب آن به نسبت امکانات زیادی که در اختیار مخاطب گذاشته، تقاضای  گلکسی A80 را زیاد کرده است. براساس تقاضای این گوشی و افزایش تعمیرات، متخصصان تعمیرات حساسیت‌های این گوشی را متوجه شده‌اند. تعویض ال سی دی گوشی گلکسی A80 یکی از رایج‌ترین تعمیرات این گوشی می‌باشد، زیرا ال‌سی‌دی این گوشی بسیار حساس است و در مقابله با ضربه و اعمال فشار مقاومت کمی دارد. نمایشگر گلکسی a80 از نوع خازنی Super AMOLED ساخته شده که نمایشگر 6.7 اینچی از حاشیهٔ بسیار کم در اطراف آن و حاشیه بیشتری در قسمت پایینی برخوردار است. 
در این مقاله به تعمیر و تعویض ال‌سی‌دی سامسونگ A80 پرداخته و از نقطه‌ نظر خود اطلاعات بیشتری را برایتان ارائه خواهیم کرد. با ما همراه باشید؛ همچنین به نحوه تشخیص مرکز تعمیرات موبایل معتبر و مطمئن برای رفع این مشکل می‌پردازیم.

چرا ال سی دی گلکسی a80  بسیار شکننده است؟

تعویض و تعمیر ال سی دی گلکسی a80
گوشی گلکسی a80 سامسونگ از طراحی خاصی برخوردار می‌باشد، به طوری که نمایشگر این گوشی بزرگ‌تر و حاشیه آن کم‌تر می‌باشد. مشخصات صفحه نمایشگر سامسونگ A80 به شرح زیر است:

  • دارای نمایشگری به اندازه 6.7 اینچی است.
  • رزولوشن (وضوح تصویر) 1080 در 2400 پیکسل دارد.
  • صفحهٔ نمایش آن لمسی خازنی از نوع Super AMOLED است که از 16 میلیون رنگ تشکیل شده است. 
  • نسبت نمایشگر به بدنه در این گوشی     ~85.8 درصد است.
  • دارای دو دوربین عقب 48 مگاپیکسل به همراه لنز TOF
  • دروبین سلفی آن دارای رزولیشن 4k است.

پس با توجه به مشخصات نمایشگر این گوشی، این موضوع طبیعی است که ال‌سی‌دی این گوشی بر اثر ضربه و برخورد شیء با نمایشگر و فشار زیاد بر ال‌سی‌دی دچار مشکل شده و منجر به تعمیر و تعویض ال‌سی‌دی سامسونگ A80 شود. 
ما به شما پیشنهاد می کنیم حتما از محافظ صفحه یا گلس بر روی ال سی دی گوشی a80 سامسونگ خود استفاده کنید تا احتمال خرابی یا شکستگی ال سی دی گوشی کاهش یابد.
همچنین توصیه بعدی ما به شما این است که هیچوقت با دست خیس از گوشی Galaxy a80 استفاده نکنید یا از تماس آن با آب و مایعات اکیدا خودداری نمایید.

نرخ هزینه‌ی تعمیرات موبایل

همین حالا گوشیتو تعمیرکن

هزینه تعمیر و تعویض ال سی دی گلکسی A80

تعویض و یا تعمیر ال‌سی‌دی ساسمونگ A80 به نسبت دیگر قطعات سخت‌افزاری آن زیادتر است. این میزان زیاد بودن قیمت دلایل مختلفی دارد که می‌توان به بزرگ بودن ال‌سی‌دی و حاشیه به مراتب کم آن و یا قرار گرفتن حسگر اثر انگشت این گوشی در زیر صفحه نمایش نیز اشاره کرد. 

