لوگو موبایل آباد
صفحه اصلی موبایل آباد تماس باما

تعویض تاچ و ال سی دی آیفون 6

تعویض تاچ و ال سی دی آیفون 6

موبایل‌آباد دراین بخش از سلسله قسمت‌های تعمیرات گوشی، به بررسی نکاتی در خصوص تعویض تاچ وال‌سی‌دی گوشی آیفون 6 می‌پردازد و متاسفانه تعویض آن یکی از تعمیرات رایج این گوشی محبوب شده است. برخی کاربران آیفون‌ها به ویژه آیفون 6 با یک مشکل عجیب رو به رو می‌شوند که به موجب آن، هاله‌ یا خطوطی قرمز رنگ روی صفحه نمایش گوشی آن‌ها ایجاد می‌گردد یا ترکیب رنگی نمایشگر آنها بیشترمتمایل به رنگ قرمز می‌شود.

در اغلب موارد بروز این مشکل ناشی از یک باگ نرم افزاری است، اما در برخی شرایط هم شدت آن به قدری زیاد بوده که کاربر ملزم به تعویض ال‌سی‌دی آیفون شده است. بنابراین اگر با این مشکل مواجه هستید، راه حل های زیر پیش رویتان قرار دارند:
•    با نگه داشتن همزمان دکمه های خاموش و هوم آیفون، دستگاه را فورس ریستارت یا خاموش و سپس روشن کنید.
•    اگر به تازگی سیستم عامل آیفون خود را آپدیت کرده‌اید، به بخش تنظیمات رفته وسپس آن را مجددا به نسخه‌ی قبلی باز گردانید.
درصورتی که همچنان این مشکل در گوشی آیفون 6 شما دیده شد، میبایست تاچ و ال‌سی‌دی گوشی خود را تعویض کنید. اما برخی دلایل دیگری هم برای خرابی نمایشگرآن وجود دارد که کاملا طبیعی و اتفاقی است و ناخواسته انجام می‌گیرد. در ادامه درمورد قسمت های تشکیل دهنده نمایشگراین گوشی ودلایلی که باعث خرابی آن می شود را به طور کامل بررسی خواهیم نمود. 

همین حالا گوشیتو تعمیرکن

 

قسمت های اصلی صفحه نمایشگر آیفون 6

گلس لایه‌ی محافظ گوشی، تاچ اسکرین قطعه‌ی انتقال دهنده اطلاعات گوشی به صورت لمسی از جانب کاربر و ال‌سی‌دی نمایش دهنده‌‎ی محتوا؛ این ها 3 قطعه‌ی اصلی و مهم هستند که نمایشگر گوشی آیفون 6 را تشکیل می دهند.

دلایل خراب شدن نمایشگرآیفون 6

برخی دلایل برای خرابی صفحه‌نمایشگرگوشی آیفون 6 شما وجود دارد. دلایلی مانند ضربه، فشار، نفوذآب و رطوبت ، گرما وحرارت و... درادامه به تاثیرات هر کدام از دلایل خرابی نمایشگر آیفون 6 خواهیم پرداخت.


نکته: در صورت آسیب دیدن صفحه‌نمایش گوشی آیفون 6 خود اگر فقط گلس شکسته باشد و تاچ شما آسیب ندیده باشد، کافیست گلس آن تعویض شود. اما در غیر این صورت اگر تاچ هم آسیب ببیند میبایست به طور کامل تاچ و ال‌سی‌دی گوشی شما تعویض گردد. 

ضربه و فشار 

ضربه و فشار به  نمایشگر گوشی از عواملی هستند که ممکن است برای گوشی اکثر کاربران رخ دهد. اگر صفحه نمایش گوشی آیفون 6  شما به دلیل فشار، ضربه و ... دچار آسیب شده، ابتدا قطعاتی که آسیب دیده اند را به خوبی بررسی کنید و سپس اقدام به تعویض آن کنید.

نفوذ آب و رطوبت

غیراز شکستن صفحه نمایش، بدترین حالتی که می تواند سر نمایشگرموبایلتان ایجاد می‌شود، نفوذآب است! شاید تا به حال برای شما هم پیش آمده باشد که گوشی از دستتان لیز می خورد و داخل جوب، پارچ آب یا نوشیدنی، رودخانه و... میافتد که در نهایت آب از درزهای آن نفوذ می‌کند و صفحه نمایش گوشی به یکباره خاموش می شود. 

