لوگو موبایل آباد
صفحه اصلی موبایل آباد تماس باما

تعویض ال سی دی گلکسی J5

تعویض ال سی دی گلکسی J5

کمپانی سامسونگ با طراحی گوشی‌های چشم‌نواز و کارآمد همواره طرفداران خود را شگفت‌زده و خشنود می‌کند؛ بی‌شک گوشی گلکسی J5 هم از این قاعده مستثنا نیست ؛ گلکسی J5 با صفحه نمایش 5.2 اینچی Super EMO LED و ابعاد مناسب بدنه نظر بسیاری از کاربران به خصوص بانوان را جلب می‌کند.

در چه شرایطی ال‌سی‌دی گلکسی J5 را تعویض کنیم؟

بی شک ال‌سی‌دی، بخش سخت‌افزاری حساس و جدایی ناپذیر تلفن است و بیشتراز همه قسمت‌ها در معرض آسیب است.
ال‌سی‌دی‌ها معمولا بر اثر ضربه،فشار، درمجاورت حرارت بالا و آبخوردگی آسیب می‌بینند.برخی از گوشی‌های سامسونگ از استاندارد IP68  بهره می‌برند و در برابر نفوذ رطوبت مقاوم هستند اما متاسفانه گلکسی J5 فاقد این استاندارد است. 

بررسی گلس

اگر صفحه نمایش گلکسی J5 شما در اثر ضربه یا فشار شکست، به هیچ عنوان نگران نشوید؛ ابتدا عملکرد ال‌سی‌دی و تاچ دستگاه را چک کنید.
اگر تاچ دستگاه در هیچ نقطه‌ای جا نمی‌افتاد و به خوبی عمل می‌کرد و ال‌سی‌دی محتوا را دقیق و بدن ایراد نمایش می‌داد؛ خوشبختانه تنها گلس محافظ گلکسی J5 آسیب دیده و باهزینه به مراتب مناسب‌تر قابل تعویض خواهد بود.
اما اگر در اثر بی احتیاطی گلکسی J5 در مجاورت نفوذ رطوبت یا حرارت بالا قرار گیرد و ال‌سی‌دی دستگاه آسیب ببیند، متاسفانه راهی جز تعویض ال‌سی‌دی نیست.

 

همین حالا گوشیتو تعمیرکن

بررسی ال‌سی‌دی

گاهی صفحه نمایش گوشی J5 ضربه می‌بیند و شما با بررسی ظاهر دستگاه که سالم به نظر می‌رسد از سلامت گوشی خود خرسند می‌شوید؛ اماپس از فشردن دکمه Home و روشن شدن صفحه نمایش با سوختگی پیکسل، پرش تصویر، خطوط رنگی در صفحه یا جا افتادن تاچ در برخی نقاط روبه‌رو می‌شوید باید این خبر بد را بدهیم که ال سی دی گوشی J5 شما آسیب دیده و نیاز به تعویض دارد. 
در مواردی هم پس از ضربه هم آثار شکستگی روی نمایشگر مشاهده می‌شود هم از کار افتادن تاچ و ال‌سی‌دی خبر از خراب شدن دستگاه و تعویض ال‌سی‌دی را می‌دهند.


درهمه این موارد گوشی شما نیاز به یک مرکز تعمیرات مجهز و تعمیرکار متخصص دارد که با مهارت بالا قطعه آسیب دیده را تعویض کند؛ توجه داشته باشید که قطعه آسیب‌دیده دستگاه ‌شما حتما با قطعات اورجینال و با فناوری روز تعویض گردد تا پس از تحویل، کیفیت مطلوب را داشته باشد. 
متاسفانه افراد متقلب و سودجو همواره درکمین اند تا با سواستفاده از عدم آگاهی شما با تعویض قطعات کپی و تقلبی و دریافت هزینه بالا بیشترین سود را ببرند. اما این اقدام آنها نه تنها در رفع مشکل گوشی شما کمکی نمی‌کنند بلکه سبب مشکلات بزرگ‌تر و جدی‌تر هم می‌شوند.

کلام پایانی

شمار بسیاری از کاربران گوشی گلکسی J5 در مواجهه با این مشکل نگران سپردن دستگاه خود به تعمیر کار هستند و در مورد تعویض ال‌سی‌دی یا خرید اسمارت‌فون جدید مردد می‌شوند؛ بی تردید اگر تلفن همراه خود را به تعمیرکار متعهد، کاربلد و ماهر بسپارید، ال‌سی‌دی دستگاه شما با هزینه مناسب تعویض شده و کیفیت مطلوبی خواهد داشت و نیازی به خرید تلفن همراه جدید و صرف هزینه بسیار بالا نیست.     

 

تعمیر آسان و سریع تلفن همراه

 
 


لینک مقاله کپی شد
میانگین امتیاز این مقاله 0 امتیاز از 5

دیدگاه و امتیاز شما

با بیان دیدگاه و نظرات سازنده خود، ‌موبایل آباد را در جهت ارائه مقالات با کیفیت بالاتر یاری فرمایید.

امتیاز شما
ثبت درخواست تعمیرات