لوگو موبایل آباد
صفحه اصلی موبایل آباد تماس باما

تعویض باتری گوشی سامسونگ A40

تعویض باتری گوشی سامسونگ A40

 

بی‌شک همه شما حداقل یکبار تخلیه سریع و بی دلیل شارژ باتری،خاموش شدن ناگهانی دستگاه، تورم باتری و... را تجربه کرده‌اید.
برای حل مشکلات ناشی از خرابی باتری گوشی خود چه اقدامی کرده‌اید؟ اقدامات شما تا چه اندازه نتیجه‌بخش بوده‌است؟
در اینجا می‌خواهیم باتری گوشی گلکسی A40 را زیر ذره‌بین ببریم و علائم و دلایل خرابی آن را به‌طور کلی بررسی کنیم،پس اگر شما هم یکی از این میان‌رده‌ محبوب را در دست دارید؛ پیشنهاد می‌کنیم این مقاله را از دست ندهید.

 


 

گلکسی A40 در مارس 2019 وارد میدان رقابت شد و در مدت کوتاهی به محبوبیت بالایی دست یافت.
این میان‌رده محبوب به کمک باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت  3100میلی‌آمپری، انرژی خود را تامین می‌کند.همچنین کمپانی سامسونگ با توجه به حجیم بودن باتری  و ظرفیت بالای آن، گلکسی A40 را به فناوری شارژ سریع 15 واتی مجهز و کاربران را از بابت زمان شارژ شدن دستگاه آسوده خاطر کرده‌است.

 


 

اما مسئله مهمی که در مورد باتری‌های لیتیوم پلیمری و لیتیوم یونی گریبان گیر همه کاربران خواهدبود؛ مسئله طول عمر محدود این باتری‌هاست.این باتری‌ها با وجود مراقبت‌‌های فراوان پس از مدتی استفاده، ظرفیت اولیه خود را از دست می‌دهند و تنها راه چاره در مورد این باتری‌ها، مدیریت عوامل موثر خارجی در کاهش ظرفیت آنهاست.

 

خدمات ویژه موبایل‌آباد: 

پیک رفت و برگشت رایگان
گارانتی بی قید و شرط تعمیرات
 ضمانت اصالت قطعات 
برای استفاده از این خدمات، درخواست خود را در کادر زیر ثبت کرده
و یا با شماره 43412-021 تماس بگیرید .

 

خرابی باتری گلکسی A40 چه نشانه‌هایی دارد؟

 

نشانه‌های خرابی باتری گلکسی A40 ،کاملا واضح بوده و برای افرادی که حتی تخصصی ندارند نیز به‌راحتی قابل تشخیص است که این علائم را بررسی خواهیم کرد.

 

همین حالا گوشیتو تعمیرکن

 

گوشی تنها در حالت اتصال به شارژ، روشن می‌ماند!

 

در شرایطی دشوارتر، گوشی A40 شما تنها در حالت اتصال شارژ روشن می‌ماند و به محض اینکه این اتصال قطع شود، دستگاه خاموش خواهد شد. 

 

 بدنه گوشی یا باتری غیرعادی داغ می‌شود!  

 

داغ شدن بدنه گوشی یا باتری در حالت دریافت انرژی یا اجرای بازی‌ و اپلیکیشن‌های حجیم و سنگین در مدت زمان طولانی امری عادی است؛ اما در حالتی که گوشی شما مدت زمان زیادی در شارژ نمانده یا در حال اجرای یک اپلیکشین سبک و کم حجم باشد، داغ شدن بدنه و باتری گوشی حالتی غیر عادی بوده و یکی از نشانه‌های خرابی باتری محسوب می‌شود.

 

خدمات ویژه موبایل‌آباد: 

پیک رفت و برگشت رایگان
گارانتی بی قید و شرط تعمیرات
 ضمانت اصالت قطعات 
برای استفاده از این خدمات، درخواست خود را در کادر زیر ثبت کرده
و یا با شماره 43412-021 تماس بگیرید .

 

چگونه عوامل موثر در خراب شدن باتری A40 را کنترل کنیم؟

 

در بیشتر مواقع عوامل بسیار ساده و پیش پاافتاده، سبب خراب شدن باتری گوشی گلکسی A40  می‌شود که اغلب کاربران از آن بی خبر هستند و با دست خود به باتری دستگاه‌شان آسیب می‌رسانند.

 

 

از شارژر اورجینال و سازگار با گوشی خود استفاده کنید.

 

تاثیر مخرب شارژرهای غیراورجینال و اصطلاحا های‌کپی را روی باتری‌ها جدی بگیرید و از شارژرهای اورجینال و سازگار با باتری خود استفاده کنید. 

 

 

به گوشی خود فرصت کافی برای شارژ شدن دهید!

 

تاچه اندازه به گوشی گلکسی A40 خود فرصت برای شارژ شدن می‌دهید؟ شاید کمی عجیب باشد اما گوشی‌ها نیز برای دریافت انرژی نیاز به زمان دارند.اگر در هنگام دریافت انرژی گوشی خود را مدام از شارژ بکشید و مجدد به شارژ متصل کنید، پس از مدتی باتری شما خراب شده و طول عمر آن کاهش خواهدیافت.  

 

تولید حرارت در گوشی را کنترل کنید.

 

حرارت، دشمن سرسخت گوشی‌های هوشمند است و به میزان زیاد سلامت و طول عمر باتری را تحت شعاع قرار می‌دهد که این موضوع بر هیچ‌کس پوشیده نیست، اما ممکن است با شنیدن این مسئله تنها حرارت مستقیم و تاثیرات منفی آن در ذهن شما متبادر شود.اما عوامل دیگری نظیر استفاده از گوشی در حین دریافت انرژی، اجرای اپلیکیشن و بازی‌های دیتادار در مدت زمان طولانی، قرارگیری گوشی در حالت شارژشدن به مدت زیاد و... سبب تولید حرارت زیاد و خرابی 
باتری خواهدشد.این مسئله‌ایست که اغلب کاربران از آن بی‌اطلاع بوده و بدون آنکه بدانند به باتری گوشی خود آسیب می‌رسانند.

 

در انتخاب منبع تغذیه گوشی دقت کنید!

 

همان‌طور که می‌دانید، نوسانات برق تاثیرات بسیار مخرب و جبران‌ناپذیری برای گوشی ما به دنبال خواهند داشت.درنتیجه برای جلوگیری از صدمات ناشی از نوسانات برق، گوشی گلکسی A40 خود را برای دریافت انرژی حتما به محافظ متصل کنید.
همچنین پاوربانک‌ها و شارژرهای فندکی اگر به اندازه و در صورت لزوم استفاده شوند، مشکلی برای باتری ایجاد نمی‌کنند؛ اما در صورتی به طور مداوم مورد استفاده قرار گیرند در کاهش طول عمر باتری موثر هستند. 

 

تعمیر آسان و سریع تلفن همراه


لینک مقاله کپی شد
میانگین امتیاز این مقاله 0 امتیاز از 5

دیدگاه و امتیاز شما

با بیان دیدگاه و نظرات سازنده خود، ‌موبایل آباد را در جهت ارائه مقالات با کیفیت بالاتر یاری فرمایید.

امتیاز شما
ثبت درخواست تعمیرات