لوگو موبایل آباد
صفحه اصلی موبایل آباد تماس باما

تعویض ال سی دی گوشی گلکسی a50 سامسونگ در کم ترین زمان

تعویض ال سی دی گوشی گلکسی a50 سامسونگ در کم ترین زمان

تعمیر یا تعویض ال سی دی گوشی A50 سامسونگ بیشترین آمار خرابی را نسبت به سایر قطعات این گوشی دارد زیرا ال سی دی گوشی A50 سامسونگ به شدت حساس است و بر اثر ضربه یا اعمال فشار به تاچ و ال سی دی گوشی دچار مشکل خواهد شد. در ادامهٔ این مقاله به بررسی بیشتر صفحهٔ نمایش گوشی سامسونگ A50، راه‌های آسیب به ال‌سی‌دی گوشی و تعمیر یا تعویض آن می‌پردازیم.
برای تعمیر یا تعویض ال سی دی گوشی a50 سامسونگ میتوانید مشخصات و مشکل گوشی خود را در سایت موبایل‌آباد ثبت کنید و پس از مدت کوتاهی کارشناسان سامسونگ موبایل آباد با شما تماس حاصل میکنند تا در کم‌ترین زمان گوشی A50 سامسونگ شما را تعمیر کنند.

درخواست تعمیرات

علت حساس بودن تاچ و ال سی دی گوشی گلکسی A50

نمایشگر گوشی سامسونگ A50 از نوع Super Amoled بوده و سایز این نمایشگر 6.4 اینچ (~84.9% نسبت نمایشگر به بدنه) است. شرکت سامسونگ در سال 2019 سعی کرد در نمایشگر این دسته از گوشی‌های سری A رزولوشنی به اندازهٔ 1080 در 2340 پیکسل قرار دهد که کیفیت تصویر را در این گوشی سامسونگ بالا برد.
همچنین حسگر اثر انگشت گوشی A50 زیر نمایشگر قرار گرفته است که باید برای استفاده از این سنسور، ال سی دی یا روی صفحه نمایش لمس شود. تمامی این موارد سبب شده‌اند که حساسیت تاچ و ال سی دی گوشی A50 به مراتب بالا برود.
برای حل مشکل عدم کار کردن حسگر اثر انگشت گوشی A50 این مقاله را مطالعه کنید .
توجه داشته باشید که طراحی بدنه و ال سی دی گوشی A50 با دقت بالایی ساخته شده است و برای تعمیر یا تعویض ال سی دی گوشی گلکسی A50 سامسونگ باید از تجهیزات مدرن و به روز توسط تعمیرکار با تجربه انجام شود در غیر این صورت ممکن است به سایر قطعات سخت‌افزاری گوشی a50 صدمه وارد شود.
بنابراین پروسه تعویض و تعمیر ال سی دی A50 کار راحتی نمیباشد و نباید به دست هر تعمیر کاری این کار صورت گیرد .

0 تا 100 تعمیرات گوشی های سری a سامسونگ

عیب یابی برای تعمیر و تعویض ال سی دی گوشی A50 سامسونگ

تعویض ال سی دی گوشی a50

ال‌سی‌دی از چند قسمت مجزا ساخته شده است که این اجزا در کارخانه برروی هم پررس شده است اما می‌توان هرکدام از اجزای پرس شده را به صورت جدا از هم تعمیر کرد. ایجاد اختلال در ال‌سی‌دی سامسونگ A50 در چندحالت می‌تواند بیافتد که در ادامه با آن‌ها آشنا می‌شوید:

  1. شکستگی شیشهٔ روی نمایشگر در حالی که تصویر و تاچ گوشی شما هنوز سالم باشد. متخصصان تعمیرات برای این اشکال، تعویض ال‌سی‌دی A50 را بهتر می‌دانند.
  2. زمانی که ال‌سی‌دی گوشی شما شکسته باشد، در این هنگام در تصویر گوشی اشکالاتی ایجاد شده و تاچ گوشی به درستی کار نمی‌کند. متخصصان تعمیرات موبایل برای این این شکستگی، به تعمیر و تعویض ال‌سی‌دی گوشی سامسونگ A50 می‌پردازند.

گلس بخش دیگری از نمایشگر گوشی سامسونگ به شمار می‌آید. تصور عده‌ای از افراد از گلس ال‌سی‌دی گوشی لوازم جانبی است که به صورت جداگانه بر روی گوشی نصب می‌شود تا از شکستگی و خط و خش روی صفحه نمایش جلوگیری کند.
اما از لحاظ فنی گلس ال سی دی قطعه ای ضخیم و مقاوم است که توسط شرکت سازنده بر روی ال‌سی‌دی قرار می‌گیرد تا در برابر اعمال فشار یا ضربه مقاوم باشد.

در نتیجه منظور از تعویض گلس ال‌سی‌دی شیشه‌ای است که بر روی ال سی دی پرس شده است.   جنس این گلس ها در برخی از گوشی‌ها مانند گوشی A50 از نوع گوریلاگلس ساخته شده است. تعویض گلس روی ال‌سی‌دی تنها زمانی امکان پذیر می‌باشد که گلس بر اثر ضربه ترک خورده یا شکسته باشد و برای خود تاچ LCD مشکلی پیش نیامده باشد.

