لوگو موبایل آباد
صفحه اصلی موبایل آباد تماس باما

تعویض باتری گوشی شیائومی Redmi Note7 | آیا باتری Redmi Note7 ارزش تعویض دارد؟

تعویض باتری گوشی شیائومی Redmi Note7 | آیا باتری Redmi Note7 ارزش تعویض دارد؟

 در اینجا تمامی مشکلات و علل خرابی باتری‌ گوشی شیائومی Redmi Note7  را بیان خواهیم کرد؛ پس اگر شما هم یکی از صاحبان این میان‌رده محبوب هستید، این مقاله را از دست ندهید. 


شیائومی Redmi Note7 ، این میان‌رده خوش‌ساخت انرژی خود را به‌کمک باتری حجیم  و محبوب لیتیوم پلیمری با ظرفیت 4000 میلی‌آمپری تامین می‌کند.
باتری‌های لیتیوم پلیمری به همان اندازه که قدرتمند و محبوب هستند؛ یک ویژگی نا امید کننده نیز دارند.آن‌ها پس از گذشت 1.5 الی 2سال با کاهش طول عمر مواجه شده و ظرفیت اولیه خود را از دست می‌دهند. که متاسفانه گریز از این مسئله  ممکن نیست.اما می‌توانید با کنترل عوامل موثر در خراب شدن این باتری‌ها، کاهش طول عمر آن‌ها را به حداقل برسانید. 

چگونه عوامل موثر در خراب‌شدن باتری شیائومی Redmi Note7 را کنترل کنیم؟

نگران نباشید! مراقبت از باتری لیتیوم پلیمری گوشی Redmi Note7 چندان هم دشوار نیست، کافیست چند تذکر  مهم را جدی گرفته و رعایت کنید. 

استفاده از شارژرهای غیراورجینال ممنوع!

هرگز از شارژرهای غیراورجینال برای دریافت انرژی گوشی Redmi Note7 خود استفاده نکنید. باتری‌های غیراورجینال تاثیرات مخرب و غیرقابل جبرانی روی باتری دستگاه شما دارند و در مواردی علت انفجار گوشی‌های هوشمند استفاده از شارژرهای غیر اورجینال یا اصطلاحا های‌کپی اعلام شده‌است.

حرارت، دشمن سرسخت باتری!

حرارت دشمن سرسخت گوشی‌های هوشمند به‌خصوص باتری‌هاست و تاثیرات مخربی روی دستگاه خواهد داشت.پس حتما از اقداماتی نظیر اجرای اپلیکیشن و بازی‌های دیتادار در طولانی مدت، استفاده از گوشی در حین دریافت انرژی یا شارژ شدن دستگاه در مدت زمان زیاد و...که سبب تولید حرارت زیاد می‌شوند بپرهیزید، زیرا این اقدامات سبب آسیب به باتری‌ها و کاهش طول عمر آن می‌شود.

 

همین حالا گوشیتو تعمیرکن

در انتخاب منبع تغذیه دقت کنید!

نوسانات برقی، نکته‌ای که از چشم اغلب کابران دور می‌ماند اما صدمات جبران‌ناپذیر آن غیرقابل اجتناب است. نوسانات برقی نیز در مواردی سبب انفجار باتری خواهدشد، در نتیجه حتما برای شارژ گوشی خود از محافظ کمک بگیرید.
شاید بنظر کمی عجیب و دور از ذهن باشد؛ اما پاوربانک‌ها نیز به همان اندازه که در موقعیت‌های ضروری به کمک ما می‌آیند، اگر در دراز مدت مورد استفاده قرار گیرند، سبب کاهش طول عمر باتری خواهندشد.  

آیا گوشی شما فرصت برای شارژ شدن دارد؟

شارژ و دشارژ شدن مداوم گوشی نیز سبب کاهش طول عمر باتری خواهد شد، در نتیجه اجازه دهید گوشی Redmi Note7  شما به‌طور کامل انرژی دریافت کند؛ سپس آن را از از منبع تغذیه جدا کنید.

