لوگو موبایل آباد
صفحه اصلی موبایل آباد تماس باما

جدیدترین نسخه اینستاگرام

جدیدترین نسخه اینستاگرام

جدیدترین نسخه اینستاگرام


نرم افزار اینستاگرام یکی از برنامه‌های بسیار محبوب و پرطرفدار سیستم عامل اندروید است که در آن می ‎توانید عکس و فیلم‌هایی ایجاد کنید که با افراد دیگر  در همین شبکه اجتماعی می‌توان آن را  به اشتراک گذاشت. البته می‌توانید روزانه عکس و فیلم‌هایی که کاربران دیگر به اشتراک می‌گذارند را مشاهده کرده و از زمان خود لذت کافی را ببرید.
در این شبکه اجتماعی می‌توانید برای مخاطب خود پیام شخصی ایجاد کنید، عکس و فیلم‌های مخاطبان خود را لایک کنید و برای آن‌ها نظرات خود را ثبت کنید، در گروه‌ها عضو باشید و ویدئوی زنده و لحظه‌ای ضبط کنید. عکس و فیلم‌هایی که در این برنامه درج می‌شود پیش از درج می‌تواند از تم و جلوه‌های خاصی برای زیباتر شدن استفاده نماید.  همانطور که می‌دانید در این شبکه اجتماعی می‌توانید حساب کاربری خود را قفل کرده و اجازه ندهید هر فردی بدون مجوز شما در این سبکه توانایی بازدید از پست و استوری‌های 24 ساعته شما را داشته باشد. 


در صورتی که بخواهید نسخه امن و اصلی از این برنامه را نصب کنید بهتر است به برنامه گوگل پلی مراجعه کنید و از دانلود اینستاگرام در گوگل پلی استفاده نمائید. این شبکه اجتماعی بسیار محبوب توسط شرکت فیس بوک ارائه شده و قطعا می‌توانید برای ساعت‌ها در آن سرگرم باشید و هرگونه اطلاعات در زمینه‌های مختلف را از آن به دست آورید. درواقع این شبکه اجتماعی مطلب‌های مختلفی دارد که می‌تواند سرگرمی خوبی برای هر نوع سلیقه مختلفی باشد البته این مطالب توسط مخاطبین و کاربران همین برنامه تولید شده است که می‌توانید با گوشی‌های اندروید، گوشی‌های ios و کامپیوتر شخصی خود به آن دسترسی داشته باشید. 


اخیرا برنامه اینستاگرام قابلیت تماس تصویری و تماس صوتی را نیز به امکانات خود اضافه نموده است  تا کاربران را بیشتر در برنامه خود حفظ کند و از استفاده از دیگر برنامه‌ها بی نیاز گرداند. برای داشتن این نرم افزار اگر اولین بار است که آن را استفاده می‌کنید باید یک حساب کاربری جدید ثبت کنید که برای حساب کاربری خود نام، رمز عبور، ایمیل و یا شماره تماس قرار بدهید. برای حفظ امنیت این برنامه اغلب توصیه میشود شماره موبایل  و ایمیل خود را ثبت کنید تا در صورت فراموش کردن رمز عبور خود بتوانید از طریق یکی از این دو روش بازنشانی رمز خود را انجام دهید. با ما در ادامه مقاله همراه باشید. 

 

نسخه جدید دانلود اینستاگرام در google play چه ویژگی‌هایی دارد؟


هر چند مدت یک بار اینستاگرام به قابلیت‌های خود افزوده و امکاناتی را به امکانات قدیمی خود می‌افزاید تا برخی خطاهای موجود را رفع می‌کند. پس بهتر است اگر می‌خواهید از این برنامه استفاده نمائید همیشه نسخه جدید و آپیدت شده آن را از گوگل پلی دانلود و نصب نمائید. در ادامه لیستی از امکانات جدید

اینستاگرام را برای شما نام می‌بریم:


1.    تولید افکت‌های کاملا جدید و متفاوت بر روی تصویرهای ارسالی
2.    ارسال استوری برای کاربران دیگر
3.    اشتراک عکس و ویدئو در زمان‌های مختلف با استفاده از تم‌های متفاوت
4.    برداشتن محدودیت در آپلود تصاویر و فیلم‌ها
5.    ایجاد رمز دوم بر روی یک اکانت ایجاد شده
6.    فعال سازی و ایجاد چند اکانت مختلف بر روی یک نسخه اینستاگرام و یک گوشی
7.    دریافت و ارسال لایک و کامنت از طرف و برای کاربران دیگر
8.    ایجاد گفت و گوی شخصی، تماس تصویری و تماس صوتی  در دایرکت با دیگر مخاطبان برنامه
9.    اجرای یک ویدئو زنده در لحظه جاری با دیر کاربران 
10.    آپلود عکس یا فیلم در وضعیت یا استوری به مدت 24 ساعت و کمتر
11.    ایجاد یک حساب کاربری به صورت افقی یا عمودی
12.    درج نظر سنجی 24 ساعته در استوری یا وضعیت 
13.    نمایش ویدئوهایی که طولانی هستند به صورت IGTV در این ورژن
14.    گرفتن چندین عکس به صورت فیلم و یا اصطلاحا به صورت تایم لپس
15.    درج چندین عکس با چیدمان مختلف در یک استوری 24 ساعته
16.    استفاده از ورود دو مرحله‌ای برای امنیت بالاتر حساب کاربری

