لوگو موبایل آباد
صفحه اصلی موبایل آباد تماس باما

تعویض باتری گوشی s10 سامسونگ اورجینال با کم ترین هزینه

تعویض باتری گوشی s10 سامسونگ اورجینال با کم ترین هزینه

مقدمه

باتری گوشی s10 سامسونگ خود را با کم ترین هزینه و در کوتاه ترین زمان تعویض کنید و دیگر نگران اورجینال نبودن باتریs10 سامسونگ نباشید زیرا نمایندگی های سامسونگ موبایل آباد از قطعات اصلی و اورجینال برای تعمیر گوشی شما استفاده میکنند.

عمر باتری s10 سامسونگ چقدر است؟!

باتری بکار رفته در گوشی s10 سامسونگ همانند دیگر موبایل های امروزی از نوع لیتیومی است و با گذشت زمان با افت کیفیت شارژ دهی و کاهش ظرفیت باتری مواجه می شود.

آموزش تعویض باتری s10 سامسونگ

زمانی که باتری گوشی s10 زود به زود شارژ خالی میکند و یا کیفیت شارژدهی اولیه را ندارد زمان تعویض باتری s10 سامسونگ به سر رسیده است. عموما باتری اس 10 سامسونگ بعد از گذشت 1 الی 2 سال با این مشکل رو به رو میشود .

شما میتوانید گوشی خود را به دست نمایندگی های سامسونگ موبایل آباد بسپارید و باتری گوشی s10 سامسونگ خود را با استفاده از باتری اورجینال و کم ترین هزینه تعمیر کنید.

قیمت تعمیر باتری گوشی s10 سامسونگ

خبر خوب این است که قیمت تعمیر یا تعویض باتری گوشی اس 10 سامسونگ چندان زیاد نیست و حداقل در مقایسه با تعمیراتی همچون تعویض ال سی دی , تعمیر برد گوشی و .... بسیار کم می باشد.

در واقع میتوان گفت بیشترین هزینه برای تعمیر باتری s10 تعویض آن با باتری اورجینال میباشد . تعمیر گوشی سامسونگ خود را به موبایل آباد بسپارید.

نکته: توجه داشته باشید برای تعویض باتری اس 10 سامسونگ قاب پشتی گوشی شما باز میشود و خاصیت ضد آب بودن گوشی s10 از بین می رود. شما میتوانید برای آن که از این اتفاق جلوگیری کنید گوشی تعمیری سامسونگ خود را به نمایندگی های موبایل آباد بسپارید

برای آن که ضد آب بودن این گوشی از بین نرود باید بعد از اتمام کار از لاستیک های آب بندی شده جدید استفاده شود.

اورجینال بودن باتری s10 سامسونگ

تعویض یا تعمیر باتری اس 10 سامسونگ

بیشترین موضوعی که برای تعویض باتری موبایل اس 10 سامسونگ اهمیت دارد اصل بودن باتری جدیدی است که در گوشی نصب میشود. متاسفانه نمونه های زیادی از باتری غیر اورجینال و تقلبی برای گوشی های مختلف از جمله s10 در بازار وجود دارد که توان شارژ دهی آن ها با باتری اورجینال متفاوت است که ریسک هایی از جمله داغ شدن گوشی و حتی آتش گرفتن و منفجر شدن آن وجود دارد.

متاسفانه تعمیر کاران در اکثر مواقع از باتری های غیر اورجینال برای انجام این کار استفاده میکنند. اما تعمیر کاران مجرب موبایل آباد با قطعه اورجینال در کم ترین زمان باتری گوشی s10 شما را به راحتی تعمیر یا تعویض میکنند.

تعمیر باتری s10 سامسونگ چقدر زمان میبرد

تعمیر یا تعویض باتری گوشی s10 یکی از راحت ترین تعمیرات این موبایل به حساب میاید و خیلی زمان گیر نیست.

اصلی ترین قسمت تعمیر مربوط به جداسازی قاب پشت میشود زمانی که قاب پشتی از روی بدنه جدا میشود , دسترسی به باتری به مراتب ساده تر میشود.

نمایدگی های سامسونگ موبایل آباد میتوانند تنها در عرض چندین ساعت باتری گوشی اس 10 سامسونگ شما را تعمیر کنند .


لینک مقاله کپی شد
میانگین امتیاز این مقاله 0 امتیاز از 5

دیدگاه و امتیاز شما

با بیان دیدگاه و نظرات سازنده خود، ‌موبایل آباد را در جهت ارائه مقالات با کیفیت بالاتر یاری فرمایید.

امتیاز شما
ثبت درخواست تعمیرات