لوگو موبایل آباد
صفحه اصلی موبایل آباد تماس باما

توییتر در سال 2021 چه ویژگی هایی خواهد داشت؟

توییتر در سال 2021 چه ویژگی هایی خواهد داشت؟

توییتر در سال 2021 چه ویژگی هایی خواهد داشت؟

از آنجا که 15 سال از اولین جشن توییتر، این برنامه همچنان به عنوان یک مبتکر در شبکه های اجتماعی فعالیت می کند. 
برای بازاریابان ،  Twitter یکی از مکانهای ارائه خدمات درجه یک به مشتری است و با داشتن یک استراتژی مناسب برای افزایش تعامل با توییتر ، می تواند یک قطعه حیاتی از معمای کلی بازاریابی باشد.
با مشاهده به روزرسانی ها و ویژگی هایی که در سال 2021 ارائه می شوند ، تغییرات جدیدی نیز در این برنامه مشاهده می شود که در ادامه این مطلب از موبایل آباد به آن ها خواهیم پرداخت. 

 

بروزرسانی جدید برنامه ی توییتر 2021 


در پایان سال 2020 ، توییتر نسخه بتا از ویژگی Spaces خود را ارائه داد که یک عملکرد گفتگوی فقط صوتی است و به عنوان پاسخ Clubhouse ایجاد شده است. سپس ، در اوایل سال 2021 ، توییتر برنامه شنود پادکست Breaker را به دست آورد ، با این هدف که بتواند از ویژگی های Breaker برای بهبود Spaces استفاده کند.
Breaker به عنوان یک روش اجتماعی تر برای گوش دادن به پادکست ها ، به روز شده از عادات گوش دادن به پادکست اتصالات شما در نظر گرفته شده است. 


خداحافظ حساب های پیامکی توییتر


در ماه آوریل ، توییتر آسیب پذیری های مرتبط با پیام کوتاه را اعلام کرد و از آن زمان تصمیم گرفته است حساب ها را به طور کامل پاک کند. توییت های پیام کوتاه توسط اکثر کاربران توییتر معمولاً استفاده نمی شوند ، بنابراین انتظار می رود تأثیر آن کم باشد. با این حال ، پیامدهای مربوط به کاربران در کشورهای در حال توسعه ممکن است بسیار بیشتر باشد زیرا سرویس پیام کوتاه در این مناطق بسیار شیوع دارد.


ویژگی های جدید و پیشرفته دوربین در توییتر 2021


اگر شما یک کاربر مستقر توییتر هستید ، احتمالاً سال گذشته به یاد می آورید که پلت فرم اندازه تصویر بزرگتر و پانل های زیرنویس رنگارنگ را برای ویژگی های دوربین بومی پلت فرم ارائه داده بود با این حال ، به روزرسانی 2019 فلاپ شد و توییتر اکنون چند تغییر قراراست ایجاد کند.
به عنوان مثال ، کاربران می توانند حداکثر چهار تصویر گرفته شده از طریق دوربین بومی را اضافه کرده و با عکس ها و فیلم ها پاسخ دهند و بازتوییت کنند. علاوه بر این ، اندازه تصویر بزرگ و زیرنویس های رنگارنگ با توجه به توجه شرکت به Fleets (ویژگی Twitter Story) از بین رفته اند. اگرچه تغییرات دوربین آنچنان که اصلاح شده جدید نیست ، کاربران توییتر اکنون گزینه های بیشتری هنگام توییت کردن عکس ، فیلم یا استفاده از gif دارند.

 

محدود کردن افرادی که می توانند پاسخ دهند در توییتر 2021


این پلت فرم اکنون سه تنظیمات مختلف حریم خصوصی برای پاسخ به کاربران ارائه می دهد که شامل "همه" (توییتر استاندارد و تنظیمات پیش فرض) ، "فقط افرادی که شما دنبال می کنید" یا "فقط افرادی که نام می برید" می باشد.

 

توییت کردن صدا با کلیپ های صوتی در توییتر 2021


توییتر اخیراً کلیپ های صوتی را در توییت ها برای iOS راه اندازی کرده است که به کاربران امکان می دهد یک ضبط صدا 140 ثانیه ای را در سیستم عامل به اشتراک بگذارند. 

 

داستان های توییتر - ناوگان توییتر 2021


توییتر سرانجام از داستان استفاده کرده و قصد دارد امسال از نسخه خود با نام Fleets رونمایی کند. برخلاف توییت ها ، کاربران پسندیدن ، پاسخ یا بازتوییت را در ناوگان مشترک دریافت نخواهند کرد.
در عوض ، ویدیو بعد از 24 ساعت ، همان عملکردهای داستان در سیستم عامل هایی مانند اینستاگرام و فیس بوک ، خود پاک می شود. ویژگی جدید به اشتراک گذاری ویدئو در حال حاضر در برزیل در حال آزمایش است تا اینکه در سراسر جهان اجرا شود.
این شرکت امیدوار است که سرانجام این ابزار را برای داشتن دسته هایی مانند "بستن دوستان" یا گروه های هشتگ پیشرفت دهد ، اما در حال حاضر ، کاربران می توانند منتظر باشند تا به راحتی از داستان های توییتر برای افکار زودگذر خود استفاده کنند.


سخن آخر 
 

امید واریم از این مطلب از موبایل آباد لذت برده باشید. همچنین اگر گوشی شما با مشکل مواجه شده، می توانید با کلیک بر روی ثبت درخواست تعمیرات از مشاوران ما در موبایل آباد مشاوره ی رایگان دریافت نمایید. 


لینک مقاله کپی شد
میانگین امتیاز این مقاله 0 امتیاز از 5

دیدگاه و امتیاز شما

با بیان دیدگاه و نظرات سازنده خود، ‌موبایل آباد را در جهت ارائه مقالات با کیفیت بالاتر یاری فرمایید.

امتیاز شما
ثبت درخواست تعمیرات