توجه داشته باشید در صورتی می توان به تعمیر ال‌سی‌دی سامسونگ A80 پرداخت که ال‌سی‌دی گوشی بر اثر ضربه یا هر اتفاق دیگری که بر سرآن آمده باشد به عملکرد تاچ و ال سی دی گوشی آسیبی وارد نشده باشد. در این صورت فقط گلس ال سی دی شکسته و یا آسیب دیده است. شرکت سازنده (سامسونگ) برای ال سی دی گوشی a80 گلسی را طراحی کرده تا از صفحه نمایش این گوشی بر اثر ضربه محافظت کند.
گلس این گوشی قابل تعویض بوده و با تعویض این قطعه هزینه تعمیر ال سی دی گوشی a80 بسیار کم‌تر می‌شود. 

قسمت دیگر هزینه تعویض ال‌سی‌دی گوشی سامسونگ A80 که به صورت تخمینی در صفحهٔ هزینه‌های تعمیرات موبایل‌ آمده است و می‌توانید ببینید هزینه آن به طور حدودی چقدر خواهد شد. در میان هزینه‌های تعمیرات علاوه بر هزینهٔ قطعه مقدار دیگری از هزینه‌ها مربوط به اجرت تعمیرکار می‌باشد، پیشنهاد ما به شما عزیزان این است که برای تعویض ال سی دی گوشی گلکسی A80 خود به مراکز نامعتبر مراجعه نکنید چون ممکن است از شما هزینه بیش از حد و گزاف برای تعویض ال سی دی دریافت کنند. نمایندگی‌های سامسونگ موبایل‌آباد در سراسر کشور تعویض و تعمیر تاچ و ال سی دی گوشی A80 شما هموطنان عزیز را با هزینه‌ای منصفانه و در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام می‌دهند.

0 تا 100 تعمیرات سری A سامسونگ

تاچ و ال سی دی اورجینال گلکسی a80

تعویض ال سی دی Galaxy a80
امروزه دو نوع ال سی دی برای گوشی های هوشمند وجود دارد که به آن ها ال سی دی اورجینال (OEM) و ال سی دی کپی و غیر اصلی گفته می شود.
تاچ و ال‌سی‌دی اورجینال گلکسی a80 نسخه اصلی و فابریک ال سی دی گوشی می باشد که توسط شرکت سازنده تولید و ساخته می شود.
برای تعویض ال سی دی گوشی گلکسی a80 سامسونگ حتما از قطعه اورجینال استفاده کنید، زیرا ال سی دی های کپی و غیر اورجینال کیفیت ساخت ال سی دی اورجینال را ندارد و ممکن است پس از مدت کوتاهی دوباره دچار مشکل شود و شما عزیزان مجبور شوید دوباره هزینه تعویض یک ال سی دی دیگر را هم پرداخت کنید.
ما به شما پیشنهاد میکنیم برای تعویض و تعمیر ال سی دی گلکسی a80 خود به نمایندگی های سامسونگ موبایل آباد مراجعه کنید و از اصالت و اورجینال بودن قطعه تعویضی مطمئن شوید.

تعویض ال سی دی گلکسی a80 چقدر زمان می برد؟

یکی از اصلی ترین مزیت های نمایندگی های سامسونگ موبایل آباد، تعمیر سریع دستگاه شماست.
شاید برای شما و یا دیگر عزیزانتان اتفاق افتاده باشد که برای تعمیر گوشی خود به تعمیرکاران موجود در بازار مراجعه کرده باشید و پس از چندین روز گوشی شما تعمیر و تحویل شما دهند. در کل پروسه تعمیر و تعویض تاچ و ال سی دی گوشی گلکسی a80 سامسونگ چند ساعت بیشتر زمان نمی‌برد.
همچنین شما می‌توانید بدون مراجعه حضوری برای تعمیر گوشی خود این فرایند رو به عمل برسانید.

پس از ثبت درخواست خود در وب سایت موبایل آباد و مطرح کردن مشکل خود، کارشناسان ما با شما تماس می نمایند و گوشی شما را با سرویس پیک رایگان تحویل سپس گوشی شما رو تعمیر و تحویل شما عزیزان می دهند.

