لوگو موبایل آباد
صفحه اصلی موبایل آباد تماس باما

تعویض تاچ و ال سی دی J 610

تعویض تاچ و ال سی دی J 610


این روزها شکستن ال‌سی‌دی گوشی‌ها و تعویض صفحه‌نمایش آن‌ها، یکی از رایج ترین مسائلی است که کاربران با آن رو به رو می‌شوند که در مورد گلکسی g610  هم همین موضوع صدق می‌کند. البته دلایل متعددی می‌توانند منجر به شکستن ال‌سی‌دی این مدل گوشی شوند. برای مثال افتادن گوشی از دست کاربران، یکی از شایع ترین این دلایل است. اما چگونه می‌توانیم در کوتاه ترین زمان ممکن تعویض صفحه شکسته این گوشی را انجام دهیم. با موبایل‌آباد همراه باشید. 

 

دلایل خرابی نمایشگر گلکسی J 610

ابتدا قصد داریم در مورد دلایلی که باعث خرابی نمایشگر گوشی گلکسیJ 610 می‌شوند، صحبت کنیم. به طور کلی صفحه نمایشگر گوشی گلکسی J610 از سه قسمت گلس، تاچ و ال‌سی‌دی تشکیل شده است که هر کدام وظایفی را بر عهده دارند و در صورت آسیب رسیدن به هر یک از این قطعات میبایست تعویض گردند. 

همین حالا گوشیتو تعمیرکن

 


ضربه و فشار در J 610  

به جرئت می‌توان گفت که ضربه و فشار اصلی ترین عامل و دلیل خرابی ال سی دی آیفون و دیگر گوشی های موبایل است. تقریبا در 80 درصد مواقعی که السیدی گوشی کاربران خراب می‌شود، دلیل آن با ضربه یا فشاری که به دستگاه وارد شده ارتباط دارد. دقت داشته باشید که منظور از فشار، نیروی فشاری خارجی است. در این بین افتادن گوشی از دست کاربران نقش بسیار پر رنگی دارد و در خیلی از مواقع دیده شده که این موضوع منجر به خراب شدن ال‌سی‌دی و تاچ آیفون‌ها و دیگر اسمارت‌فون‌ها می‌شود.


نفوذ مایعات به داخل گوشی J 610

آب‌خوردگی و نفوذ مایعات به داخل گوشی هم یکی از اصلی ترین عواملی است که در خراب شدن ال‌سی ‌دی یا دیگر قطعات گوشی نقش دارد. به طور کلی برای جلوگیری از بروز این مشکل در گوشی خود به هیچ عنوان  با دست خیس از آن استفاده نکنید و دستگاه را در تماس با مایعات قرار ندهید.

گذر زمان خرابی خود به خود J 610

در خیلی از مواقع هم دیده شده که واقعا دلیل و عامل مشخصی برای خرابی ال‌سی‌دی آیفون و دیگر گوشی‌ها وجود ندارد و این قطعه به طور خودکار در گوشی می‌سوزد یا دچار اختلال عملکرد می‌شود که میبایست تعویض گردد.

علائم خرابی هر یک از قطعات نمایشگر J 610


همانطور که می‌دانید قسمت مختلف نمایشگر  J 610  به دلایل مختلف، علائمی را از خود به جای می‌گذارند که در ادامه به هرکدام از آن ها می‌پردازیم.


سو سو زدن صفحه نمایش J 610

سوسو زدن صفحه‌نمایش عموما در گوشی‌های شرکت سامسونگ رخ می‌دهد که  ممکن است در عملکرد و استفاده شما از گوشی اختلالی ایجاد نکند اما یکی از اصلی‌ترین نشانه‌های خراب شدن ال‌سی‌دی گوشی خواهد بود. زمانی که این حالت در صفحه‌نمایش گوشی رخ می‌دهد، ممکن است هر لحظه ال سی‌دی آن بسوزد، پس این مسئله را به عنوان یکی دیگر از نشانه‌های اصلی معیوب بودن ال‌سی‌دی گوشی در نظر بگیرید.

 

سیاه شدن قسمتی از نمایشگر J 610


یکی دیگر از نشانه‌های خرابی ال‌سی‌دی گوشی J 610 ، سیاه شدن نمایشگر آن است که نشان می‌دهد این قسمت از صفحه نمایش دچار سوختگی شده و توانایی لازم برای نمایش محتوا ها را ندارد. در اینگونه شرایط مجبورهستید تا تاچ و ال‌سی‌دی این گوشی را تعویض نمایید.

 

ایجاد شدن خطوط رنگی در نمایشگر گوشی J 610


یکی دیگر از رایج ترین مشکلاتی که در اکثر گوشی‌های سامسونگ رخ داده، ایجاد خطوط رنگی در صفحه نمایش این گوشی‌ها است. در این پدیده، بر روی نمایشگر گوشی حاله‌های رنگی و یا خطوط رنگی عجیبی ایجاد می‌شود که قابل از بین بردن نیستند که در این حالت هم چاره ای جز تعویض تاچ و ال‌سی‌دی گوشی برایتان باقی نمی‌ماند.

 

جمع بندی


همان طور که می‌دانید تعویض تاچ و ال‌سی‌دی گوشی یکی از شایع ترین مواردی بوده که اکثر کاربران با آن مواجه می‌شوند و راهی جز تعویض آن ندارند. از طرفی پیدا کردن تعمیرکارانی ماهر برای تعویض نمایشگر این گوشی کار بسیار دشواری خواهد بود. 

 

موبایل آباد آماده ی خدمت رسانی به شما کاربران عزیز است

شما کاربران گرامی می‌توانید تعمیرات گوشی J 610 خود را با خیالی آسوده  درموبایال‌آباد تعمیرکنید. این شرکت با داشتن نمایندگان فعال و مجرب در زمینه‌ی تعمیرات تلفن‌همراه در سراسر کشور به یاری شما آمده است. از طرفی شما می‌توانید بدون حظور در مراکزتعمیراتی موبایل‌آباد، تعویض ال‌سی‌دی گوشیتان را انجام دهید. کافیست هم اکنون وارد وبسایت موبایل‌آباد شده و روی گزینه‌ی ثبت درخواست کلیک نمایید.

 

 

تعمیر آسان و سریع تلفن همراه


لینک مقاله کپی شد
میانگین امتیاز این مقاله 0 امتیاز از 5

دیدگاه و امتیاز شما

با بیان دیدگاه و نظرات سازنده خود، ‌موبایل آباد را در جهت ارائه مقالات با کیفیت بالاتر یاری فرمایید.

امتیاز شما
ثبت درخواست تعمیرات