لوگو موبایل آباد
صفحه اصلی موبایل آباد تماس باما

تعویض تاچ و ال سی دی هوآوی y7

تعویض تاچ و ال سی دی هوآوی y7

احتمالا شما هم نام برند هوآوی را شنیده اید. این کمپانی قدرتمند چینی یکی از تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند به شمار می‌رود و اخیر رشد قابل قبولی را در تولید تلفن‌همراه داشته است؛ گوشی هوآوی y7 نیز از دیگر شاهکار‌های این کمپانی می‌باشد که امروزه آمار فروش این اسمارت‌فون فرا تر از حد انتظار نیز بوده است. اما براساس گزارش‌ها آمار خرابی تاچ و ال‌سی‌دی در این گوشی بالا بوده و بسیاری از کاربران با مشکل خرابی نمایشگر مواجه شده اند و به دلیل اطلاع مکفی از قطعاتی که میبایست تعویض شوند، هزینه‌های بالایی را متحمل شده اند. اما چه دلایلی وجود دارد که باعث خرابی تاچ و ال‌سی‌دی گوشی Y7 می‌شوند؟ 

قسمت های تشکیل دهنده نمایشگر y7

ابتدا برای آنکه دلایل خرابی و تعویض تاچ و ال‌سی‌دی این گوشی را مورد بررسی قرار دهیم، بهتر است تا از قسمت هایی که نمایشگر این گوشی را تشکیل می‌دهند به همراه وظایف آن‌ها صحبت کنیم تا در حین تعویض نمایشگر، دچار پرداخت هزینه‌های گزاف نشویم. به طور کلی نمایشگر گوشی y7  از 3 قسمت گلس ، تاچ اسکرین و ال‌سی‌دی تشکیل شده است که هر کدام از آن‌ها وظایفی را بر عهده دارند.

 

 

تعمیر آسان و سریع تلفن همراه

از کجا بفهمیم تاچ شکسته یا ال سی دی؟

درصورتی که نمایشگر شما به دلایل مختلفی آسیب دیده باشد، 2 حالت برای شما وجود خواهد داشت؛ اگر فقط قسمت گلس روی صفحه‌نمایش گوشی هوآوی Y7 آسیب دیده باشد. اما تاچ اسکرین کار کند و دستورات کاربر را به خوبی اجرا کند، فقط باید بخش گلس این گوشی را عوض کنید و مراقب باشید که تعمیرکار هزینه‌ی بیشتری به بهانه‌ی تعویض کامل نمایشگر از شما دریافت نکند. اما اگر به هر دلیلی نمایشگر شما آسیب دیده باشد و علاوه بر گلس، تاچ نیز از کار افتاده باشد، شما باید به طور کامل تاچ و ال‌سی‌دی گوشی Y7 خود را تعویض کنید.

ضربه و فشار به نمایشگر هوآوی Y7

یکی از عوامل مهم در خرابی ال‌سی‌دی هوآویy7  اثرات ضربه و فشار به این گوشی است. پس مراقب باشید و گوشی خود را نزدیگ اجسام سنگین و یا نوک تیز قرار ندهید.


آب خوردگی در ال سی دی 7

یکی دیگر از عوامل مهمی که متاسفانه علاوه بر نمایشگر، به قطعات دیگر گوشی y7 نیز آسیب می‌رساند، آب خوردگی و رطوبت است. برای این کار به شما کابران عزیز توصیه می شود یک قاب برای گوشی y7 خود تهیه کنید که گوشی و نمایشگر آن بر اثر آب‌خوردگی، آسیب کمتری ببیند.

داغ شدن نماشگر Y7

یکی دیگر از عوامل مهمی که به مرور ممکن است به نمایشگر گوشی y7  شما آسیب برساند، داغ شدن صفحه‌نماش است؛ توصیه می‌شود از قرار دادن گوشی در نور آفتاب، جیب شلوار و یا در کنار لوازم حرارتی خودداری کنید تا به ال‌سی‌دی و دیگر اجزای این گوشی آسیب نرسد.


تعمیرکار تعویض تاچ و ال سی دی هوآوی Y7

در ابتدا به این نکته دقت کنید که از خرید و تعویض تاچ و ال‌سی نمایشگر گوشی y7 خود به صورت انفرادی به شدت خود داری کنید؛ زیرا این کار تخصص می‌خواهد و شما برای تعویض آن باشد گوشی خود را به دست یک تعمیرکار متخصص و مطمئن بسپارید. 

آیا نمایشگر گوشی هوآوی y7 ارزش تعویض کردن را دارد؟


با توجه به وضع کنونی بازار و بالا‌رفتن قیمت تلفن‌های همراه، هزینه‌ی زیادی را برای خرید یک گوشی هوشمند باید پرداخت کنید. اما با توجه به اینکه گوشی Y7 قابلیت‌های فوق العاده ای دارد، اما صادقانه باید گفت که ارزش تعویض کردن برای نمایشگر برای شما عزیزان وجود دارد.

مراکز تعمیرات گوشی هوآوی Y7

امروزه پیدا کردن تعمیرکار با تجربه، متخصص و منصف، کار بسیار دشواری برای شما خواهد بود. زیرا اگر تعمیر کار تجربیات لازم و کافی را برای تعویض تاچ و ال‌سی‌دی گوشی y7 شما نداشته باشد، ممکن است به دیگر قطعات و اجزای این گوشی آسیب وارد کند. 


نتیجه گیری

همانطور که پیشتر نیز گفتیم علاوه بر متخصص بودن و باتجربه بودن، ویژگی‌های دیگری که یک تعمیرکار تلفن همراه باید داشته باشد این است که منصف و مهم‌تر از آن قابل اطمینان باشد؛ زیرا ممکن است وارد حریم گوشی y7 شما شده و مشکلاتی را برای شما به وجود بیا‌ورد. شما می‌توانید تعویض تاچ و ال‌سی‌دی y7 گوشی خود را به دست نمایندگان موبایل‌آباد بسپارید.

مزیت های موبایل آباد نسبت دیگر مراکز تعمیراتی موبایل


•    داشتن نمایندگان فعال و متخصص  قابل اطمینان در سراسر کشور
•    انجام خدمات آنلاین، بدون آنکه حضوری اقدام به تعویض تاچ و ال‌سی‌دی گوشی y7 خود کنید
•    تحویل سریع گوشی در مدت زمان ذکر شده
•    استفاده از قطعات اورجینال از موبایل آباد برای تعمیر گوشی

 

همین حالا گوشیتو تعمیرکن



 


لینک مقاله کپی شد
میانگین امتیاز این مقاله 0 امتیاز از 5

دیدگاه و امتیاز شما

با بیان دیدگاه و نظرات سازنده خود، ‌موبایل آباد را در جهت ارائه مقالات با کیفیت بالاتر یاری فرمایید.

امتیاز شما
ثبت درخواست تعمیرات