لوگو موبایل آباد
صفحه اصلی موبایل آباد تماس باما

جیلبریک ios 12.1.3 برای آیفون xs max

جیلبریک ios 12.1.3 برای آیفون xs max

شخصی به نام لیانگ چن از تیم امنیتی keen labs توانسته نسخه های ios 12.2 و ios 12.1.3سیستم عامل گوشی های اپل را جیلبریک کند و آن را در کنفرانس infiltrate به نمایش بگذارد. در نمایش های اخیر که شامل دور زدن پروتکل های امنیتی PAC و APRR اپل نیز میشود , لیانگ چن عملکرد اپلیکشین Cydia (برای نصب اپلیکشین روی آیفون های جیلبرک شده)را روی یک دستگاه آیفون xs max نشان داد.

برخلاف جیلبرک های Electra و Uncover برای ios 12 نسخه keenLabs احتمالا هیچوقت به صورت عموم عرضه نخواهد شد و نسخه های موجود را به شرکت های شخص ثالث خواهد فروخت و یا برای دریافت پاداش ,آن در اختیار شرکت اپل قرار خواهد داد. لازم به ذکر میباشد که keenLabs پیش از این نیز آسیب پذیری های مختلفی را در نسخه های قبلی ios کشف کرده است که سایر گروه ها با استفاده از این رخنه ها موفق به ارائه جیلبریک های مخصوص به خود شده اند.

تا اکنون جیلریک کینزلبز برای ios 12.2 و ios 12.1.3 با پشتیبانی از اپلیکیشن Cydia در اختیار عموم کاربران قرار ندارد و به همین خاطر در صورت علاقه مندی میتوانید برای نسخه های ios 12 و ios 12.1.2 از جیلبریک های Unc0ver و Chimera نیز استفاده کنید که گزینه دوم برای آیفون xs و آیفون xs max و XR منتشر شده است.

اما اگر نسخه ios خود را به ios 12.1.3 بروز رسانی کرده اید به علت عدم امکان داون گرید کرن سیستم عامل به نسخه های قبل فعلا نمیتوانید گوشی آیفون خود را جیلبریک کنید و باید منتظر عرضه عمومی آن توسط keenLabs یا سایر تیم های دیگر باشید.

منبع خبر


لینک مقاله کپی شد
میانگین امتیاز این مقاله 0 امتیاز از 5

دیدگاه و امتیاز شما

با بیان دیدگاه و نظرات سازنده خود، ‌موبایل آباد را در جهت ارائه مقالات با کیفیت بالاتر یاری فرمایید.

امتیاز شما
ثبت درخواست تعمیرات