نرخ هزینه‌ی تعمیرات موبایل

نکات مهم درباره تشخیص مرکز تعمیرات موبایل مطمئن

با افزایش استفاده از گوشی‌های هوشمند، دست افراد سودجو در حوزه تعمیرات موبایل هوشمند زیاد شده و شما باید حتما برای درخواست خدمات تعمیرات موبایل از مراکز یا تعمیرکاران موبایل به این نکات توجه داشته باشید:

1-خدمات دهنده تعمیرات حتما ضمانت اصالت قطعات داشته باشد.
2-خدمات دهنده تعمیرات حتما ضمانت گارانتی بی قید و شرط داشته باشد.
3-خدمات دهنده مبلغ بیش از عرف را به بهانه داشتن مشکلات دیگر در گوشی از شما دریافت نکند.

همچنین شما می‌توانید درخواست تعمیر موبایل خود را در سایت موبایل‌آباد نیز ثبت کنید تا در اسرع وقت مشکل گوشی شما حل شود.

 

سوالات متداول

 

1. برای جلوگیری از تعمیر یا تعویض ال‌سی‌دی سامسونگ A80 چه کارهایی باید انجام داد؟
با توجه به مشخصات نمایشگر این گوشی، این موضوع طبیعی است که ال‌سی‌دی این گوشی بر اثر ضربه و برخورد شیء با نمایشگر و فشار زیاد بر ال‌سی‌دی دچار مشکل شده و منجر به تعمیر و تعویض ال‌سی‌دی سامسونگ A80 شود. 
ما به شما پیشنهاد می کنیم حتما از محافظ صفحه یا گلس بر روی ال‌سی‌دی گوشی A80 سامسونگ خود استفاده کنید تا احتمال خرابی یا شکستگی ال‌سی‌دی گوشی کاهش یابد.
همچنین توصیه بعدی ما به شما این است که هیچوقت با دست خیس از گوشی Galaxy A80 استفاده نکنید یا از تماس آن با آب و مایعات اکیدا خودداری نمایید.

2. هزینهٔ تعویض ال‌سی‌دی ساسمونگ A80 چقدر است؟

توجه داشته باشید در صورتی می توان به تعمیر ال‌سی‌دی سامسونگ A80 پرداخت که ال‌سی‌دی گوشی بر اثر ضربه یا هر اتفاق دیگری که بر سرآن آمده باشد به عملکرد تاچ و ال سی دی گوشی آسیبی وارد نشده باشد. در این صورت فقط گلس ال سی دی شکسته و یا آسیب دیده است. شرکت سازنده (سامسونگ) برای ال سی دی گوشی a80 گلسی را طراحی کرده تا از صفحه نمایش این گوشی بر اثر ضربه محافظت کند.

قسمت دیگر هزینه تعویض ال‌سی‌دی گوشی سامسونگ A80 که به صورت تخمینی در صفحهٔ هزینه‌های تعمیرات موبایل‌ آمده است و می‌توانید ببینید هزینه آن به طور حدودی چقدر خواهد شد. 

3. در انتخاب تعمیرکار یا مرکز تعمیرات موبایل معتبر به چه نکته ای باید توجه داشته باشیم؟ 

مهم‌ترین نکته‌ای که باید به آن توجه داشته باشد، دارا بودن ضمانت اصالت قطعات توسط خدمات دهنده است.
 

تعمیر آسان و سریع تلفن همراه


لینک مقاله کپی شد
میانگین امتیاز این مقاله 0 امتیاز از 5

دیدگاه و امتیاز شما

با بیان دیدگاه و نظرات سازنده خود، ‌موبایل آباد را در جهت ارائه مقالات با کیفیت بالاتر یاری فرمایید.

امتیاز شما
درخواست تعمیرات موبایل