لوگو موبایل آباد
صفحه اصلی موبایل آباد تماس باما

حذف تبلیغات برنامه های اندروید

حذف تبلیغات برنامه های اندروید

حذف تبلیغات برنامه های اندروید

حذف تبلیغات برنامه های اندروید از چالش های بزرگ کاربران شده است. اما همه تبلیغات آزار دهنده نیستند و ممکن است برخی از آن ها مورد علاقه شما باشند اما به هر حال در این مطلب به روش های جلوگیری از نمایش تبلیغات در Android خواهیم پرداخت. می توانید تبلیغات را در برنامه ها و بازی ها یا فقط در مرورگرها مسدود کنید .

 

چرا روی گوشی تبلیغات میاد؟


بسیاری از وب سایت ها و برنامه ها خدمات رایگان، محتوای رایگان و نرم افزار رایگان را به شما ارائه می دهند زیرا شخص دیگری برای ادامه کار به آنها پول می دهد. بنابر این، ارائه دهنده خدمات باید در ازای درآمدی که باعث نگهداری آنها در تجارت و توسعه است، به شما تبلیغات ارائه دهد. 


راهکار های عدم نمایش تبلیغات در اندروید

 

اگر می‌خواهید از شر تبلیغات در گوشی اندروید خود خلاص شوید، قبل از شروع، شما به یک File Manager (مدیریت فایل) ، نیاز دارید. 

 

Adblock Plus (ABP) حذف تبلیغات برنامه های اندروید با روش 


این روش با استفاده از مسدودکننده های تبلیغات (برنامه ها) تمام تبلیغات دستگاه شما از جمله تبلیغات نمایش داده شده در برنامه ها و بازی های مختلف را در دستگاه شما مسدود می کند. به لطف توسعه دهندگان رو به رشد اندروید، مسدود کننده های تبلیغاتی زیادی برای گوشی های اندرویدی وجود دارد. 

نکته: بارگیری جانبی الزامی است زیرا Google برنامه های مسدود کردن آگهی را از فروشگاه Google Play حذف کرده است. شما باید هر مسدودکننده تبلیغ را بارگیری کنید ، یعنی مسدود کننده های تبلیغ را با استفاده از فایل APK آن نصب کنید و نه از فروشگاه Google Play.


Adblock Plus حذف تبلیغات برنامه های اندروید با روش افزونه مرورگر


Adblock Plus به عنوان پسوند مرورگر برای Firefox در دسترس است. با استفاده از این روش، فقط تبلیغات نمایش داده شده در صفحات وب در داخل مرورگر مسدود می شوند . تبلیغات در برنامه ها یا بازی ها تحت تأثیر قرار نمی گیرند. این روش برای دستگاه های روت شده و همچنین غیر ریشه کار می کند.

بلاک تبلیغات اندوید بدون روت 

AdAway یک برنامه ساده مسدود کننده تبلیغات است. از یک فایل میزبان اصلاح شده برای ارسال کلیه درخواست های تبلیغات  استفاده می کند. به عبارت دیگر  شما هیچ تبلیغی نمی بینید.

این برنامه از پرونده های میزبان اصلاح شده یا سفارشی پشتیبانی می کند یا می توانید یک نسخه اصلی را از خود برنامه بارگیری کنید. روت نیاز دارید. کاربران ریشه همیشه اگر بخواهند فقط می توانند خود فایلهای میزبان را بدون برنامه تغییر دهند.

اگر روش های دیگری دارید که برای حذف تبلیغات بر روی گوشی استفاده می کنید ، در مورد آنها درباره ما بگویید.

موبایل آباد با داشتن متخصصین فعال و باتجربه در زمینه تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری در خدمت شماست. اگر نمی توانید هنوز صفحه کلید گوشی شما کارنکرد، همین حالا با کارشناسان ما در موبایل‌ آباد تماس بگیرید و یا فرم زیر را تکمیل نمایید تا دقایقی بعد نمایندگان حرفه ای ما، شما را در این زمینه راهنمایی کنند.


برای تکمیل فرم به این قسمت وارد شوید

 


لینک مقاله کپی شد
میانگین امتیاز این مقاله 0 امتیاز از 5

دیدگاه و امتیاز شما

با بیان دیدگاه و نظرات سازنده خود، ‌موبایل آباد را در جهت ارائه مقالات با کیفیت بالاتر یاری فرمایید.

امتیاز شما
ثبت درخواست تعمیرات