لوگو موبایل آباد
صفحه اصلی موبایل آباد تماس باما

تفاوت هوآوی میت 10 و گلکسی A8 پلاس سامسونگ

تفاوت هوآوی میت 10 و گلکسی A8 پلاس سامسونگ

نگاه ویدیویی به هواوی میت 10 در کنار گلکسی A8 پلاس سامسونگ

هواوی میت 10 و گلکسی A8 پلاس سامسونگ از جمله دستگاه‌های برتر در رنچ قیمتی 3 میلیون و 500 هزار تومان هستند که می‌توانید در بازار داغ تابستان تهیه کنید.

تفاوت هوآوی میت 10 و گلکسی A8 پلاس سامسونگتفاوت هوآوی میت 10 و گلکسی A8 پلاس سامسونگسری میت هواوی یکی از موفق‌ترین تولیدات این کمپانی چینی تا به امروز است و گوشی‌های این سری همواره به نمایشگرهای بزرگ و کیفیت ساخت بالا شهره بوده‌اند. ترکیب شیشه و فلز، نمایشگر بدون حاشیه و تلاش برای بالا بردن هر چه بیشتر سایز صفحه‌ی نمایش گوشی، اصلی‌ترین عناصری هستند که این روزها در گوشی‌های هوشمند پرچم‌دار دیده می‌شوند. Huawei نیز از این قاعده مستثنا نیست و در چند سال اخیر نشان داده است که سعی دارد با استفاده از زبان طراحی اختصاصی خود، از زیر سایه‌ی رقبایی نظیر Samsung و اپل خارج شود. هواوی میت 10 به‌عنوان پرچم‌دار فبلت این شرکت نیز با بهره‌گیری از المان‌هایی که اشاره کردیم، طراحی شده است تا خود را به‌عنوان قابل‌ترین پرچمدار دنیای موبایل معرفی کند.

 

شاید این خبر جدید موبایل آباد مورد توجه شما قرار بگیرد: شارژ دو گوشی به صورت همزمان سامسونگ با “پد بی سیم سامسونگ”

 

بازار گوشی میان‌رده یکی از رقابتی‌ترین و در عین حال پول‌سازترین حوزه‌ها در دنیای گوشی‌های هوشمند به‌شمار می‌رود. در این بین، سامسونگ با علمِ به چنین موضوعی، در تلاش است تا روزبه‌روز تجربه‌ی کاربران بی‌شمار گوشی‌های هوشمند را از محصولات میان‌رده‌ی خود ارتقاء بخشد و در همین راستا، زبان طراحی مدرن گوشی‌های گران‌قیمت سری اس و نوت را به خانواده‌ی میان‌رده‌ی سری ای آورده است. استفاده از نمایشگری که بیش از 80 درصد سطح جلوی گوشی را پوشانده و انتقال حسگر اثر انگشت به پشت گوشی از جمله مواردی است که در طراحی اس 8 و نوت 8 به چشم می‌‌خورد. حال نوبت به میان‌رده‌های سامسونگ رسیده است به این سبک جدید از طراحی مهاجرت کنند؛ گلکسی ای 8 و ای 8 پلاس آمده‌اند این زبان طراحی را به میان‌رده‌های سامسونگ آورده‌اند.

تفاوت هوآوی میت 10 و گلکسی A8 پلاس سامسونگتفاوت هوآوی میت 10 و گلکسی A8 پلاس سامسونگ

در این ویدیو، دو دستگاه را در کنار هم قرارداده‌ایم تا مزیت و معایت هر کدام را بررسی کنیم.

  منبع خبر 


لینک مقاله کپی شد
میانگین امتیاز این مقاله 0 امتیاز از 5

دیدگاه و امتیاز شما

با بیان دیدگاه و نظرات سازنده خود، ‌موبایل آباد را در جهت ارائه مقالات با کیفیت بالاتر یاری فرمایید.

امتیاز شما
ثبت درخواست تعمیرات