لوگو موبایل آباد
صفحه اصلی موبایل آباد تماس باما

تعویض باتری سامسونگ گلکسی S20

تعویض باتری سامسونگ گلکسی S20

تعویض باتری سامسونگ گلکسی S20

 

 در فوریه سال 2020 بود که گوشی سامسونگ گلکسی S20 به بازار عرضه شدو این اسمارت‌فون بسیار سریع توانست خود در بین کاربران محبوب کند. این گوشی دارای یک باتری قدرتمند 4000 میلی‌آمپری است که به خوبی پاسخگوی برنامه های دیتا دار و سنگین نیز می‌باشد؛ اما به هر حال عمر این باتری‌های لیتیوم پلیمری هم روزی به پایان می‌رسد و شما نیاز به تعویض باتری پیدا خواهید کرد. در این مقاله قصد داریم تا به صورت تخصصی در مورد تعویض باتری گوشی گلکسی S20 مورد بررسی قرار دهیم.  اگر شما نیز از صاحبان این مدل گوشی هستید این مقاله را از دست ندهید.
 

عوامل خرابی باطری گلکسی S20

همانطور که می‌دانید باتری این گوشی براثر عوامل متعددی از جمله رطوبت، فشار، قرار گرفتن در حرارت و... دچار آسیب دیدگی و نیز خرابی می‌شوند. البته عوامل دیگری نیز برای خرابی آن وجود دارد که برخی از آن ها را می توان به طور انفرادی بر طرف نمود.

تاثیر حرارت روی باتری گلکسی S20  

 

مهم‌ترین عامل موثر در خرابی باتری گلکسی S20 حرارت است. این حرارت ممکن است ناشی از جسم داغ خارجی یا گرمای تولید شده از سایر قطعات گوشی نظیر پردازنده باشد. برای مثال، هنگام اجرای بازی‌های گرافیکی سنگین به مدت طولانی، گرمای زیادی تولید می‌شود که این گرما می‌تواند روی باتری اثرگزار باشد. برخی شایعات نیز درمورد خرابی باتری براثر قرارگیری طولانی مدت دستگاه روی شارژ وجود دارد؛ اما علت اصلی خرابی باتری، زمان قرارگیری دستگاه در شارژ نیست، بلکه حرارتی است که در این بازه زمانی تولید می‌شود.

 

 

همین حالا گوشیتو تعمیرکن

از شارژرهای غیر اورجینال استفاده نکنید!


یکی دیگر از دلایل ضعیف شدن ونیز خرابی باتری گلکسی S20 سامسونگ، استفاده از شارژرهای اورجینال و درجه 2 است! مجموعه موبایل‌آباد همیشه کاربران را به استفاده از محصولات و شارژرهای اورجینال و درجه یک سفارش می‌کند. شارژهای غیراورجینال تاثیرات مخربی در باتری ایجاد می‌کنند. شاید کمی عجیب باشد اما در برخی موارد علت انفجار گوشی‌ها، استفاده از شارژهای غیراورجینال اعلام شده است.

شارژهای غیر اورجینال تاثیرات مخربی در باتری ایجاد می‌کنند. شاید کمی عجیب باشد اما در برخی موارد علت انفجار گوشی‌ها، استفاده از شارژهای غیراورجینال اعلام شده است.

برای شارژ گلکسی S20 خود به فکر منبع تغذیه مناسب باشید!

برق شهر تنها یکی از منابع تغذیه هست که کاربران از آن استفاده می‌کنند؛ اما به غیر از آن، این روزها کاربران زیادی هستند که همیشه یک پاوربانک همراه خود دارند! اما آیا این پاوربانک‌ها به باتری گوشی آسیب وارد می‌کنند؟!

پاسخ این است: بله اما در طولانی‌مدت! در نتیجه توصیه می‌شود که به طور مرتب از پاوربانک استفاده نکنید.
منبع تغذیه دیگری که برخی کاربران از آن استفاده می‌کنند، شارژر فندکی ماشین است. در این حالت بعضا  موارد سوختگی گوشی نیز مشاهده شده است! در نتیجه اصلا آن را پیشنهاد نمی‌کنیم!

تاثیرات رطوبت در خرابی باتری گلکسی S20


بله، رطوبت تاثیرات مخربی روی باتری‌ها دارد و باتوجه به اینکه گلکسی S20 از گواهی استاندارد IP68 بی بهره است درمقابل رطوبت مقاوم نبوده و نفوذ هرگونه رطوبت درآن، سبب خرابی باتری می‌شود.

آیا تعویض باتری گلکسی S20 سامسونگ نیاز به متخصص دارد؟!

در این مورد به طور قطع باید بگوییم بله! تعمیر و تعویض باتری گلکسی S20 نیازمند یک متخصص کاربلد در حوزه تعمیرات سامسونگ است؛ چراکه در غیر این صورت به احتمال زیاد ال سی دی گلکسی S20 شما دچار شکستگی می‌شود و باید علاوه بر هزینه باتری، هزینه ال سی دی گلکسی S20 را نیز بپردازید...

تعویض باتری گلکسی S20 خود را به چه تعمیرکاری بسپاریم؟!

اگر بخواهیم صادقانه به شرایط فعلی بازار نگاه کنیم، باید بگوییم که در حال حاضر نمی‌توانید موبایل خود را به هر تعمیرکاری بسپارید! زیرا علاوه بر تخصص و مهارت، مسائل مهم‌تری از جمله حفظ حریم و اطلاعات کاربران نیز مطرح می‌شود که هر تعمیرکار یا مغازه‌ای الزاما به آن پایبند نیست!

در نتیجه پیشنهاد می‌کنیم که به مراکز و مجموعه‌های معتبر که در سطح کشور فعالیت می‌کنند مراجعه بفرمایید که حتی در صورت بروز هر اتفاق خاصی، بتوانید به راحتی مشکل را از آن مجموعه پیگیری کنید.

جمع‌بندی و نتیجه‌ گیری

همانطور که در مطالب بالا نیز عنوان شد، درست است که حساسیت تعویض باتری این گوشی بالا رفته است و امکان آسیب به ال‌سی‌دی آن وجود دارد؛ اما دلیل بر نشدنی بودن آن نیست!

در نتیجه پیشنهاد می‌کنیم که گلکسی S20 خود را به مراکز معتبر و حرفه‌ای ببرید و باتری خراب موبایل‌تان را با یک باتری اورجینال و نو تعویض کنید. اما چگونه میتوان به تعمیرکار اعتماد کرد؟

همین حالا گوشیتو تعمیرکن


موبایل آباد مرکز تعمیراتی قابل اطمینان
 

همانطور که می‌دانید امروزه یافتن مراکز تعمیراتی تلفن همراه و همچنین تعمیرکار متخصص و قابل اطمینان کار بسیار دشواری برای شما عزیزان می باشد. از طرفی مراجعه‌ی حضوری به مراکز تعمیراتی موبایل کاری بسیار زمانگیر می‌باشد. اما جای نگرانی برای شما نیست! موبایل‌آباد با داشتن نمایندگان متخصص و فعال در خدمت شماست. شما کاربران عزیز می‌توانید با خیالی آسوده، تعویض باتری گوشی گلکسی S20  خود را به دست نمایندگان ما در موبایل‌آباد بسپارید. 

 


لینک مقاله کپی شد
میانگین امتیاز این مقاله 0 امتیاز از 5

دیدگاه و امتیاز شما

با بیان دیدگاه و نظرات سازنده خود، ‌موبایل آباد را در جهت ارائه مقالات با کیفیت بالاتر یاری فرمایید.

امتیاز شما
ثبت درخواست تعمیرات