بیشتر بخوانید: تعمیر و تعویض ال‌سی‌دی‌ گوشی آیفون

داغ شدن نمایشگر

گوشی‌های آیفون در زمان استفاده، ممکن است بیش از اندازه گرم شوند و چنین گرمایی احتمالا می‌تواند مشکلات سیستمی برای این اسمارت فون‌ها به همراه داشته باشد. در این مطلب، ما راه حل هایی برای خنک نگه داشتن آیفون تان پیشنهاد نموده ایم که انجام دادن آنها به یقین مفید خواهد بود.

خدمات ویژه موبایل‌آباد: 

پیک رفت و برگشت رایگان
گارانتی بی قید و شرط تعمیرات
 ضمانت اصالت قطعات 
برای استفاده از این خدمات، درخواست خود را در کادر زیر ثبت کرده
و یا با شماره 43412-021 تماس بگیرید .

تعمیرکار موبایل حرفه ای

اگر صفحه‌نمایش گوشی آیفون 6 شما به دلایل مختلف دچار آسیب دیدگی شده است و نیاز به تعویض دارد، توصیه می‌شود نمایشگر را تست کنید و ببینید کدام قطعه از آن خراب شده و نیاز به تعویض دارد. از طرفی با توجه به کمبود تعمیرکاران ماهر در زمینه‌ی تعمیرات موبایل، کار آسانی برای پیداکردن یک تعمیر کار حرفهای و مجرب در زمینه تعمیرات تلفن همراه نخواهید داشت.

تعویض صفحه نمایش به صورت آنلاین

باتوجه به پیشرفت های علم و فناوری، امروزه اکثرمراکز تعمیرات موبایل ازروش های نوین برای تعمیر تلفن های همراه مشتریان استفاده می کنند؛ به طوری که کاربران می توانند به صورت آنلاین ثبت درخواست تعمیرات تلفن همراهشان را از سایت ها انجام دهند. اما سوالی که برای همه ی ما ایجاد می‌شود این است که به کدام یکی از این مراکز مراجعه کنیم؟ آیا افراد در این مراکز متخصص و قابل اطمینان هستند یا خیر؟ 

جمع بندی

 

با توجه به توضیحات بالا بیشترین مشکلات رایجی که در آیفون‌ها رخ می‌دهد، خرابی تاچ و ال‌سی‌دی آنهاست. اگرنمایشگرآیفون 6 شما به دلایل مختلف دچار آسیب شده، حتما نزد مراکزتعمیراتی تلفن‌همراه مراجه نمایید. حال میرسیم به سوالی که در بخش قبل مطرح شد؛ اگر به دنبال یک مرکز تعمیراتی تلفن‌همراه با داشتن افراد متخصص، مجرب و فعال در زمینه‌ی تعمیرات موبایل هستید، پاسخ کلیه‌ی سوال‌های شما در موبایل‌آباد است. موبایل آباد با داشتن نمایندگان مجرب، فعال و متخصص در زمینه‌ی تعمیرات تلفن‌همراه در سراسر کشور درخدمت شماست. درصورتی که نمایشگرگوشی آیفون 6 شما آسیب دیده است، موبایل آباد در کوتاه ترین زمان ممکن آن را تعویض می کند و تحویل شما عزیزان می دهد. کافیست هم اکنون وارد سایت موبایل‌آباد شده و ثبت درخواست تعویض تاچ و ال‌سی‌دی گوشی آیفون 6 تان را انجام دهید.

سوالات متداول

1-مهمترین دلیل خرابی ال‌سی‌دی گوشی چیست؟

می‌توان گفت مهمترین دلیل بروز این اتفاق، ضربه خوردن و نفوذ رطوبت یا آب به داخل گوشی است.

2-آیا خودم می‌توانم مشکل ال‌سی‌دی گوشی آیفون 6 را برطرف کنم؟

چنانچه مشکل سخت‌افزاری برای گوشی شما رخ داده باشد، نیازمند مراجعه به یک مرکز تعمیرات موبایل معتبر هستید.

3-در انتخاب تعمیرکار یا مرکز تعمیرات موبایل برای تعمیر ال‌سی‌دی آیفون 6 به چه نکته‌ای باید توجه کنم؟

مهمترین نکته‌ای که باید به آن توجه کنید، دارا بودن ضمانت اصالت قطعات توسط خدمات دهنده است.

 

تعمیر آسان و سریع تلفن همراه


لینک مقاله کپی شد
میانگین امتیاز این مقاله 0 امتیاز از 5

دیدگاه و امتیاز شما

با بیان دیدگاه و نظرات سازنده خود، ‌موبایل آباد را در جهت ارائه مقالات با کیفیت بالاتر یاری فرمایید.

امتیاز شما
https://mobileabad.com/request