روش‌های افزایش امنیت در اینستاگرام 


همان اندازه که اینستاگرام بین کاربران محبوب شده ات همان اندازه امنیت این شبکه اجتماعی از بین رفته است و نیاز است با استفاده از برخی روش‌های کاملا ساده این امنیت را برای پیج خود لحاظ کنید. البته بسیار شنیده‌اید که و دیده‌اید که در اینستاگرام سلبریتی‌ها و بلاگرها نام افرادی را در بیو پیج خود نوشته‌اند که کار امنیت پیج آن‌ها را بر عهده گرفته اند. اما کاری که امنیت پیج‌ها انجام می‌دهند بسیار ساده است و شما هم میتوانید به راحتی این عملیات را انجام دهید. در ادامه برخی روش‌های ایجاد امنیت پیج را برای شما شرح می‌دهیم:

 

اگر اینستاگرامت با مشکل مواجه شده همین حالا با کلیک بر روی ثبت درخواست تعمیرات از مشاوران موبایل آباد مشاوره ی رایگان بگیر 


1.    حساب کاربری خود را به صورت خصوصی یا Private در بیاورید. 


اگر شما سلبریتی و بلاگر نیستید بهتر است پیج خود را خصوصی نگهدارید تا افراد نتوانند به راحتی به مطالب پیج شما دسترسی پیدا کنند و فقط دیدن پست و استوری‌هایتان را محدود به آشنایان خود کنید. برای انجام این روند باید به پروفایل کاربری خود وارد شوید و روی گزینه تنظیمات کلیک کنید سپس گزینه PRIVACY  را انتخاب کنید تا صفحه جدیدی برای شما باز شود سپس گزینه اول PRIVATE ACCOUNT  را ملاحظه می‌کنید که دارای یک دکمه است. می‌توانید دکمه مورد نظر را انتخاب کنید تا به رنگ آبی در بیاید و حساب کاربری شما قفل شود تا هر مخاطبی به راحتی نتواند به صفحه شما وارد شود. 


2.    احراز هویت دو عامله یا ورود دو مرحله‌ای را فعالی کنید. 

 


ورود دو مرحله‌ای یا اهزار هویت دو عامله باعث میشود یک لایه امنیتی قوی تری بر روی اکانت یا حساب کاربری شما فعال شود و اگر مجرمان سایبری یا مزاحمان بخواهند به اکانت شما وارد شوند به شما ضمن اخطار دادن یک رمز از کاربر جدید درخواست کند که فقط در دسترس شما خواهد بود.  به صورتی که هر زمانی بخواهید وارد حساب کاربری خود شوید محبور به وارد کردن یک کد جدید باشید. 


3.    هرگونه فعالیت ورودی به حساب کاربری خود را بررسی و چک نمائید. 


در صورتی که می‌خواهید امنیت اینستاگرام شما افزایش یابد باید از بخش تنظیمات به بخش Login Activity مراجعه کنید. در این بخش تمام ورودهای شما با موقعیت مکانی ثبت شده است و می‌توانی به راحتی بررسی کنید که خودتان وارد شده‌اید یا فرد دیگری در یک موقعیت مکانی دیگر وارد حساب کاربری شما شده است. اگر مورد مشکوکی مشاهده کردید بهتر است رمز عبور خود را تغییر دهید. 


هر آنچه در رابطه با نسخه جدید اینستاگرام باید بدانید:


اینستاگرام یک شبکه اجتماعی بسیار محبوب است که توانایی درج عکس و ویدئو را به صورت 24 ساعته و دائمی در آن خواهید داشت. در صورتی که برای اولین بار است این برنامه را از فروشگاه گوگل پلی دانلود و نصب می‌کنید باید یک حساب کاربری در آن بسازید.در هر بار آپدیت شدن این برنامه ویژگی‌های جدیدی به آن اضافه می‌شود و خطاهایی که در نسخه قبلی وجود داشته است از بین می‌رود. بهتر است برنامه‌های خود را از فروشگاه گوگل پلی بروز رسانی کنید. در صورتی که می‌خواهید اکانت خود را از دستبرد و حمله مجرمان سایبری و اینترنتی حفظ کنید باید فرآیند امنیت پیج خود را رعایت کنید تا حساب کاربری شما در کمال امنیت باقی بماند  و از حساب کاربری شما هرگز سو استفاده  نشود.  


 


لینک مقاله کپی شد
میانگین امتیاز این مقاله 0 امتیاز از 5

دیدگاه و امتیاز شما

با بیان دیدگاه و نظرات سازنده خود، ‌موبایل آباد را در جهت ارائه مقالات با کیفیت بالاتر یاری فرمایید.

امتیاز شما
ثبت درخواست تعمیرات