لوگو موبایل آباد
صفحه اصلی موبایل آباد تماس باما

توییتر از اشتراک پولی در این شبکه خبر داد

توییتر از اشتراک پولی در این شبکه خبر داد

توییتر از اشتراک پولی در این شبکه خبر داد!!!

 

توییتر امروز جزئیاتی در مورد اشتراک پولی در این شبکه ی اجتماعی منتشر کرد. همچنین در این جزئیات توانایی کاربران برای شارژ پیروان خود برای دسترسی به محتوای اضافی ، و توانایی ایجاد و پیوستن به گروه های مبتنی بر علایق خاص از اشتراک های پولی توییتر هستند. 


ویژگی های پرداخت توییتر


ویژگی پرداخت ، Super Follows نامیده می شود ، به کاربران توییتر امکان می دهد از دنبال کنندگان هزینه دریافت کنند و به آنها دسترسی به محتوای اضافی را بدهند. این می تواند شامل توییت های پاداش ، دسترسی به یک گروه جامعه ، اشتراک در یک خبرنامه یا نشانگر پشتیبانی شما باشد. توییتر مثالی را نشان داد که در آن کاربر برای دریافت یک سری امتیازات ماهانه 4.99 دلار هزینه می گیرد. 

 

جوامع می توانند برداشت توییتر از گروه های فیس بوک باشند


ابزارهای پرداخت مستقیم بخصوص در سالهای اخیر برای سازندگان اهمیت فزاینده ای یافته است Patreon بسیار موفق بوده است و سیستم عامل های دیگر از جمله Facebook ، YouTube و حتی GitHub همه ویژگی های پرداخت مستقیم ایجاد کنندگان را راه اندازی کرده اند. 

ساخت توییتر از ویژگی های Communities خود


توییتر همچنین ویژگی جدیدی به نام Communities را اعلام کرد که به نظر می رسد استفاده از آن در مورد گروه های فیس بوک باشد. توییتر پیشنهاد می کند افراد می توانند در اطراف علایق خاص خود مانند گروه های گربه ای یا گیاهی ایجاد و به آن ها بپیوندند ، به آنها اجازه می دهد توییت های بیشتری را در این موضوعات مشاهده کنند. این گروه ها موفقیت بزرگی برای فیس بوک به دست آورده اند و آنها می توانند به ویژه یک ابزار مفید در توییتر باشند ، زیرا ماهیت پایان سرویس می تواند کار با کاربران جدید را در سیستم عامل دشوار کند.


سخن آخر


هنوز زمان بندی برای زمان شروع هر یک از این ویژگی ها وجود ندارد. توییتر امروز بعد از ظهر هنگام ارائه به تحلیلگران و سرمایه گذاران ، آنها را به عنوان "آنچه در مرحله بعدی است" برای سیستم عامل خود ذکر کرد. همانطور که در این مطلب از موبایل آباد گفته شد، می توانید به راحتی عکس ها را به متن تبدیل کنید و سپس آن ها را به فرمت مورد نظر تبدیل نمایید. امید واریم از این مطلب از موبایل آباد لذت برده باشید. همچنین اگر گوشی شما با مشکل مواجه شده، می توانید با کلیک بر روی ثبت درخواست تعمیرات از مشاوران ما در موبایل آباد مشاوره ی رایگان دریافت نمایید.


لینک مقاله کپی شد
میانگین امتیاز این مقاله 0 امتیاز از 5

دیدگاه و امتیاز شما

با بیان دیدگاه و نظرات سازنده خود، ‌موبایل آباد را در جهت ارائه مقالات با کیفیت بالاتر یاری فرمایید.

امتیاز شما
ثبت درخواست تعمیرات