لوگو موبایل آباد
صفحه اصلی موبایل آباد تماس باما

تعویض باتری گوشی گلکسی s8 سامسونگ در کم ترین زمان

تعویض باتری گوشی گلکسی s8 سامسونگ در کم ترین زمان

باتری گوشی گلکسی s8 سامسونگ  مانند دیگر گوشی های امروزه بعد از گذشت زمان با افت کیفیت و ظرفیت شارژدهی مواجه میشود و نیاز به تعویض باتری پیدا میکند.

اگر می خواهید باتری s8 سامسونگ خود را به راحت ترین شکل ممکن تعویض کنید ما به شما پیشنهاد میکنیم از سرویس های نمایدنگی های سامسونگ موبایل آباد بهره مند شوید و دیگر دغدغه غیر اصل بودن باتری و یا پرداخت هزینه های گزاف برای تعویض باتری s8 سامسونگ را نداشته باشید.

افت کیفیت باتری گوشی اس 8 سامسونگ بعد از مرور زمان

باتری گوشی گلکسی s8 سامسونگ مانند دیگر گوشی های امروزه از نوع لیتیوم یونی می باشند که مزایا زیادی به همراه دارند اما یک عیب بزرگ هم دارند آن هم این است که بعد از گذشت زمان با افت کیفیت شارژ دهی رو به رو میشوند (زود به زود شارژ خالی میکنند).

تعویض باتری گوشی s8 سامسونگ بر خلاف تصور خیلی از افراد از اهمیت بالایی برخوردار است و نباید به هیچ عنوان به مراجع نا شناخته گوشی خود را واگذار کنید.

از اصلی ترین دلایل این موضوع میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

آسیب زدن به گوشی: اکثر گوشی های امروزه از بدنه یکپارچه تشکیل شده اند و به راحتی قابل باز شدن نمی باشند .زمانی که قاب گوشی شما برای تعویض باتری گوشی اس 8 سامسونگ باز میشود تعمیرکار به دیگر قطعات سخت افزاری گوشی نیز دسترسی دارد . اگر تعمیرکار تجربه کافی در این زمینه نداشته باشد ممکن است به دیگر قطعات سخت افزاری در هنگام تعویض باتری s8 آسیب وارد کند و خسارت بیشتری به گوشی شما اعمال شود.

نکته: برای تعمیر یا تعویض باتری گوشی اس 8 شما نیاز است قاب گوشی باز شود و خاصیت ضد آب بودن این دستگاه از بین میرود .

برای آن که بعد از تعویض باتری s8 خاصیت ضد آب بودن بر روی گوشی شما باقی بماند تعمیر کاران مجرب نمایدگی های سامسونگ موبایل آباد از نوار و لاستیک های آب بندی شده جدید برای گوشی اس8 سامسونگ شما استفاده میکنند.

شما میتوانید تعمیر گوشی سامسونگ خود را به دست نمایدگی های سامسونگ موبایل آباد بسپارید و دیگر دغدغه این موضوع را نداشته باشید.

 

نصب باتری تقلبی و غیر اصلی: امروزه باتری های غیر اورجینال یا فیک در بازار بسیار زیاد میباشند و کیفیت باتری فابریک گوشی را ندارند که حتی میتوانند برای گوشی مضر باشند .

متاسفانه تعمیرکاران در بازار برای تعمیر یا تعویض باتری s8 سامسونگ از باتری غیر اورجینال استفاده میکنند و هزینه باتری اصلی را از مشتریان دریافت میکنند.

برای آن که از باتری اصلی برای تعویض باتری گوشی اس 8 مطمعن باشید و از پرداخت هزینه های گزاف برای تعمیر یا تعویض باتری گلکسی s8 جلوگیری کنید پیشنهاد میکنیم به مراجع معتبر مراجعه کنید.

آموزش تعویض باتری گوشی s8 سامسونگ

هزینه تعویض باتری گوشی s8 سامسونگ

خوشتبختانه هزینه تعمیر یا تعویض باتری گوشی اس 8 سامسونگ نسبت به سایر قطعات سخت افزاری (تاچ و ال سی دی , برد گوشی و....) بسیار پایین تر میباشد. اما برخی تعمیر کاران از اطلاع نداشتن مشتری در قبال تعویض باتری موبایل s8 از این موضوع سوءاستفاده میکنند و از مشتریان هزینه بالایی برای تعویض باتری s8 و اجرت کار خود دریافت میکنند.

اگر میخواهید از باتری اورجینال برای تعویض باتری گوشی اس 8 سامسونگ خود استفاده شود و این کار را در کوتاه ترین زمان ممکن و کم ترین هزینه انجام دهید ما به شما پیشهاد میکنیم به نمایدگی های موبایل آباد مراجعه کنید .


لینک مقاله کپی شد
میانگین امتیاز این مقاله 0 امتیاز از 5

دیدگاه و امتیاز شما

با بیان دیدگاه و نظرات سازنده خود، ‌موبایل آباد را در جهت ارائه مقالات با کیفیت بالاتر یاری فرمایید.

امتیاز شما
ثبت درخواست تعمیرات