خرابی باتری شیائومی Redmi Note7 چه نشانه هایی دارد؟

1. شایع‌ترین نشانه‌‌ای که یک باتری آسیب‌دیده از خود بروز می‌دهد؛ و اغلب کاربران با آن مواجه شده‌اند؛ تخلیه سریع و غیر عادی شارژ باتری در حالتیست که استفاده چندانی از آن ندارید.
2.تولید حرارت در گوشی‌ها تا حدودی امری عادی و طبیعی محسوب می‌شود، اما در صورتی که از گوشی خود استفاده طولانی مدت و سنگینی ندارید، یا مدت زمان کوتاهیست که گوشی شما شارژ دریافت می‌کند، اما حرارت زیاد و غیرعادی از  بدنه دستگاه متصاعد می‌شود، متاسفانه باتری گوشی شما خراب شده و نیاز به تعویض دارد.      
3. خاموش شدن ناگهانی و غیرعادی گوشی حتی در حالت شارژ بالا، یکی دیگر از علائم و نشانه‌های خرابی باتری محسوب می‌شود.
4. حالتی آزاردهنده‌تر در شرایطی است که شما تنها در حالت دریافت انرژی قادر به استفاده از گوشی خود هستید. 
5.تورم و تغییر شکل باتری نیز یکی دیگر از علائم خرابی این قطعه محسوب می‌شود.البته به دلیل غیرقابل دسترس بودن  اغلب باتری‌ها،مشاهده و تشخیص تغییر شکل آن، برای شما مقدور نیست. 
البته برخی از این علائم ناشی از مشکلات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری دستگاه است و تشخیص و عیب‌یابی دقیق‌تر آن، یک فرد متخصص و کاربلد را می‌طلبد.

آیا باتری شیائومی Redmi Note7 ارزش تعویض دارد؟

بی‌شک همه  کاربران گوشی Redmi Note7 ، پس از عیب‌یابی و تشخیص خرابی باتری‌هایشان ، با این سوال مواجه می‌شوند که آیا باتری گوشی من ارزش تعویض و صرف هزینه را دارد؟
پاسخ به این سوال چندان هم دشوار نیست، در شرایطی که باتری اسمارت‌فون شما با قطعه‌ای اورجینال و با کیفیت، زیر نظر فردی متخصص و مجرب و به روزترین تجهیزات تعویض شود، قطعا نتیجه مطلوبی دریافت خواهید کرد و گوشی شما بدون هیچ مشکلی تا مدت‌ها مورد استفاده قرار خواهدگرفت.در غیر این صورت، مشکلات کوچک و بزرگی گریبان‌گیر شما خواهد شد.      

 

تعمیر آسان و سریع تلفن همراه

کلام‌پایانی

خصوصیت منحصر به فرد باتری‌های لیتیوم پلیمری و طول عمر کوتاه  و محدودشان، دیر یا زود گریبان همه صاحبان گوشی‌ها Redmi Note7  و به‌طور کلی همه کاربرانی که گوشی‌هایشان از این باتری‌ها بهره‌مندند را خواهد گرفت و گریز از این مسئله ممکن نیست.
اما مسئله‌ای که در این شرایط مهم خواهدبود و شما را از دیگران متمایز خواهدکرد، انتخاب یک مرکز تعمیرات مجهز و تعمیرکاری متخصص، امن و باتجربه است، تا گوشی خود را با خیالی آسوده به آن‌ها بسپارید و از نتیجه مطلوب آن خاطر جمع باشید. 

 

 


لینک مقاله کپی شد
میانگین امتیاز این مقاله 0 امتیاز از 5

دیدگاه و امتیاز شما

با بیان دیدگاه و نظرات سازنده خود، ‌موبایل آباد را در جهت ارائه مقالات با کیفیت بالاتر یاری فرمایید.

امتیاز شما
ثبت درخواست تعمیرات