هزینه‌ی تعمیر و تعویض ال‌سی‌دی گوشی سامسونگ A50

اگر خوش شانس باشید و تاچ و ال سی دی گوشی a50 شما شکستگی نداشته باشد و به درستی کار کند، با تعویض گلس ال‌سی‌دی هزینه تعمیر گوشی سامسونگ شما به شدت کاهش پیدا می‌کند و دیگر نیاز به هزینهٔ گزاف جهت تعویض کامل ال سی دی را نخواهید داشت .
اما اگر گوشی شما در قسمت ال‌سی‌دی دچار مشکل شده باشد و ال‌سی‌دی آن نیاز به تعمیر و یا تعویض پیدا کند، قیمت تعمیر گوشی سامسونگ A50 شما افزایش پیدا می‌کند. آیا این افزایش قیمت شما را به فکر خریدن قطعهٔ غیراورجینال می‌اندازد؟
قطعات ال‌سی‌دی گوشی‌ها دارای دو نوع اورجینال و غیراورجینال هستند. قطعات غیراورجینال هزینهٔ کمتری برای خریدار ایجاد خواهد کرد. اما حواستان باشد که بعد از خرید قطعهٔ غیر اورجینال شاید مجبور شوید در بازه‌های زمانی کوتاه چندین بار برای تعمیر گوشی خود هزینهٔ کنید و چندین قطعهٔ دیگر برای آن بخرید.
برای تعویض گلس ال سی دی و ال‌سی‌دی گوشی سامسونگ A50 نباید به مراکز نامعتبر مراجعه کنید زیرا برای انجام این کار نیاز به ابزار و تجهزات خاصی می‌باشد. شما می‌توانید برای اطلاعات دقیق‌تر وارد صفحهٔ هزینه‌های تعمیرات موبایل‌آباد شوید و بیشتر با هزینه‌های آن آشنا شوید.

 

استعلام هزینه‌ی تعمیرات موبایل

 

اگر شما از آن عده افرادی هستید که برای گوشی خود اهمیت زیادی قاعل می‌شوید در ادامه مطلب با ما همراه باشید:

تعویض ال سی دی گوشی گلکسی A50 سامسونگ در نمایندگی سامسونگ موبایل آباد

نمایندگی های سامسونگ موبایل آباد تعمیر و تعویض ال سی دی گوشی A50 شما را با مناسب‌ترین هزینه و در سریع‌ترین زمان ممکن تعمیر می‌کنند. تعمیرات در نمایندگی‌های موبایل‌آباد با استفاده از قطعات اورجینال انجام می‌شود و دیگر لازم نیست نگران غیراورجینال یا فیک بودن قطعه تعویضی باشید. تمامی قطعات استفاده شده به صورت صد در صد اورجینال می‌باشند.
ضمانت خدمات: کلیه قطعات تعمیر شده و یا تعویض شده توسط نمایندگی سامسونگ موبایل آباد تا 30 روز در صورت عدم مغایرت با ضوابط مجموعه شامل ضمانت بوده و متغاضیان میتوانند در صورت بازگشت ایراد قبلی با شماره 4312 (پشتیبانی) تماس حاصل نموده تا بتوانند از ضمانت خدمات خود استفاده نمایند.

نکات مهم درباره تشخیص مرکز تعمیرات موبایل مطمئن

با افزایش استفاده از گوشی‌های هوشمند، دست افراد سودجو در حوزه تعمیرات موبایل هوشمند زیاد شده و شما باید حتما برای درخواست خدمات تعمیرات موبایل از مراکز یا تعمیرکاران موبایل به این نکات توجه داشته باشید:

  1. خدمات دهنده تعمیرات حتما ضمانت اصالت قطعات داشته باشد.

  2. خدمات دهنده تعمیرات حتما ضمانت گارانتی بی‌قید و شرط داشته باشد.

  3. خدمات دهنده مبلغ بیش از عرف را به بهانه داشتن مشکلات دیگر در گوشی از شما دریافت نکند.

همچنین شما می‌توانید درخواست تعمیر موبایل خود را در سایت موبایل‌آباد نیز ثبت کنید تا در اسرع وقت مشکل گوشی شما حل شود.

 

استعلام قیمت تعمیرات موبایل

 

سوالات متداول

 

1. آیا می‌توانم ال سی دی گوشی سامسونگ A50 را خودم تعمیر کنم؟

توجه داشته باشید که طراحی بدنه و ال سی دی گوشی A50 با دقت بالایی ساخته شده است و برای تعمیر یا تعویض ال سی دی گوشی گلکسی A50 سامسونگ باید از تجهیزات مدرن و به روز توسط تعمیرکار با تجربه انجام شود در غیر این صورت ممکن است به سایر قطعات سخت‌افزاری گوشی a50 صدمه وارد شود.
بنابراین پروسه تعویض و تعمیر ال سی دی a50 کار راحتی نمیباشد و نباید به دست هر تعمیر کاری این کار صورت گیرد.

2. هنگام تعمیر ال سی دی گوشی گلکسی A50 اطلاعاتم پاک می‌شود؟

محل ذخیرهٔ اطلاعات شما در قسمت برد است اما در هنگام تعمیر تاچ و ال‌سی‌دی گوشی سامسونگ A50 به اطلاعات شما آسیبی وارد نمی‌شود. به همین دلیل پس از تعمیر ال‌سی‌دی اطلاعات شما در گوشی باقی می‌ماند.

3. در انتخاب تعمیرکار یا مرکز تعمیرات موبایل معتبر به چه نکته ای باید توجه داشته باشیم؟

مهمترین نکته‌ای که باید به آن توجه داشته باشد،دارا بودن ضمانت اصالت قطعات توسط خدمات دهنده است.


لینک مقاله کپی شد
میانگین امتیاز این مقاله 0 امتیاز از 5

دیدگاه و امتیاز شما

با بیان دیدگاه و نظرات سازنده خود، ‌موبایل آباد را در جهت ارائه مقالات با کیفیت بالاتر یاری فرمایید.

امتیاز شما
ثبت درخواست تعمیرات موبایل